15. leht 28-st
Postitatud: 17.05.2009 21:33
Postitas Maik
Enne selle kr joone järsu tõusuni oli advance vist 14 vms.
Pean uurima selle kohta.
Muidugi jõudsin juba uurida ka ,et palju esineb ka false knocki ja lisaks 97-99a autodel pidid liiga tundlikud need olema sensorid. Eks annan progressist teada, vähemalt liigub midagi kuskile lõpuks
EDIT, vaatasin,et kui IAT näeb 70c siis juba tõmbab miinus 5 maha süütenurka
kahjuks ma ei loginud iat tempi...aga sellest võiks ju täitsa tuleneda see värk küll.
Postitatud: 26.05.2009 19:41
Postitas Maik
85hp leidsin juurde,ehk siis 460hp/630Nm preagu
old dyno vs new dyno
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... ewsIndex=1
injector duty jääb 51 peale,preagu ala seal 5400rpm kuni 6100rpm seisma
otsiks põhjust siit(maanteel ronib vähe kõrgemale btw), võibolla ikkagi rihm libiseb ja kütet on niipalju maha keeratud ,et afr enamvähem oleks vms. ei tea veel, eks saan nüüd natuke veel mudida.
eduardi c4 ja minu pill,tema sai 502hp/747 nm ülirikka seguga (8,5-9)
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13959
minuoma peaks samamoodi lihtsalt tõusma (või noh,õigemini selle rpm-i mis tal on piiraja juba, tõseb mul ka )
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... ewsIndex=1
kahjuks pole võimalust mõnda tallinna dünostendi võrdluseks tuua.
veel mõni pilt
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13936
kõige hullem polegi , alla 0,5 bar kella järgi siiski...

teisel autol tehtud kaaned,nukk,kolvid,madalam surveaste, torukolled-täisväljalase,suurem rõhk. Aga eks seal ka oma 100hp peidus segu taga teisest küljest,tal tõmbad 315rattad ringi seal,mul 275 mitte.
Postitatud: 28.05.2009 11:02
Postitas Maik
Keerasin süüdet vähe varasemaks,kui see viimane tõmme ja kütet natuke peale,et teoorias sai nüüd seda lõppu paremaks. Kahjuks polnud võimaliks dünos veeta mitmeid tunde ,aga arvan,et nüüd sain juurde hp-sid peale seda 5500rpm-i . Aga preagu tunega kõik kah, saadan juhtme minema.
Eks vaatab kuidas autoga edasi, suvel katsuks lihtsalt sõita

Jõudu on üsna piisavalt enamuse ajast.
Kuidagi tahaks rattaste hüppamisest lahti saada, mingitel pööretel tekib ,kui laba anda spinnides, uued amordid jäigemad asja ei lahendanud. Ja rehvirõhkku väga madalks ka lasta nagu ei taha (siis esines vähem)
Postitatud: 07.06.2009 22:18
Postitas pr8
Postitatud: 10.06.2009 20:35
Postitas Maik
Tegin väikese modi,
pildid siin koos väikese jutuga..
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 54#p149454
Video kah ,uuemast häälest...
ei oma ma arvan mingit erilist hobujõu kaalutlust selline asi samas. Aga hea,kui 0 eekuga asju tehtud saab mis hiljem naeratuse näole toovad

.
Postitatud: 25.08.2009 12:39
Postitas Maik
Suvi otsa sõitnud ainult autoga ja 0 probleemi.
Vaatan äkki saan 12 sept. minna Tartusse raadile aega mõõtma, oleks vahe teada, eelmisest mõõtmisest on 100hp nüüd rohkem . Lõppkiiruse saan ikka suuremaks, pidamist nagunii pole tavarehviga.
Peab äkki sangerneboga rääkima, äkki saaks temakäest laenuks korra teisi slikk tagarehve,teeorias võiks ju üle olla....
Talvel võiks raha kuskilt peale tulla, saaks torukolled panna - peaks andma ca 25 jõudu juurde ja häält samuti... muud nagu ei oskagi väga teha. Rõhku võibolla võiks ka 0,1-0,2 bari võrra suurendada,kui kõik surved ja asjad üle kontrollida ja uued küünlajuhtmed panna. Peaks veel pidamise piiril olema siis mootor.

uued klapivedrud kah, stockerid suht jurad.
aga sõita ikka krdi hea...

