Nissan 200SX S13 'Astrona

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

umka kirjutas:
RFL kirjutas:
umka kirjutas:Mu sobral mootor 1.6, 0.8bar ja 310HP.
kus dünos see mõõdeti?
Jep, dunograafik ka olemas, aga see on juba OT :!:
P.S.
Astrona, Ma ei leidnud milline segu oli maximum poweri juures?
Liguri juures - ei viitsind lugeda,jah? :lol:

Segu näit ei jõudnud arvutisse - aga näidikuid oli 2tk.

Kas ma väljendasin 300hj üle rahulolu? Enda arust oli aju maha põlemine üks suur fuckup. Eelmise chipiga oleks suht kindlalt 350hj tulnd ja kuna segu oli vanaga hea, siis oligi sinna mineku plaan juba suurema rõhuga proovida.

Max pow juures oli 10:1 või isegi vähem, ehk siis uppumise äärel. on graafikult näha, et 6000juures hakkas puterdama. Õige süüte ja seguga oleks 325 ära tulnud.
BoostController ja WG koostööl kukkus rõhk max pow ajaks 0.9 peale - muidu oleks 350 ära tulnud. Piiraja tuli praktilisel enne kui vääne jõudis langeda - 7400RPM juures oleks olnd 385hj vms, aga selle moto maxhp võib olla ka kõrgemal pöördel, ehk 400hj vms @1.1bar - eks järgmine kord (kunagi) saab teada. Noh tallinna hobustega oleks see üldese 430hj ehk 1.6'el peaks olema 380hj sama tuuningastme ja rõhu juures - mis teeb 325hj 1.1bar juures -aga oli ainult 310hj - vb ta peaks need kadunud 15hj veel välja regullima :lol: tervelt 5% võimu kuhugi kadunud:.

Sealt 1.1pealt peaks saama veel 0.4bar juurde ehk 20% võimu, mis annaks tulemuseks 510 tallinna interneti hj :lol: - aga see on juba ainult teooria.


Asi, mis väärib märkimist on hoopis see, et võrreldes eelmise turboga (GT2860R vs GT2876R), mis tuli vaakumist välja 2500RPM juures, - oli juba 3500RPM juures sama vääne ja võimsus - sama rõhuga. Ja kellel on vaja võimsust neil pööretel, mida kiiresti sõitmisel ei kasutata? 8)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

umka kirjutas:
RFL kirjutas:
umka kirjutas:Mu sobral mootor 1.6, 0.8bar ja 310HP.
kus dünos see mõõdeti?
Jep, dunograafik ka olemas, aga see on juba OT
Astronale meeldib OT nii, et siis KUS dünos see mõõdeti?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

RFL kirjutas:
umka kirjutas:
RFL kirjutas: kus dünos see mõõdeti?
Jep, dunograafik ka olemas, aga see on juba OT
Astronale meeldib OT nii, et siis KUS dünos see mõõdeti?
AAA sa küsid temalt, kus tal mõõdeti :lol: mõtsin juba et oled end päris ära joonud, kuna isegi pildil on ju suurelt ja paksult kirjas.

Küsiks kah UMKA'lt, mis tolle 310hj honda ET kiirus on, ja palju ta kaalub.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Astrona kirjutas:
RFL kirjutas:
umka kirjutas:Jep, dunograafik ka olemas, aga see on juba OT
Astronale meeldib OT nii, et siis KUS dünos see mõõdeti?
AAA sa küsid temalt, kus tal mõõdeti :lol: mõtsin juba et oled end päris ära joonud, kuna isegi pildil on ju suurelt ja paksult kirjas.

