15. leht 21-st
Postitatud: 15.09.2009 16:56
Postitas tmac
Tanel Ma üritan suruda läbi Lätimaal seda 1.8t panemist B-klassi tegin lihtsa kalkulli Seal sõita tuleb odavam kui vaid ise natuke nutikas olla
Postitatud: 04.11.2009 9:38
Postitas RFL
Postitatud: 04.11.2009 14:28
Postitas Motary1
Väga hull auto
Kust te mehed neid ägedaid Datsuni särke saate?
Postitatud: 04.11.2009 15:28
Postitas RFL
Motary1 kirjutas:Kust te mehed neid ägedaid Datsuni särke saate?
Minu käest saame
Peale minu on veel särgiomanikud:
Arne Nissan 300 zx
Arne elukaaslane
minu elukaaslane
Astrona 200 sx
Tamps 200 sx (nüüdseks auto varastatud)
Andre Raud Datsun 240z
Postitatud: 04.11.2009 15:29
Postitas Mardo
kuidas see "kolmesajase kast" meie 2010 reeglitesse ära mahub?
räägitakse, et peab kasutama margipõhist kasti või sain mina millestki valesti aru.
Postitatud: 04.11.2009 15:31
Postitas cthen
Mardo kirjutas:kuidas see "kolmesajase kast" meie 2010 reeglitesse ära mahub?
räägitakse, et peab kasutama margipõhist kasti või sain mina millestki valesti aru.
Äkki 300zx kasti mõeldi?
Postitatud: 04.11.2009 15:31
Postitas RFL
Mardo kirjutas:kuidas see "kolmesajase kast" meie 2010 reeglitesse ära mahub?
räägitakse, et peab kasutama margipõhist kasti või sain mina millestki valesti aru.
Nissan 200SX ja Nissan 300ZX.
Mark on ju mõlemil Nissan, seega klapib reeglitega. Oleks reeglites mudelipõhine, siis peaks igal võistlusel paar varukasti kaasas olema

Postitatud: 04.11.2009 15:46
Postitas Mardo

ma mõtlesin hoopis muud "kolmesajast" aga sis kõik ju korras

Postitatud: 05.11.2009 0:44
Postitas arne13
Aitäh kiidusõnade eest

Postitatud: 05.11.2009 8:27
Postitas RFL
arne13 kirjutas:Aitäh kiidusõnade eest

Tänusõnad ikka. Ilma sinu ja Carshop.ee-ta oleks pool suve tühjaks jäänud. Ning parim aeg "vaid" 12,2 olnud.
Postitatud: 05.11.2009 9:19
Postitas TURBOLOVER
RFL kirjutas:http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Xtreme+motors/9612-Xtreme+Motors+-+Kiirenduse+Nissan+200+SX.aspx
Täitsa hull konn!

400m konn! Stardist fin-i

Postitatud: 05.11.2009 11:09
Postitas Astrona
RFL kirjutas:arne13 kirjutas:Aitäh kiidusõnade eest

Tänusõnad ikka. Ilma sinu ja Carshop.ee-ta oleks pool suve tühjaks jäänud. Ning parim aeg "vaid" 12,2 olnud.
See oli vist nii, et tänu siduri remondile/upgradele sai jälle sõita ja teha parema stardi ja koos harjutamisega oleks 12 piirile saand, aga tänu lisabenapumbale + ühele dünosessioonile hammustasid 0.3sek lisaks.
Kõige muljetavaldavam oli mulle su hooaja juures pidev rekordite sadu

* parim et, parim 60ft, parim kmh, parim 60ft parim et jne jne jne....
Vähese näppimisega, täpselt nii palju kui vaja, oli pidev progress. Loomulikult suurim töö oli ära tehtud juba enne hooaja algust.
Tõestasid ka, et CA mootorile pole dragil ega miilil tingimata vaja lisa-õli-tagasivoolusid ja performance radikat - piisab lisakogusest õlist.
Kui viitsid pane kirja kõik muudatused auto juures mis viisid su 13 pealt 11 peale - kas peale minu laenatud kergete velgede oli veel midagi

?
Postitatud: 05.11.2009 14:33
Postitas RFL
Astrona kirjutas:Kui viitsid pane kirja kõik muudatused auto juures mis viisid su 13 pealt 11 peale - kas peale minu laenatud kergete velgede oli veel midagi

?
13,4 saigi ju sõidetud 310hj-ga.
12,2 sõitmiseks olid muudatused: Laisu tehtud vl kollektor, millele lisasime 35mm wastegate'i, gt3071r, 800cc Sard pihustid, Abit aju, Bosch 044 pump, Tomei 270 10,25 nukad, 390hj.
11,7 jaoks läks veel vaja ET Drag, Kosei Ultralight 8", Aeromotive kütuselatt, Spec stage 5 sidur, 2 käiguga burn, gaas põhjas start @8100rpm, 470hj. Sai ka veel paigaldatud teine Bosch pump, kuid kütuselatt oli nii palju parandanud bensiinikogust, et 80hj sai peale keerata ning pumba juhtmed ei ole ühendatud.
Seadest, boostist, pihustite avatusest jne jne mul ülevaade puudub, sest seadistaja kohtleb mind, kui poissi, kes toob oma turboauto kruttimiseks ja saadetakse koju tagasi peale kruttimist. Vaid juhuse tahtel on autole sattunud detailid, millede abil seadistaja selle võimsuse välja võlus, sest auto omanik ei tea autodest mitte midagi ja talle pole seega ka vaja midagi selgitada...
Postitatud: 05.11.2009 15:31
Postitas Astrona
Minu arusaama järgi oli boostiga umbes nii
13.4s 1,1-1,2bar (GT2540)
12.2s 1,5-1,6bar
11.7s 1,8-2.0bar
Lõppkokkuvõttes enamus võimsusest tuleb tänu boosti tõstmisele. Aga küsimus ongi selles, kas mootor koos püsib - millest enamus on seadistuse taga. Ja kuna antud juhul sul püsis, ja astus boosti kohta normaalselt edasi, siis väike respect ikkagi Maximile! See, et auto on veel poole gaasi, madala rõhu ja madalala pööretel ideaalseadest kaugel, on IMO eesti seadistajate arvates norrmaalne. Muidugi on selle taga ka kliendi rahakott, kuna kogu seade tegemine on N korda kallim kui dragi seade tegemine (N=4?

).
Saan aru, et sul teine pump ja kogu toitesüsteem ootab siis etanooli? Siis peaks ka 4x800cc väheks jääma, arvestades et etanooli kasutusega keeratakse mingi pool bari ikka otsa, peale selle, et teda peab lihtsalt +30-50% läbi pumpama.
Naised rääkisid ka NOS'ist, aga kas selle tarbeks tehakse ka mootoris muudatusi?
NOS on ses mõttes hea, et siis saab (peab) kaalu alandamise mõtted maha matta.
Postitatud: 05.11.2009 18:05
Postitas Dc85
Üsna kiire tõesti. Turbo tundub minu omaga võrreldes kuidagi suur. Vb silmapete videos lihtsalt. Palju see suudab hp toota?