Toyota Supra 3.0T Markel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Palju õnne 9.8 aeg ja 241km/h

minu viimase juuresoleku ajal igatahes ;)

aga kas mulle tundus või pidamisraskusi on ikka ..

tundub, et pärnus tuleb ainult vasakut rada kasutada, paremal pool väike nõks üles, seal rattad kohe ringi ka ja saab kohe esiotsa finishi poole :)
Andi
Postitusi: 6
Liitunud: 28.07.2008 1:10
Asukoht: Nõva

Postitus Postitas Andi »

Õnne eilse 2koha ja Eesti Meistrikate 3 koha üle teile! :) Järgmine nädalavahetus tartus või haapsalus rajal ka es-racing ?
Kasutaja avatar
Markel
Postitusi: 132
Liitunud: 28.08.2006 11:37
Kontakt:

Postitus Postitas Markel »

Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Väga hea pakkumine.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kui tähelepanelikult vaadata, siis on näha, et meile teada-tuntud telestaar S**** keha varjab ainult auto :lol: Ehk võtad selle pildi maha, muidu nõuab ta veel 10% endale.

Sorry spammi pärast!

Edu müügil!
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

Vaevalt te autondusega lõpetate, mis järgmiseks plaanis?
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Kasutaja avatar
Markel
Postitusi: 132
Liitunud: 28.08.2006 11:37
Kontakt:

Postitus Postitas Markel »

tahaks sama välimusega spetsiaalautot ehitada.

Seega tehke keegi endale mega soodne kingitus ja teeme Eestisse veel ühe turboka , mille üle uhke olla!
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

kas siis ei tuleks odavam olemasolevast ehitada (välimust muutmata), kui hakata nullist peale. :roll: auto alla päris palju investeeritud ja müügiga kahjumi number päris suur ju.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
Ice
Postitusi: 61
Liitunud: 27.12.2004 15:09
Kontakt:

Postitus Postitas Ice »

Valmis auto ümberehitamine on alati kallim tegevus.
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Pigem pole mõtet lihtsalt korralikku autot ära lammutada.
MeelisV
Postitusi: 64
Liitunud: 31.12.2006 14:12

Postitus Postitas MeelisV »

lihtsalt sellest autost jääks liiga palju üle - ehk sellest autost ei saaks seda teha mis mõttes mõlgub

ja kui teha uus auto ja vana müüa tervikuna on jälle olemas üks auto rohkem ehk üks konkurent rohkam ja võistlused huvitavamad ;)
Kasutaja avatar
Markel
Postitusi: 132
Liitunud: 28.08.2006 11:37
Kontakt:

Postitus Postitas Markel »

Tegime siis väikse kokkuvõtte asjadest, mida auto ehituseks kasutatud
see peaks siis olema suht korralik spec sheet:

Best ¼ mile ET 9.3sek (poor track conditions, 2.0bar boost)
Best ¼ mile trapspeed 248kph
Car weight 1250kg
Power 1200hp / TQ 1200Nm, 1000+hp at 6150-9500rpm
Fuel VP Racing C16
Tuned on engine dyno to 9500rpm/ 2.8bar boost (VM Performance AB, Sweden)
Car built and serviced at Esracing, Estonia
Car is in premium condition and ready to race
Additional specs, information and dyno graphs on demand
Car can go consistantly 8sek runs on good drag strips


Drivetrain:

Getrag V160 6-spd gearbox
TRD gearbox mounts
RPS Carbon/Carbon clutch
RPS flywheel – drag spec
Driveshaftshop CrMo driveshaft
TRD LSD differential
Rear axle and diff solid mounts
Weld Magnum gold 15inch dragwheels 10 inch wide
Weld Magnum gold front runners
Custom Alu wheel adapters
Long racing wheelstuds



Engine:
2JZ inline 6
CP pistons
Carillo H-beam rods
ACL/Calico coated bearings
Titan billet main caps
L19 headstuds
ARP mainstuds
Ferrea full +1mm valvetrain (inc. bronze guides, locks, double springs)
272/272 JUN cams with 10.8mm lift
Shim under bucket conversion
HKS cam gears
VirtualWorks intake manifold
100mm VirtualWorks throttle body
FullRace exhaust manifold
Moroso dry sump oil pan
Moroso 4stage dry sump Drag spec oil pump
Pace Motorsport oil tank
BoostLogic SFI spec front damper
Meziere electric water pump
Unorthodox pulleys
Fluidyne radiator
2xFlexALite electric fans
Custom intercooler and piping with safety clamps
2x Tial 44 wastegate
2xBlitz blow off valve
Garrett GT4508R modified ball-bearing turbocharger
5“ SS downpipe
AN type race connectors/SS braided hoses (oil and fuel)
Custom crankcase ventilation

Electronics:

Autronic SM4 EMS
Autronic R500 CDI ignition
2x Autronic boost solenoids
EGT, fuel press, oil press datalogging
B&M line lock system
Oil temp gauge
Autometer tacho 10000rpm with shiftlight

Fuel:

3xBosch 044 pumps
Custom billet fuel blocks(terminals)
6x1600cc injectors
Titan Motorsports fuelrail
Aeromotive high flow FPR
Pressure gauge
JAZ safety gas tank in the trunk – in the isolated alu box
Racing braided all fuel lines


Body and suspension:

1250kg Supra MKIV hardtop (without driver)
8,5 sec 8-point rollcage, meets FIA standards
solid engine mounts
Sparco EVO 2 FIA-homologated seat
TRD widebody rear
AbFlug Aero glass fibre bonnet
AbFlug front bumper Dzus quick release
Simpson braking chute – manual release
Glass fibre rear hatch 7kg
Glass fibre doors with carbon inside panels 5kg /pc
Custom ram air intake through headlight
Double adjustable drag Strange rear coilovers – pneumo control for rebound from Sm4
HKS front coilovers
Custom carbon fibre dashboard
Lexan-windows (windshield original)
electric kill switches (outer and inner)
RJS safety window net
Lightweight dragrace steering rack and column (custom mounts and uniball rodends)
Moroso Quick release steering wheel adaptor
AbFlug steering wheel

normaalne nimekiri :)
Viimati muutis Markel, 09.09.2008 16:19, muudetud 1 kord kokku.
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Vähemalt on korralike detaile kasutatud ja ilmselt muidu ta kiiresti ei sõidakski.
Proovi sama nimekiri kirjutada Eesti keeles, siis näed pikka listi. :)
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Huvi pärast küsin, et millise turbiinikojaga GT45 kasutusel on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
MeelisV
Postitusi: 64
Liitunud: 31.12.2006 14:12

Postitus Postitas MeelisV »

Eile sai Markel siis omale talviseks hooajaks sobiva "istumise" :lol:
Taustaks vasakul näha ka natuke turvavarustust.

Pilt Pilt Pilt Pilt
Suletud