Küsiks kah UMKA'lt, mis tolle 310hj honda ET kiirus on, ja palju ta kaalub.
Mõõdeti Leedus ja auto kaal on 1105 KG
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kummitus kirjutas:
Astrona kirjutas:Küsiks kah UMKA'lt, mis tolle 310hj honda ET kiirus on, ja palju ta kaalub.
Mõõdeti Leedus ja auto kaal on 1105 KG
Kaalu tahtsin teada, kuna kiirus üksi ei ütle üksi mis võimsusega tegu. Aga kiirust sa ei tea?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Astrona kirjutas:
RFL kirjutas:
umka kirjutas:Jep, dunograafik ka olemas, aga see on juba OT
Astronale meeldib OT nii, et siis KUS dünos see mõõdeti?
AAA sa küsid temalt, kus tal mõõdeti :lol: mõtsin juba et oled end päris ära joonud, kuna isegi pildil on ju suurelt ja paksult kirjas.

Küsiks kah UMKA'lt, mis tolle 310hj honda ET kiirus on, ja palju ta kaalub.
Duno tehti Leedus Dastek Dynamometrs. Haapsalus kus oli avamine see Civic tanavarehvidega sai loppkiruseks 173km/h, 60 jalga aeg 2.8.
Ja kaal, hmm VTI kaal vist 1100, plus turbo ja koik sargid-vargid, arvan umbes 1200 :roll:
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

umka kirjutas:Duno tehti Leedus Dastek Dynamometrs. Haapsalus kus oli avamine see Civic tanavarehvidega sai loppkiruseks 173km/h, 60 jalga aeg 2.8.
Ja kaal, hmm VTI kaal vist 1100, plus turbo ja koik sargid-vargid, arvan umbes 1200 :roll:
OK, 300hj tundub reaalne. Tartus sama rõhu aga teise chipiga sain 179kmh 2x. Mul tehase tühimass 100kg kõrgem, nii et järgmisel üritusel vaatame üle :) Pole mõtet siin teemas vaielda :lol: Arvan, et civicu boosti kella voolikul on leke :lol:


Rebisin täna ühe esitiiva maha - tõesti kerge on. Plastiktiib on healjuhul poole kergem - seega 2 tiiva pealt vist üle 2 kilo ei võita. Homme ostan rsk kaalu. Muidugi tiivavahetus kui töö annab rohkem võitu, kuna kuni 1kg muda ja üle liigseid juhtmeid saab nüüd eemaldada - 500ml männiokkaid kah nüüd vähem vaja kaasas tassida. Ka 1 ämblik ja tigu leidsid endale uue kodu :lol:
Ligi pooled poldid läksid lihtsalt pooleks, ja üldse oli seal neid ca 15tk + logari omad.

Xenonist ostetud tiiib muidu tundub istuvat hästi. Ainus probleem on see, et karbi juurest on tungiga muljutud, mis nüüd tuleb tagasi sirgeks taguda.

Klaasipesu süsteem - paak, pumbad, juhtmed voolikud kronsteinid - lahkub kah autost, mingi 1-2kg, aga põhiline et ei tekiks kiusatust võistlusel kuni 5L pesuvedelikku kaasas tassida :lol:. Esi kojamees jääb alles, sest muidu kaob võimalus vihmaga kiireid ringe teha - pesemiseks aga eelistan topless pesulaid :lol:

Loobun ka logaritest - kruusa peal enam ei sõida - neil juba kinnitused katki ja 1 logar on üldse natuke ribadeks, tiiva roostet pole kah enam karta. Kuigi siis tõmbab kapoti aluse natuke tolmusemaks, aga noh ega mul näituse auto pole. Mingi kilo ikka kahe logari peale saab alla.

Eks homme proovin ka kuda "Läti Kõvera Ltd" stange ees istub. Aga noh seda päris täpselt enne teada ei saa kui kapott ja tiivad küljes.

