Kõik väärt info! Ainult, et mul oli veel kõrval-eesmärk. Hetkel on Citroen garaazi ees jalus ja autojagu juppe garaazis jalus, hea oleks kui need saaks citroeni ära mahutada nii, et too veel liiguks kah, ja mitte aeglaselt

45hj tõmbas ta ~10'ga sajani ja kardirajal väga igav polnud.
Selge see, et 3K maksvale punnile tuleb 10-30k + mootor juurde panna, et liikuma saaks. Aga see kulubki ju nipetnäpet peale ära. Kui veel 10K/tk juppe hakata ostma, siis kuluks selle 100k jagu materiali kokku klopsimise peale veel 100k. Maxima saaks 6K'ga, võtaks kasti maha, müüks ülejäänd ära ja oleks plussis
Audi ja usa raud läheks juba raskeks ära kah. Ega ta ei pea kannatama sellist pauku, mida 1500kg/1500hj 12.5" dragslick tekitab. Tõin Primera näite... Et noh kui 1300kg võistlusmassiga Prim tõmbab 60ft 2.4s 50kmh ilma kasti vahetuse vajaduseta, siis 40-50% kegem masin võiks tõmmata sama jõu ja ajaga ~90kmh, ilma kastile lisa-valu tekitamata. <3sek sajani pole ju paha

Lihtsalt sobiv rehv tuleb leida, millega kiirendus liiga heaks (loe: kastimurdvaks) ei läheks

. Pealegi saaks iga hammakas poole lühemat aega haiget

Arvestades veel seda, et see 100kmh tuleks pool-võimsusel, siis 100-200kmh tuleks järgmise 3-4sekiga
Loomulikult tugevama kastiga võiks võrdlusse tuua enda parima stardi 1160kg 1.6s 60ft 70kmh, mis annaks 50% kergemale masinale <115kmh @ 1.6s, aga pole vaja

:lol::lol::lol:
See Citroeni kapott polnud tegelt nii raske

kui jutust välja võib paista
EDIT: Ühe kõne võrra on edusamme, Bluebirdi kast ja teljed on olemas, mis on 1:1 CA18DET otsa.
See ~10s sajani tõmbas ta 145-155 rehviga, kusjuures 1. käigu juba juba vedas, 225 võiks siis juba 5sek kanti ära tõmmata, mis tähendab, et leiaksin oma vanadele j205 Toyodele kasutust, mis võiks olla paras alla panemiseks, et kasti murdma ei hakkaks

EDIT2: Teooria on tore asi, koos arvutusvigadega läheks 600kg 500hj'ga nõrga kastiga 7sekiga 200ni 195m peal ja kui sealt 200'ga edasi veereda, tuleb 10.7s ET @ 200kmh
