Said vist maru kõvasti selle kapotiga kui seda siduruinit kohe kui potensiaalset 8s autot vaatad.Astrona kirjutas:Lisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 8.499 sek või kiiremini" - kui kõiki neid nõudeid peaks täitma hakkama, siis lõpetaks selle teema kohe ära
See sidrun krt hammustas mind kah, kui kapottivarras lendas, vajas mul nina ja pea õmblust - teeks talle tagasi...
rumalad küsimused...
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Astrona, ma annan veel parema idee:
Mootor kaassõitja tagaistuja kohapeale, esiveoline kast küljes(umbes salongi keskel). 1 pooltelg ette diffrisse ja teine taha diffrisse. 4vedu, Mootori kaal balanseerib diagonaalis juhi kaalu, CA pöörded(diffrid korrutatakse, ehk vaja leida maru pikkade diffritega toorikud) jne...
Mootor kaassõitja tagaistuja kohapeale, esiveoline kast küljes(umbes salongi keskel). 1 pooltelg ette diffrisse ja teine taha diffrisse. 4vedu, Mootori kaal balanseerib diagonaalis juhi kaalu, CA pöörded(diffrid korrutatakse, ehk vaja leida maru pikkade diffritega toorikud) jne...
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Ega kunagi ei tea, kas see on sellest või millestki muust.jeff01 kirjutas:Said vist maru kõvasti selle kapotiga kui seda siduruinit kohe kui potensiaalset 8s autot vaatad.Astrona kirjutas:Lisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 8.499 sek või kiiremini" - kui kõiki neid nõudeid peaks täitma hakkama, siis lõpetaks selle teema kohe ära
See sidrun krt hammustas mind kah, kui kapottivarras lendas, vajas mul nina ja pea õmblust - teeks talle tagasi...
No see 8s on muidugi teine teema, aga 10.99 sõitmiseks on juba päris palju nõudeid. Ja kui 700-1000hj/t 11-aega sõidab, siis tekib küsimus, miks tal mootor üldse taga on kui pidamist pole



Kas Maxima kast sobib kuidagi otsa? Bluebirdi kaste ei tahaks kah lõhkuma hakata, ja neile vist lsd'd enam ei leiagi

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
No mõtlesin kah hetke 4wd peale, aga noh, kes teab palju need esirattad ikka maad puutuvadFog kirjutas:Astrona, ma annan veel parema idee:
Mootor kaassõitja tagaistuja kohapeale, esiveoline kast küljes(umbes salongi keskel). 1 pooltelg ette diffrisse ja teine taha diffrisse. 4vedu, Mootori kaal balanseerib diagonaalis juhi kaalu, CA pöörded(diffrid korrutatakse, ehk vaja leida maru pikkade diffritega toorikud) jne...

1 variant on veel see, et paigutaks nii nagu kirjeldasid, aga keevitaks ette diffrisse vedamise asmel ühe poolassi kere külge kinni

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
ja avatud diffritega on tulemuseks ühe esiratta veduFog kirjutas:Astrona, ma annan veel parema idee:
Mootor kaassõitja tagaistuja kohapeale, esiveoline kast küljes(umbes salongi keskel). 1 pooltelg ette diffrisse ja teine taha diffrisse. 4vedu, Mootori kaal balanseerib diagonaalis juhi kaalu, CA pöörded(diffrid korrutatakse, ehk vaja leida maru pikkade diffritega toorikud) jne...

Pange parem mootor kuhu tahes ja käigukasti asemele hoopis õlipump, siis iga ratta jaoks hüdromootor ja on kah 4wd

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Jah, ning käigukasti saab tekitada sellega, et ühel kiirenduse hetkel 4-way klapi keerad nii, et esirattad saavad vabalt käia ja kogu õli liigub tagumistesse. Ehk sama pumba pöörete puhul liigub tagaratastesse 2x rohkem flow-d. :Djeff01 kirjutas:Pange parem mootor kuhu tahes ja käigukasti asemele hoopis õlipump, siis iga ratta jaoks hüdromootor ja on kah 4wd
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Vaatasin see 2 hammakat maksab teisel mandril 17k ja alla 25k seda siia ei saaks. Sellise summa eest võib juba teisi alternatiive tekkida. Audi S2 kast peaks kah kestma, ning R33 AWD kast oleks kah mingi mõte, aga kui "light-weight-design" korra meelest lasta, siis ongi lõpptulemus raskem kui S13Kpt. Trumm kirjutas:V-drive on see mida kasutatakse power ja speed boatidel. Neil on ka mootor taga ja vint on taha suunatud.