Aju kohapealt niipalju, et täna 5h uurisin netist, ja selgus, et nissanile MegaSquirti paigaldamine on märksa keerukam kui mõnele karpa-jagaja masinale. Seal oleks vaja teha - vana masina massilised HW modid maha võtta, õige soft peale, ning võtmesõnad on ka CoilOnPlug, flyback board, nukiandur ja ainult 12 x 12 tabel. On tehtav, aga ma praegu ei "fänna" sellega tegelemist. Kaalun veel alternatiive - plusse miinuseid on liiga palju. Suurte plusside lõppu tuleks veel see, et MS on kergem - vähem juhtmeid, mafi koos torustikuga saaks kah ära visata 8) ikkagi 0.1% kergemaks, mis hakkab ju olema tervelt 0.4hj vääriline :badgrin:

Arvatavasti auto nüüd seisab kah nädala kuni mitu. Ei taha selle seadistusega sõita. Saab rahulikumalt kerega tegeleda ja aju üle kaaluda, kuna OMC'le ei lähe on aega ka põhjalikumaid asju ette võtta. Peale plastik-paneelide panekut vaja veel ju värvida kah.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

mina soovitaks küll omc-le minna, eriti kui varem käinud ei ole. see ongi nö aasta üritus, kuhu oma 200sx-iga minna. saad oma revanši mult ka ;)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

RFL kirjutas:mina soovitaks küll omc-le minna, eriti kui varem käinud ei ole. see ongi nö aasta üritus, kuhu oma 200sx-iga minna. saad oma revanši mult ka ;)
Mul pole vaja su revanssi :lol: olen niigi rahul. Kui läheks, siis seekord juba esikoha järgi :shock:
Ohh just tsekkasin, neil weeb üleval. http://www.tqhq.ee/omc/
Krt see aasta on CUP - see lisab pinget :) ja pointi.


Nädal-kaks on jäänud, ja ei usu, et auto kokku saan ja seade selleks ajaks heaks.
Pealegi dünos lasi 5. käigu piirajasse ja mina nägin seal aint 237vms - kuigi Ligur ütles et 240 käis ära, mis on vähe. Ja kogu auto kere vibreeris jubedalt - muidu tee peal ...180 pole mingit vibra aga võibolla saab selle ka täpsema tasakaalustusega välja juurida.

Samas kui piiraja 8000 peale tõsta, siis 8000RPM oleks 282kmh ehk pole enam ülekandega probleemi, kui just >=1.6bar peale ei seadista :evil: . Aga siis võiks veel enne dünos käia.
Eks näis - ennegi imet tehtud - vb jõuangi kohale.
Ostaks kahepeale paremat kütust kah? Ei taha 25L korraga sisse valada ja garaazi ammugi ei taha seisma panna.


Kui keegi kihla veaks :lol: siis liigutaksin end kiiremini :lol: praegu naudin tegutsemist. Sain stange ja mõlemad tiivad eest ära - läen garaazi tagasi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Astrona kirjutas:Pealegi dünos lasi 5. käigu piirajasse ja mina nägin seal aint 237vms - kuigi Ligur ütles et 240 käis ära, mis on vähe.
230 +-5 olekski su oodatav tulemus ju nii, et täpselt paigas ülekanne.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

RFL kirjutas:
Astrona kirjutas:Pealegi dünos lasi 5. käigu piirajasse ja mina nägin seal aint 237vms - kuigi Ligur ütles et 240 käis ära, mis on vähe.
230 +-5 olekski su oodatav tulemus ju nii, et täpselt paigas ülekanne.
kui pole lootust piirajasse saada pole mõtet minna :)
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Mote alati olemas, kas voi enda jaoks :!:
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

vb OT aga minu esimesel msil oli 9x9 tabelid ja sai ikkagi ilusti hakkama....12x12 soft tuli alles hiljem koos extra koodiga.
Muideks oli ka Vems pikka aega 12x12 tabelitega ja suurem resolutsioon tuli vast aasta/ paar tagasi kui ma ei eksi :roll: Ükski aju ei hüppa ju ruudult ruudule vaid arvutab ruutude vahele omale sujuvad üleminekud.....selleks mingi peen sõna kah aga minu pea seda kinni ei pea :-D Ei ole absoluutselt mõtet karta seda 12x12 resolutsiooni.
Muideks oli ühel mu MS1 ver 2.2hel 4 süütekivi sees ja COPidele mõeldud, seda enam ei usu ma et se peaks olema probleem ver 3mele ;) Kui originaal poole kasutada mis on muidugi hea mõte siis kahjuks ei saa sa kahe kivi ja wasted sparkiga hakkama ja peab 4 süüteväljundit ajusse jootma.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

