Liguri juures - ei viitsind lugeda,jah?umka kirjutas:Jep, dunograafik ka olemas, aga see on juba OTRFL kirjutas:kus dünos see mõõdeti?umka kirjutas:Mu sobral mootor 1.6, 0.8bar ja 310HP.
P.S.
Astrona, Ma ei leidnud milline segu oli maximum poweri juures?

Segu näit ei jõudnud arvutisse - aga näidikuid oli 2tk.
Kas ma väljendasin 300hj üle rahulolu? Enda arust oli aju maha põlemine üks suur fuckup. Eelmise chipiga oleks suht kindlalt 350hj tulnd ja kuna segu oli vanaga hea, siis oligi sinna mineku plaan juba suurema rõhuga proovida.
Max pow juures oli 10:1 või isegi vähem, ehk siis uppumise äärel. on graafikult näha, et 6000juures hakkas puterdama. Õige süüte ja seguga oleks 325 ära tulnud.
BoostController ja WG koostööl kukkus rõhk max pow ajaks 0.9 peale - muidu oleks 350 ära tulnud. Piiraja tuli praktilisel enne kui vääne jõudis langeda - 7400RPM juures oleks olnd 385hj vms, aga selle moto maxhp võib olla ka kõrgemal pöördel, ehk 400hj vms @1.1bar - eks järgmine kord (kunagi) saab teada. Noh tallinna hobustega oleks see üldese 430hj ehk 1.6'el peaks olema 380hj sama tuuningastme ja rõhu juures - mis teeb 325hj 1.1bar juures -aga oli ainult 310hj - vb ta peaks need kadunud 15hj veel välja regullima

Sealt 1.1pealt peaks saama veel 0.4bar juurde ehk 20% võimu, mis annaks tulemuseks 510 tallinna interneti hj

Asi, mis väärib märkimist on hoopis see, et võrreldes eelmise turboga (GT2860R vs GT2876R), mis tuli vaakumist välja 2500RPM juures, - oli juba 3500RPM juures sama vääne ja võimsus - sama rõhuga. Ja kellel on vaja võimsust neil pööretel, mida kiiresti sõitmisel ei kasutata?