Krt aga vat masin tehasest 645kg, sealt tagavararattad ja elementaarne kergendus teha, jääks 5xxKG alles, kõvem tehnika annab natuke juurde ja ~650kg jääb alles. Ja kui FWD Nissani kast kestab sellise jõu juures, mida fwd pidamine pakub (1300kg 2.2s 60ft), siis see kast puhkaks, kui ta peaks 1.5s jooksul poole kergema masina 60ft taha lükkama. Ja kui kaobki 1. käik ära, siis võtab teise

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
http://www.youtube.com/watch?v=eiz_9tmXLis
Sama mõte, ainult et 3x võimsamast rääkisin
Krt ei tea kas on ikka vaja seda rasket CA'd sinna
, paneb mingi 140hj bike moto ja ongi tiba rohkem kui 2010 STI hj/t-number, vajadusel 0.7bar kah pähe ja saab 350hj/t ning oleks võrreldav 2009 Lambo Gallardo'ga 
EDIT:
Siin on sadu "swappe" http://www.japancar.fr/forum/viewtopic. ... viewresult
Mõni päris naljakas: Näiteks Insight K20, Rover 27L Rollsi tangimootoriga, Mitsu 3000 TDI jne

Sama mõte, ainult et 3x võimsamast rääkisin



EDIT:
Siin on sadu "swappe" http://www.japancar.fr/forum/viewtopic. ... viewresult
Mõni päris naljakas: Näiteks Insight K20, Rover 27L Rollsi tangimootoriga, Mitsu 3000 TDI jne


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tagaotsamootoriga saab teha erinevaid kombinatsioone.
Käigukaste on ju igasuguseid.
Audidel on pikimootor ja esivedu. Sellega saab keskmootoriga masina.
Porschel (924,944) Volvo (200 ja 300 vist) on ees mootor ja käigukast taga.
Sapikal ja tagamootoriga Porschedel on mootor käigukastist tagapool.
jne.
Käigukaste on ju igasuguseid.
Audidel on pikimootor ja esivedu. Sellega saab keskmootoriga masina.
Porschel (924,944) Volvo (200 ja 300 vist) on ees mootor ja käigukast taga.
Sapikal ja tagamootoriga Porschedel on mootor käigukastist tagapool.
jne.
Audi esiveolised kastid ei kesta, maailmas proovitud palju paaritada SBC/BBC/N* mootoritega ja tulemus on alati olnud porsche kasti swap lõpuks. Need kestavad natukene rohkem, aga ei midagi suurt.KaroK kirjutas:Tagaotsamootoriga saab teha erinevaid kombinatsioone.
Käigukaste on ju igasuguseid.
Audidel on pikimootor ja esivedu. Sellega saab keskmootoriga masina.
Porschel (924,944) Volvo (200 ja 300 vist) on ees mootor ja käigukast taga.
Sapikal ja tagamootoriga Porschedel on mootor käigukastist tagapool.
jne.
Sellel põhjusel ise hetkel TH425 peale ehitangi oma projekti. Sisu on TH400, ehk kuni 2000hp-ni on kõik poest ostetav, ainuke vahe on kettülekanne, mis 800lb/ft kandis otsi hakkab andma, aga ka selle vastu on ühte ja teist rohtu.
Ahjaa, esivedustest on veel selline tore kast nagu 4T65E-HD mis cobaltite jms dragimudru ecotec esiveoliste otsas üle 1500Hp kannatab, aga need on pitseeritud kastid otse GM-ist ning sisse vaatamise eest miljoneid ja miljoneid peab hiljem maksma kahjutasusid. Tehasekonditsioonis vast nii 700Hp(3800SII-SC otsas) kannatab ühe hooaja.
Edit: TH425 tehasest tuli selliste "mootorite" otsas