Postitatud: 03.12.2009 17:38
Postitas Maik
November 20
...sain kokkuleppele ühe tüübiga,et tulevad pikad headerid koos X pipega,ehk siis midagi
taolist :
Vanad
wc torustiku asemele tuleb ala 80cm suurune roostevabast
Mis veel..
Võtsin ükspäev tagumised stabika vardad maha kuna kõik 4 kummi olid katki juba kevadest saadik..aga ei kolksunud midagi seal.
Uurisin hinda..
American Beauty hind 660.-/tk. ja tellimisega.
Top parts 643.-tk ja tellimisega
Ebay 63 USD 2 TK ja tellimisega koos ca 93 usd ehk ca 1000 eek 2tk.
kogemata sai viljandi capris käidud ja need seal mainisid,et ah teevad koguaeg ise,kui võtta pole vardaid.. ja tegin ka ! 300 EEK kokku ehk 600+ eeku säästu... suvalistest golfi vms vardad.
Uus varras katki lõigatuna vs vana varras
Saab ka keevitada,aga praegu jäi vajadusel ka reguleerimisvõimalus.
3.12.2009 update
Udukatesse xenonid sest xenon= performance
wc torustiku asemel on hetkel valmis selline jubin ,teip on lihtsalt kriimude kaitseks. poleeritud rv.
niipalju on hetkel valmis uuest summutist tervelt
TIG-i kahjuks ei ole .
Paneme natuke lärinat kah
http://www.youtube.com/watch?v=TDkieiHAQic
Postitatud: 03.12.2009 21:40
Postitas junsu
krt ma skeptiline selle asja töökindluses. arvan, et lased lilleks selle kolle. RV parasjagu mängib ikke kuumaga. nendest põlvedest kokku keevitatud asi saab sul suht kipakas.
Postitatud: 03.12.2009 22:19
Postitas taxu
Pole selles põlvedest koostamises hullu midagi. Aga endal selline märkus, et väga pikalt ei saa niimodi ette kokku punktida neid juppe. Hetkel juba ongi küsimus, et kuidas sa selle 2. runneri täisringi enam keevitad, taga ju teine toru ees.
Postitatud: 03.12.2009 23:52
Postitas Veuks
Stabika kontidel kas see pikk mutter kahepoolse keermega?Muidu jääb regullimine suht kehva.Keerme sammu jagu.
Postitatud: 04.12.2009 0:01
Postitas Maik
Torud keevitakse täis ikka pärast, flantsi küljest tuleb nad korraks eemaldada lihtsalt, saab ilusti. Ka see sisselaske toru on keevitatud tegelt .
Jah.. muidugi tahaks ideaalis painutatud kollet ja kõike muud,aga mis teha, eesti värk. (või siis viljandi) .
Kui lasen lilleks somehow... eks siis läheb uuesti tegemisele. On neid ennegi tehtud...
ütleme nii,et ma ei ole väga selle "over engineeringu" pooldaja.
Veuks- ei ole tegelt kahepoolse keermega. Kuna ma regullist midagi ei tea... sai hetkel nii tehtud. Stabikaid tahaks jämedamaid aga jah..las olla. Tänavasõidu pill ikkagi.
Mis veel.. ilmselt soetan talvel bloweri nuka lisaks ja ajan selle peale kuidagi, ja kevadel sõidan lätti ma arvan,et tunema... ehk sama venna juurde kelle käest tuning riistvara laenasin viimati. Tema teeb oma süsteemi Speed Densiti peale ümber ehk siis see on ilma MAF-ita tune. Loodan,et ta talvega saab piisavalt kätte oma tunemise skilli, viimati tõmbas 560hp kehva tunega ja tal aint headerid ja blower+nukk. Seega alla selle ma näha samuti numbrit ei taha suvel. Eks näha mis saab.
Imelikul kombel autost veel tüdinenud jätkuvalt ei ole

Postitatud: 04.12.2009 0:30
Postitas hents99
Pole viga põlvedest kokku keevitatud kollel. Mul omal vabalthingaval MB V8 mootoril ka põlvedest TIG`iga kokku keevitatud "shorty`d" - kestavad küll. Titaanist oleks ilusam jäänd, aga mind pole kunagi ilu kottind.
Edu ja jõudu! Loodetavasti saab lähiajal sulle ülelaetud euroopa small-block`iga konkurentsi pakkuda

Postitatud: 14.12.2009 20:16
Postitas Maik
viimistletud enamuses
hetkel x pipe tegemises, pärast lihtsam teise poole kollega kokku ajada,kui all juba ots vastu paistmas.
Postitatud: 14.12.2009 21:04
Postitas Mihkel
Õmblused on lihtsalt lamellkettaga maha lihvitud?
Postitatud: 14.12.2009 22:30
Postitas Maik
Põhimõtteliselt küll ja kui arvad,et vastu ei pea ,et liiga maha lihvitud siis asjal on piisav garantii seega mina ei muretse ega pead ei valuta.