COP ja wasted spark on ju täiesti võimalik megasquirdiga.
edit: selleks on muidugi ikka iga pooli jaoks eraldi kivi vaja :)

Mart @ 6cyl Wasted Spark ja COP.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

mart154 kirjutas:COP ja wasted spark on ju täiesti võimalik megasquirdiga.
edit: selleks on muidugi ikka iga pooli jaoks eraldi kivi vaja :)
Mart @ 6cyl Wasted Spark ja COP.
Nojah, mai ütlegi et võimatu - lihtsalt palju asju vaja teha. Ja mul enne OMC'd pole ühtegi nädalavahetust kah, mil ehitada saaks. Võibolla kunagi hiljem.
jeff01 kirjutas:vb OT aga minu esimesel msil oli 9x9 tabelid ja sai ikkagi ilusti hakkama....12x12 soft tuli alles hiljem koos extra koodiga.
Olin vist esimene kes Eestis MSiga ringi sõitis. Ja väike osa MSnS Extra koodist on minu kirjutatud. Ja std kood oli 8x8 tabeliga, mis on tava NA jaoks ok. Loomulikult kasutasin 12x12 tabeleid.
Nissanil oleks see 1 MAP punkt 20KPa peale, aga kuna madalamal tahaks tihedamalt seadistada, siis üleval jääks üldse iga 0.3-0.4bar taha kastike - mis on vähe. RPM iga 500 tagant on kah suht sama lugu. Tehtav, aga tükk tööd et õiged RPM ja MAP Binid telgedele valida, just sellised binid, millel toimub voolavuses mingi muutus. Praegu on mul ju 16x16 tabel MS extra puhul oleks ju 144 punkti versus nissani 256 punkti.
Mul on MS v2.2.
Mul kulub juba 10h, et vanad HW modid plaadilt eemaldada ja soft plaadile ja arvutisse jooksma panna. Siis teine 5-10h et juhtmestik teha ja siis 5-10h, et warmup ja prime pulse välja timmida. Peale seda saaks hakata vaikselt timmima, kui pole vaja 10h mingite HW setupi kaladega tegeleda. Peale selle EDIS vms ehitada ja oodata, mil anduri ketas kohale jõuab. Mul low imp pihustid - veel 1 jama, ja peale selle süüte draiver vaja meisterdada. Idee oleks, kui teha soft nissani jagajaga töötavaks - oleks ka maailmas teisetele sellest kasu, ja saaks vajadusel originaal aju tagasi lükata jne
RFL kirjutas:
Astrona kirjutas:Pealegi dünos lasi 5. käigu piirajasse ja mina nägin seal aint 237vms - kuigi Ligur ütles et 240 käis ära, mis on vähe.
230 +-5 olekski su oodatav tulemus ju nii, et täpselt paigas ülekanne.
Naljavend :lol: 241kmh sõitis Janno mu autoga kui tol oli 10-20hj vähem ja 40kg raskem.
Preaguse seguga jah rohkem pole mõtet lootagi, aga selle perses seguga ei läheks kah autot lõhkuma. Preagu kui piirajat tõsta, saaks perses seadega 330hj vms ehk 248 tuleks vast ära. Eelmise seguga arvestades, et 400m peal on 180kmh siis 1609m peal ikka 256 kanti. Praegu auto 2-3% kergem kah. Aga dünoskäigu mõte oli 20% võimsust üldse juurde keerata ja ära proovida - et OMC'el kindlus oleks, ja siis oleks 1km peal ca 250kmh ja miili peal 276 vms kui matemaatika ei longa.
Aga hetke seisuga üritan sellegi poolest end ikka kohale ajada.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta