15. leht 21-st
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 04.11.2012 17:10
Postitas Motary1
Ei ole lastnud väntvõlli tasakaalustada, detjonn ainult lihvis üle ja tegi oma trademark ovaalsed liugelaagri õliaugud
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 06.11.2012 13:46
Postitas Raceboy
Ta teeb neid avasid ovaalseks ainukesena Eestis, kuid tegemist pole üldsegi mitte hiljutise leiutisega.
Siin näide Porsche 911 väntvõllist (ovaalsete avadega aastast 1964).
Lihtsalt märkisin silmaringi laiendamise mõttes ära.

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 07.11.2012 21:29
Postitas Kahvel
Kuidas see protsess siis välja näeb,kui oskab keegi seletada?Et miks igaüks neid ei või teha?
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 07.11.2012 21:35
Postitas Marko_N
Käsifreesi ja vabakäega ma arvan. Ega see mingi raketiteadus ei ole. Lihtsalt ovaal tuleb vända pöörlemissuunas teha vist.
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 08.11.2012 21:00
Postitas Motary1
Porge puhul pole väga imestada, et neil sellised juba vabrikust on
Trademark töö all mõtlesin ma seda, et ta teeb need nagu signatuurina
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 08.11.2012 21:15
Postitas jeff01
Motary1 kirjutas:Porge puhul pole väga imestada, et neil sellised juba vabrikust on
Trademark töö all mõtlesin ma seda, et ta teeb need nagu signatuurina
No kui porge puhul võib see tavaline olla siis sama ajastu vwni mootoritele tehakse samuti igalpoolt maailmas teise MODina

Esimeseks MODiks on vända risti läbi puurimine sest osad vändad olid vaid ühe õliavaga kaela kohta.
Igaljuhul on tõestatud, et see teeb pigem kasu kui kahju

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 22.12.2013 20:15
Postitas Motary1
Pole väga ammu kirjutanud siia. Vahepeal olen saanud om Z32/480cc/Nistune combo ilusasti toimima ja fun sõita olnud.
Nüüd aga turbo müüdud ja uus tuleb Borg Warner EFR 6258.
Omaduste nimekiri just kasin ei ole
Muud vahepeal toimunud asjad:
Cosworthi tihend ARP2000 kaanetikkudega:
Synapse engineering bypass klapp:
Ekstsentric segusiibri ratas:
Parendas natuke throttle responsi ja näeb edev välja
Jäigemad käigukangi vedrud:
Paigaldasin kõige jäigemad ja hoova liikumine muutus oluliselt konkreetsemaks.
Remontisin pidurid ära ja upgrade'isin facelifti suurus kettale (257 vs 280 )
Soetasin ka paisupaagi, mis on originaalist oluliselt paksem, aga muidu samasugune
Esivedrust liigutasin roolilatti ettepoole ja asendasin kõik originaal detailid:
Alustasin uue tagasilla projekteerimist:
Otsutasin multilinki asendada topeltõõtshoob lahendusega
Natuke aegunud render:
Kui keegi synapse'i wastegate'i või diverter valve'i endale soovib, siis võtku ühendust.Teema olemas müügi kuulutuste all.
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 23.12.2013 11:27
Postitas Jaan
Oh, nüüd siis näeb EFR-i tulemused ära lõpuks. Ise ka kiibitsesin pikalt, aga juhuse tahtel tuli GTX soodsamalt kätte.
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 23.12.2013 19:06
Postitas Motary1
Roltzil peaks 6255 olema?
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 23.12.2013 22:50
Postitas Maik
Viimased pilte vaadates tundub,et läks nats käest ära projekt :P
Valmislahendusi olemas ei ole ?
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 24.12.2013 18:11
Postitas kilplane
Huvi on, miks mitte?
ise oled suuteline samaväärse või parema valmis tegema kui müüa pakutakse,
siis mina olen kahe käega isetegemise poolt.
ja ilmselgelt oskusi on..
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 26.12.2013 12:21
Postitas Motary1
Tagavedrustus on ttk lõputöö mul, see projekt on mul nii enda kui auto parendamiseks.

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 23.01.2014 15:12
Postitas Motary1
OMNOMNOMONOMONOM
siit
sealt
CNC töö kvaliteet on amazing
EFR-i kõige huvitavam detail - titanium aluminide turbiin
Selline asi veits häirib silma turbo hinnaklassi arvestades

Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 23.01.2014 15:19
Postitas Jaan
Mis mudel, kust kaudu ja palju maksma läks?
Re: Nissan 200SX RS13 - Motary
Postitatud: 23.01.2014 15:42
Postitas Motary1
KKD Motorspordist 6258, leti hind ettevõttele