15. leht 33-st
Postitatud: 01.11.2009 16:34
Postitas carl93
Plaan siis panna mb 190e-le turbo ,veits on ka juba alustatud.
Andmed mootori kohta:
2,0
87kw
automaat k.kast
Küsimus siis kas automaat kastiga on üldse pst heli kuulda juhul kui bov peal?teadu pärast automaat lylitab kohe järgmise käigu ja seda sujuvalt tehes.
Postitatud: 01.11.2009 16:53
Postitas Aigo
olgu sujuvalt või kasvõi pauguga, kuid kuna sa segusiibrit ei sulge käiguvahetusel siis ei teki surve/vaakumi vahetust ja ei ole sul sellest BOV'st mittemidagi kasu.
Postitatud: 01.11.2009 17:21
Postitas carl93
tegu siis monopritsungiga
nii,et bovi-ist pole kasu ?

tahaks kyll pst hääli:Disegi tühikäigul gaasitades v6i spordiga s6ites ei kostu pst-i? spordiga laseb käigud rohkem peeneks ja siis käiguvahetus veitsa pikem.
Postitatud: 01.11.2009 17:32
Postitas Aigo
BOV avaneb vaakumiga, kui aga vaakumit ei teki siis ei ava miski teda ju. kuna automaat kastiga autol hoiad segusiibrit avatuna käiguvahetuse ajal, siis ju ei saa sisselaske osas mingit rõhu/vaakumi vahetust, millest see psst hääl tekibki, et torustikus on rõhk ning segusiibri taga tekib mootori tööst vaakum ja see ülerõhk lastakse atmosfääri BOV kaudu. kuna automaat kastiga autol ju ei sulge segusiibrit, et tekiks "lisa rõhk" segusiibri ette torustikku.
Kui aus olla siis tundub su jutu järgi, et sa ei tea ka mittemidagi turrbotamisest, siis soovitavad siinse foorumi kasutajad kõik siitsamast lugeda läbi terve foorum otsast lõpuni kõik teemad ja kui see tehtud siis uuesti seda teha ja kui see ka tehtud siis tuletame meelde, et kordamise on tarkuse ema ja loed uuesti läbi. Sellesk ajaks kui see sul 3 korda tehtud on siis on sul kõikidele küsimustele vastused ja kõikidele vastustele küsimused ka olemas.
Postitatud: 01.11.2009 21:59
Postitas carl93
2 küsimust veel enne kui küsimused otsa saavad.
1) kuhu kinnitu rõhukella see vaakumvoolik?Kas sinna toru külge mis läheb turbost pritsungisse v6i karburaatorisse
2) kuhu see voolik läheb mis bovi-le peale tuleb panna
Postitatud: 02.11.2009 0:26
Postitas arne13
carl93 kirjutas:tegu siis monopritsungiga
nii,et bovi-ist pole kasu ?

tahaks kyll pst hääli:Disegi tühikäigul gaasitades v6i spordiga s6ites ei kostu pst-i? spordiga laseb käigud rohkem peeneks ja siis käiguvahetus veitsa pikem.
Ebayst minu teada peaks saama nö turbulaatoreid mis kinnitatakse sumpsi ja maksavad ala 15 naela tk! Siis saad omale nii viiiiuuu kui ka pssst hääli nii palju kui tahad!
Auto turbotamiseks peaks ikka olema vähe teised huvid ja põhjused peales pssst hääle

Postitatud: 02.11.2009 0:53
Postitas RKsilver
arne13 kirjutas:carl93 kirjutas:tegu siis monopritsungiga
nii,et bovi-ist pole kasu ?

