15. leht 48-st

Postitatud: 11.05.2009 10:00
Postitas mart154
M20B25 siibrile on samamoodi vaja TPS aretada... Soovitan Audi V6 oma, see peaks suht polton olema.

Postitatud: 11.05.2009 10:02
Postitas Mihkel
No M20B25 külge on TPS bolt on võrreldes G60 siibri külge poteka aretamisega.
Küsimus oli enne segusiibri enda valikus, mitte potekas kui sellises.

Postitatud: 11.05.2009 11:00
Postitas jans
Ilmselt sõnastasin enda mõtet valesti...

Tarvis siis segusiibrit, millel TPS ikka küljes. Aretama ise midagi eriti hakata ei vitisi.

See V6 oma siis ideeliselt peaks sobima, kui seal TPS ka küljes juba

Postitatud: 11.05.2009 11:40
Postitas Mihkel
No M20B25 siibrile on väga kerge TPS-i külge panna, kui saad suure Boschi pote on täitsa bolt on, kui väikse, siis 5min ja on asi küljes (2 plekiriba vaja).
Lihtsalt M20B25 segusiibril on ka suht viisakas sisemõõt juba 63mm kui mälu ei peta.

Postitatud: 14.05.2009 12:52
Postitas Jaan
Mul 1 tepsuga mölakas segusiiber üle. Usa 2L Escorti oma. Ka mälu järgi mingi 60-70mm vahel.

Postitatud: 14.05.2009 19:56
Postitas jeff01
2L escorti ei tahaks uskuda et 60-70 vahele :roll: aga mine sa tea.
Igatahes pole ka overkill hea sest minul on 67mm siibriga gaas paras ON/OFF võibolla tuleneb se suuresti hoovastikust aga kui paar päeva sõitnud pole siis hakkama ei saa sest 1cm gaasipedaali on umbes 3000 rpm. 100Mpa on käes poole gaasiga.

Postitatud: 21.05.2009 0:00
Postitas Jaan
65mm oli, mõõtsin ära.

Postitatud: 21.05.2009 0:03
Postitas Mihkel
jeff01 kirjutas:100Mpa on käes poole gaasiga.
Vast ikka 100kpa, vastasel juhul lajatad ikka väga jõhkra boostiga :-D

Mul 1800cc ja 63mm segusiibriga sama teema, 5mm gaasipedaali on sama mis originaaliga pool gaasi aga olen sellega ära harjunud.

Postitatud: 21.05.2009 18:48
Postitas jeff01
jah, füüsikas "tugev" nagu ma olen :-D
Kui oled ära lugenud siis kustuta ära se ebaoluline postitus siit. :)

Postitatud: 09.07.2009 16:48
Postitas siiim
Mul on probleem MS V3.0 plaadil süüte väljundite tekitamisega.
Nimelt üritan tööle panna 6silindrist mootorit wasted spark reziimis.
Siin manualis on punktis nr65 kirjas, et üks süütetransistor Q16 (siin joonisel üleval paremal nurgas) tuleb paigaldada selleks plaadil ette nähtud kohta. Seega siit järeldaks ma, et esimene süüteväljund jääb omale kohale ja ülejäänud tuleb siis lisaks paigaldada.
Nüüd aga kui ma loen seda manuali, mis seletab kuidas wasted spark süsteemi ehitada, siis seal räägib et kõik 3 süüteväljundit (A,B,C) tulevad R26, R27, R29 alt.

Siin tekibki siis küsimus, et kumb on õige variant?
Kas jätan Q16 koha vabaks ja võtan kõik süüte signaalid uuest kohast või siis tuleb Q16 transistor panna ikkagi omale kohale üheks süüteväljundiks ja sealt tuua juhtmed uude pistikusse DB15 ning ülejäänud 2tk tulevad siis takistite R26, R27 alt?

Postitatud: 10.07.2009 11:10
Postitas colin
Minul nt nii tehtud, kuigi jah see Q16 vist üleliigne:
Pilt

Postitatud: 07.10.2009 19:39
Postitas jeff01
Kas keegi on kokku puutunud Zeal Engineering Daughterboard iga megasquirtile? pole asjas eriti tugev ja tekkis paar küsimust:
Kas seda saab kasutada ka ühe ainsa VRi lisamiseks ver 2.2 plaadi korral? st, et kui on olemas 36-1 trigger ja VRita 2.2 plaat ? Ja kas ned väljundid seal on samad mida muidu prose alt võetakse või veel lisaks tavalistele ? Pole nagu tähele pannud et megatunes oleks võimalik eriti rohkem väljundeid juhtida :roll:
Tegu muidu selle asjaga: http://www.diyautotune.com/catalog/zeal ... p-378.html

Postitatud: 07.10.2009 21:34
Postitas mart154
mm, vr inputi saab 2.2-le lihtsamini, kui mingite teadmata sisuga lisaplaatide tellimise ja installimisega ju :)

Postitatud: 08.10.2009 8:41
Postitas jeff01
saab, aga pani siiski mõtlema, et ehk on väärt kaup just nende outputide pärast :roll: (Kusagilt teiselt lehelt nägin, et need oleks justkui lisa väljundid lisaks tava võimalustele) :)

Postitatud: 08.10.2009 8:51
Postitas mart154
ja neid on sul MILLEKS tarvis?