15. leht 21-st
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 30.09.2013 20:29
Postitas DioX
mitsu_manic kirjutas:Ega sul see kompott juba eelmine kord küljes polnud?? Ma niisama küsin, siis tean jõuvahekordade erisusi :P
Ei siis oli veel vanas seades !
Raceboy kirjutas:Kas uus HX35 Super on divided või single entry turbiinikojaga?
Single entry !
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 01.10.2013 23:16
Postitas zoom1
Pildilt ju näha, ja kkd 35super nime all müüakse ainult single 8cm2. Jah divided hx35el on kah super profiil külm koda, aga müüakse teda tavalise hk35 pähe Kkd lehel.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 11.10.2013 8:26
Postitas DioX
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 11.10.2013 11:28
Postitas ott5
korralik turbo peale ja auto liigub.
Väga kiire juba (Y)
Kuna nüüd rõhk tuleb?
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 11.10.2013 18:23
Postitas DioX
ott5 kirjutas:korralik turbo peale ja auto liigub.
Väga kiire juba (Y)
Kuna nüüd rõhk tuleb?
Rõhk on üleval 3,8-4k rpm peal. Võrreldes eelmise turboga on ikka tuntav vahe sees.
Edasine plaan proovida Etanooli E85 peale üle minna ja rõhku veel tõsta.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 11.10.2013 20:27
Postitas murjam
Hoopis teine tera! Hea töö!
Ilmselgelt tuleb tekitada ka parem pidamine koos suurema võimsusega.
Kas on juba teada ka, milline detail katki läheb? (suurem võimsus ja parem pidamine minu arvates juba küsib seda)
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 11.10.2013 20:52
Postitas mitsu_manic
Mul pigem tekib küsimus: mis veovõllid-teljed ja kardaan sul kasutusel? Kõik tehase seades? Huvitavad parameetrid, kaua kellegi käes kestnud ning läbimõõt materjalil.
Isiklikult nean igatipidi seda, kui awd sõidukil kohapealt full launchiga minema minnakse. Oma autol seda küll teha ei julge, kuna juppe pole baltikumist saada ning need mis üle mere on saada, need on kallimad kui vana krt ise.
Dynosse ka minek?
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 11.10.2013 22:46
Postitas DioX
murjam kirjutas:Hoopis teine tera! Hea töö!
Ilmselgelt tuleb tekitada ka parem pidamine koos suurema võimsusega.
Kas on juba teada ka, milline detail katki läheb? (suurem võimsus ja parem pidamine minu arvates juba küsib seda)
Nõrk detail on neil käigukast . Pidiavat hoidma kuni 450hp ja siis lendab kas korpus või hammakad (tavaliselt 2-3 käik).
On olemas igasugused tugevdatud kasti sisud nagu PPG dog-box otseülekandega Austraalaste meistriteos või Inglaste Quaife sümkronisaatoritega tugevamad hammakad.
mitsu_manic kirjutas:Mul pigem tekib küsimus: mis veovõllid-teljed ja kardaan sul kasutusel? Kõik tehase seades? Huvitavad parameetrid, kaua kellegi käes kestnud ning läbimõõt materjalil.
Isiklikult nean igatipidi seda, kui awd sõidukil kohapealt full launchiga minema minnakse. Oma autol seda küll teha ei julge, kuna juppe pole baltikumist saada ning need mis üle mere on saada, need on kallimad kui vana krt ise.
Dynosse ka minek?
Veovõllid - kardaan on stock ja eks ka neil on mingi piir kust hakkab juba juppe lendama . Materjali kohta ei oska öelda aga visuaalselt materjali pealt ei ole kokku hoitud.
Dynosse on plaan minna järgmine aasta.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 12.10.2013 8:18
Postitas jeff01
Eks veovōll ja kardaan saavad vähem laksu kui kogu jōud nelja ratta peale jaguneb mitte 2 ratta peale. 4 ratta pidamine kokku jōuab esimesena alles käigukasti.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 13.10.2013 12:59
Postitas mitsu_manic
Kuumakoda on 8?
Loodame pikka edu ülekandele.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 13.10.2013 18:55
Postitas DioX
mitsu_manic kirjutas:Kuumakoda on 8?
Loodame pikka edu ülekandele.
Jah kuumakoda on 8cm2
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 02.11.2013 18:37
Postitas DioX
Kuna masin oli niigi piiripeale aetud siis sai langetatud otsus vaadata mis ''baby Godzillal'' kõhus on.
Võtsime maha pea ja muu sinna juurde kuuluv.
Plokikaane tihend oli täitsa terve veel. Sisu on kõik täitsa originaal ja puutumata.
Silindri seintel näha veel hoonimis jälgi.
Plaan siis valmistada ette plokk ja pea ,et saaks kasutada metall tihendit ja vaadata kõik kulu osad üle ning mida vaja vahetada siis ka ära vahetada.
Hoian toimuvaga kursis.
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 02.11.2013 21:29
Postitas onesuspect
Väldi Cometikut!
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 03.11.2013 10:52
Postitas Dc85
onesuspect kirjutas:Väldi Cometikut!
Miks?
Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)
Postitatud: 03.11.2013 15:48
Postitas mitsu_manic
Krt. Sa oleks võinud 1 nädala veel oodata. Oleksin saanud selleks ajaks oma jaost ka maximumi võtta ja võrrelda.