Oldsmobile Toronado 1968–70 – 510 ft·lbf (691 N•m) @ 3000 rpm
Cadillac Eldorado 1970: 550 ft·lbf (750 N•m) @ 3000 rpm
Mida küll GM mõtles sellise torki, esiveo ja 175 laiade rehvidega, ma ausalt ei tea. Aga noh, eks kuuekümnendate kanepiuim polnud veel möödas.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Kõik väärt info! Ainult, et mul oli veel kõrval-eesmärk. Hetkel on Citroen garaazi ees jalus ja autojagu juppe garaazis jalus, hea oleks kui need saaks citroeni ära mahutada nii, et too veel liiguks kah, ja mitte aeglaselt 
45hj tõmbas ta ~10'ga sajani ja kardirajal väga igav polnud.
Selge see, et 3K maksvale punnile tuleb 10-30k + mootor juurde panna, et liikuma saaks. Aga see kulubki ju nipetnäpet peale ära. Kui veel 10K/tk juppe hakata ostma, siis kuluks selle 100k jagu materiali kokku klopsimise peale veel 100k. Maxima saaks 6K'ga, võtaks kasti maha, müüks ülejäänd ära ja oleks plussis
Audi ja usa raud läheks juba raskeks ära kah. Ega ta ei pea kannatama sellist pauku, mida 1500kg/1500hj 12.5" dragslick tekitab. Tõin Primera näite... Et noh kui 1300kg võistlusmassiga Prim tõmbab 60ft 2.4s 50kmh ilma kasti vahetuse vajaduseta, siis 40-50% kegem masin võiks tõmmata sama jõu ja ajaga ~90kmh, ilma kastile lisa-valu tekitamata. <3sek sajani pole ju paha
Lihtsalt sobiv rehv tuleb leida, millega kiirendus liiga heaks (loe: kastimurdvaks) ei läheks
. Pealegi saaks iga hammakas poole lühemat aega haiget
Arvestades veel seda, et see 100kmh tuleks pool-võimsusel, siis 100-200kmh tuleks järgmise 3-4sekiga
Loomulikult tugevama kastiga võiks võrdlusse tuua enda parima stardi 1160kg 1.6s 60ft 70kmh, mis annaks 50% kergemale masinale <115kmh @ 1.6s, aga pole vaja
:lol::lol::lol:
See Citroeni kapott polnud tegelt nii raske
kui jutust välja võib paista 
EDIT: Ühe kõne võrra on edusamme, Bluebirdi kast ja teljed on olemas, mis on 1:1 CA18DET otsa.
See ~10s sajani tõmbas ta 145-155 rehviga, kusjuures 1. käigu juba juba vedas, 225 võiks siis juba 5sek kanti ära tõmmata, mis tähendab, et leiaksin oma vanadele j205 Toyodele kasutust, mis võiks olla paras alla panemiseks, et kasti murdma ei hakkaks
EDIT2: Teooria on tore asi, koos arvutusvigadega läheks 600kg 500hj'ga nõrga kastiga 7sekiga 200ni 195m peal ja kui sealt 200'ga edasi veereda, tuleb 10.7s ET @ 200kmh

45hj tõmbas ta ~10'ga sajani ja kardirajal väga igav polnud.
Selge see, et 3K maksvale punnile tuleb 10-30k + mootor juurde panna, et liikuma saaks. Aga see kulubki ju nipetnäpet peale ära. Kui veel 10K/tk juppe hakata ostma, siis kuluks selle 100k jagu materiali kokku klopsimise peale veel 100k. Maxima saaks 6K'ga, võtaks kasti maha, müüks ülejäänd ära ja oleks plussis

Audi ja usa raud läheks juba raskeks ära kah. Ega ta ei pea kannatama sellist pauku, mida 1500kg/1500hj 12.5" dragslick tekitab. Tõin Primera näite... Et noh kui 1300kg võistlusmassiga Prim tõmbab 60ft 2.4s 50kmh ilma kasti vahetuse vajaduseta, siis 40-50% kegem masin võiks tõmmata sama jõu ja ajaga ~90kmh, ilma kastile lisa-valu tekitamata. <3sek sajani pole ju paha




Loomulikult tugevama kastiga võiks võrdlusse tuua enda parima stardi 1160kg 1.6s 60ft 70kmh, mis annaks 50% kergemale masinale <115kmh @ 1.6s, aga pole vaja

See Citroeni kapott polnud tegelt nii raske


EDIT: Ühe kõne võrra on edusamme, Bluebirdi kast ja teljed on olemas, mis on 1:1 CA18DET otsa.
See ~10s sajani tõmbas ta 145-155 rehviga, kusjuures 1. käigu juba juba vedas, 225 võiks siis juba 5sek kanti ära tõmmata, mis tähendab, et leiaksin oma vanadele j205 Toyodele kasutust, mis võiks olla paras alla panemiseks, et kasti murdma ei hakkaks

EDIT2: Teooria on tore asi, koos arvutusvigadega läheks 600kg 500hj'ga nõrga kastiga 7sekiga 200ni 195m peal ja kui sealt 200'ga edasi veereda, tuleb 10.7s ET @ 200kmh

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: rumalad küsimused...
kas pikiasetsevale r6(430hj/610nm) mootorile uut summutit tehes peaks panema ka suka?
tänan
tänan
from spageti to rice
200 sx s14a müüdud soome
supra mkIV esialgu 430 hj ja 610 nm, nüüd 605hp ja 850nm.
italy@biker.ee
51 15 674
200 sx s14a müüdud soome
supra mkIV esialgu 430 hj ja 610 nm, nüüd 605hp ja 850nm.
italy@biker.ee
51 15 674