Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Reims
Postitusi: 273
Liitunud: 21.03.2006 14:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Reims »

Palju selle hammasrihma pikkus on :-D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Opeli mootorinle saab vast 2 tiiru peale teha :-D
Aga oma 2m peaks ikka ära tulema.
Võin pulli pärast üle mõõta.
Igatahes Gates-i rihm ise maksab juba 2.5k
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

mul oli mingist vanast ajast garaazi vedelema jäänud paar subaru bokseri hammasrihma...

neid on igatahes jõlemõnus kasutada tõstemehhanismina :D
nii kurradima pikad, et kõigele ulatuvad ümber
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Kuidas siis uue kuumakojaga lag ka on? Oled auto ka müüki pannud, kas sai äkki siiber või miskit muud?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Hetkel on auto garaazis ja täna hakkan ilmselt kokku tagasi laduma.
Auto jäi seisma reduktsioonklapi rikke tõttu.
Õlirõhk tõusis liiga kõgeks, sai tutikas originaal õlipump ostetud aga pole aega olnud kokku tagasi panna autot.
Nukkvõlli simmerid lähevad ka tutikad originaalid tagasi.

Auto on müügis originaal turboga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Subaru sõidab jälle.
Oh neid vallatuid helisid üle pika aja :-D
Kuumaosa vahetusest oli kasu, nüüd mulle asi juba meeldib.
Kolmandaga linnavahel spool selline, et 3k pööret ja natuke peale on 0.8bar.
Teisega on spool veidi viletsam aga alla 4k pööret saab full boosti.

Õlitusprobleem sai ka uue õlipumbaga lahenduse.
Ei taha muidugi ära sõnuda.

Lasin auto seest ja väljast ilusti ära ka puhastada ja tuju on jälle hea 8)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

sina siis paugutasidki täna mu garaazist mööda?

käisin just õltsi järel... :lol: rooli aint ei taibanud vaadata...
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

mart154 kirjutas:sina siis paugutasidki täna mu garaazist mööda?

käisin just õltsi järel... :lol: rooli aint ei taibanud vaadata...
Paar korda sai sinu garaaži juurest mööda sõidetud jah.
Vaevalt, et sama välimusega Impreza-sid Tallinnas rohkem on. :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

Kolmandaga linnavahel spool selline, et 3k pööret ja natuke peale on 0.8bar.
tundub et minu ennustused pidasid paika :) kas ka reageerimiskiirus kasvas oluliselt?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ütleme nii, et nüüd on autoga juba meeldiv sõita, koguaeg tahaks vajutada. :-D
Gaasitunnetus on hoopis teine, väikse gaasiklapi liigutamise peale juba tunned seljast, kuidas asi hakkab edasi astuma.
Varem oli vist nii, et kui natuke gaasi puudutada, siis tekkis nagu tühi koht sisse.
Spool-up on juba originaalturbiiniga võrreldav aga lõpp on ikka teisest puust.
0.64 A/R-iga ei sure asi lõpust ära, vaid läheks ainult edasi.

Üldse käitumise ja helide poolest on selline tunne, nagu oleks enne asi flowmap-i peal jumal teab kus sõitnud (lämbumis alas).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Nähtud eile õhtupoolikul MM Motorspordi kandis paugutamas.. kahju et pereautoga olin ise :-D oleks ka mõned vallatud kurvid võtnud...
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Käisin seal jah autot MM-is näitamas ühele huvilisele.

Teel sinna suutsin ma oma silenceri ka pütiotsast ära kaotada :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Eelmine nädal installisin MBC uuesti ära ja tõstisn boosti 1.1bar peale.
Vahe on ikka päris kõvasti tuntav.
0.8bar peal nagu auto ei liiguks üldse. See turbiin vist hakkabki alles 1bar peal elama.
Kui paberikese üles leian, siis panen datalogist võetud full boosti andmed ka eri käikudega.
Segu oli ka pidevalt suht safe 10.4 ja lahjemaks seda stock ajuga hetkel ei saa.

Natukeseks ajaks nüüd nägu naerul jälle.
Turbo flow map-i järgi ja ka pihustite tööaja järgi peaks hetkel siis pea 300hp olema 1.1bar peal.
Kui aega saan ja mõne normaalse koha leian teen ka mõned G-Techiga mõõtmised,
kuigi sealt ei pruugi väga head 60ft aega tulla kuna ei julge lihtsalt selliseid starte enam teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Panen siis väikse tabeli ka siia 0.8bar ja 1.1bar full boosti saavutamisest.
Vaakumist välja tuleb asi põhimõtteliselt kohe kui pedaali puutud, seega seda numbrit pole mõtet ilmselt mul otsida.
Sai siis proovitatud WOT ja meelitamisega, kuna poole kaasiga tundus nagu boost kiiremini üles tulevat ja auto hakkas nagu kiiremini liikuma.
Tegelikult mitte mingit vahet ei täheldanud 50-100rpm aga see on juba ka mõõtetinigmustest tulenev erinevus.

Tulemused siis pärit datalog-ist.

Käik | 0.8bar | 1.1bar |
-------------------------
...2... | 3800 | 4200 |
-------------------------
...3... | 3400 | 3800 |
-------------------------
...4... | 3000 | 3400 |
-------------------------
...5... | 2850 | 3250 |
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim-R
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2006 12:56

Postitus Postitas Siim-R »

Mis aja sa avalaksul sõitsid?(kui ma saan õieti aru et sa olid seal)
Vasta