tahaks kyll pst hääli:Disegi tühikäigul gaasitades v6i spordiga s6ites ei kostu pst-i? spordiga laseb käigud rohkem peeneks ja siis käiguvahetus veitsa pikem.
Ebayst minu teada peaks saama nö turbulaatoreid mis kinnitatakse sumpsi ja maksavad ala 15 naela tk! Siis saad omale nii viiiiuuu kui ka pssst hääli nii palju kui tahad!
Auto turbotamiseks peaks ikka olema vähe teised huvid ja põhjused peales pssst hääle

sport või mitte, et pssht häält esile kutsuda, pead sa gaasi siibri sulgema !
Postitatud: 02.11.2009 10:13
Postitas Astrona
1) kuhu kinnitu rõhukella see vaakumvoolik?Kas sinna toru külge mis läheb turbost pritsungisse v6i karburaatorisse
2) kuhu see voolik läheb mis bovi-le peale tuleb panna
1) Mitte turbo külge! Sisselaske-kollektori külge.
2) kah sisselaske-kollektori külge.
Need võidki kokku ühendada. Kuna mõlemad suht ebaolulised. Benarõhu ja MAP anduri väljavõtted võiks eraldi olla, muidu nii, et kui kell lekib siis kolvid sulavad.
arne13 kirjutas:Auto turbotamiseks peaks ikka olema vähe teised huvid ja põhjused peales pssst hääle

Jätkan OT'ga, aga autodele pannakse hullemaidki jubedusi külge - pede-majakaid jms.
Postitatud: 08.01.2010 19:02
Postitas etz27
selline küsimus
autoks golf mk3 93 a
plaan autole turbo peale paikutada
aga ei ole veel kindel millist mootorit toonoriks võtta
vahepeal oli plaan vr6 aga uurisin pidi liiga kalliks minema ning ka keeruliseks vb siis tuleviku poole

aga siis ka 2,0 16v 110 kw mootorit kuidas sellega lood olex
ja veel kui kombineeriks selle g60 alumise osaga ja ma ei kujuta ette millise turboga
oskab keegi kogemusi vihjeid linke jne öelda
olen suht algaja
olen lugenud siin foorumis õpetusi ja teiste projekte ka aga neid niipalju erinevaid äki kellegil paremaid kogemusi asjaga
pole mõtet sitast ju saia ehitada
paluks väheke infot ja abi kogenenumatelt

Postitatud: 08.01.2010 19:41
Postitas Astrona
etz27 kirjutas:aga siis ka 2,0 16v 110 kw mootorit kuidas sellega lood olex
ja veel kui kombineeriks selle g60 alumise osaga ja ma ei kujuta ette millise turboga
....pole mõtet sitast ju saia ehitada
Selle mootori kaante kohta oled lugenud? Kas need polnd mitte kõige masendavamad DOHC kaaned üldse?
Kõigeodavam on sul vist ikka mingi valmis turbo-mootor osta.
Postitatud: 08.01.2010 20:08
Postitas etz27
tahaks ika asja tänavalegaalseks teha
pole muud varjanti ju pole turbomootoreid originaalis va diisel
keegi teine arvab sellest plaanist teistmoodi äkki?
Postitatud: 08.01.2010 20:36
Postitas Maik
Tänavalgelaane on siis, kui ÜV ajal hoiad suu kinni ja kapoti all on kõik normaalses korras. Pabereid ajades..kahtlane...
Postitatud: 08.01.2010 20:42
Postitas etz27
olen kuulnud jah pabereid ajades tahaks et olex ok kõik
aga jah siis peakski just vw mootori valima siis peaks enam vähem ok olema
enne mootori vahetus siis hiljem turbo peale siis ok ma pakun
Postitatud: 08.01.2010 20:44
Postitas Maik
ok on siis,kui mootorit ei näpi. Väljalaske ja sisselaske kollektori ümberehitamine on keelatud.
Legaalsuseni rääkimisest on väga pohlad - kõigepealt saa turbo kapoti alla. See ei ole see "kergem" osa.
Postitatud: 08.01.2010 20:55
Postitas etz27
kindlasti pole
muidu poleks ma siin ju küsima midagi hakanud kui ma ise jube oskaja oleks
aga jah mootori valikus asi kinni
ei oska valida doonorit siis saaks natukene targemaks juba mis turbod jne