14. leht 48-st

Postitatud: 20.10.2008 23:44
Postitas dizze
Mihkel kirjutas:Jah tegu on BMW V12 mootoriga mis kõigi eelduste kohaselt pesitseb ühe Taunuse kere peal vist.
Sorry for OT.

Aga kas see taunus võib olla rohelist värvi ?
On ta alles ehitus järgus?
Sõbral seisab täitsa garaažis selline projekt, roheline taunus ja bmw v12 istub vahel sellel.

Postitatud: 20.10.2008 23:48
Postitas Mihkel
Ma autot isiklikult näinud ei ole, ei usu ka, et selliseid projekte Eestis mitu on.
Tellimus tuli läbi sõbra, kelle tuttav seda ehitab.

Postitatud: 08.01.2009 0:09
Postitas beasty
Kas on vahet ja kumb on kasulikum, parem kui kasutada coilpacki või individuaalseid süütepoole iga silindri koht. Mul on üle mingid toyota verso omad kus on juba süüte draivimine pooli sisse ehitatud. Ajuks on MS ver.II. Oma lolli aruga mõtlen et siis ma pääseks vb921 paigaldusest. Aga kuida aju suudab seda juhtida. Autoks on VW golf II 1.8 82KW SOHC+ITB

Postitatud: 08.01.2009 20:12
Postitas jeff01
beasty kirjutas:Kas on vahet ja kumb on kasulikum, parem kui kasutada coilpacki või individuaalseid süütepoole iga silindri koht.
Coilpacid vist enamuses wasted spark variandid (St et kahe silindri süüteks vajad vaid ühte süüte kivi) COP puhul peab iga silindri jaoks oma süüteväljund olema. COPide eelis on küünlajuhtmete puudumine.

beasty kirjutas: Mul on üle mingid toyota verso omad kus on juba süüte draivimine pooli sisse ehitatud.
Pole ise küll selliseid COILe näinud aga kui sul sellised on siis ei näe põhjust miks ei peaks saama neid kasutada. :roll: Kui sul juba VB921 kivid ajus sees siis tuleb need muidugi eemaldada.

Postitatud: 09.03.2009 18:18
Postitas altz
Küsin siis siia vahele ka , et kas praeguse aja MS-il on piisavalt väljundeid et saaks juhtida V8 COP süüdet, tühikäigu mootorit jms vajalikku (ülelaetud) 8sil. mootori korralikuks tööks? Tean et mõniaeg (1,5a) tagasi oli see veel probleem, wasted spark vist oli ainus lahendus. Iseenesest launch controllist ja shift light-ist oleksin isegi nõus loobuma.

Postitatud: 09.03.2009 19:33
Postitas Mihkel
COP-e saad juhtida wasted spark režiimis, sequential veel ei toeta.
Mis elutähtis funktsioon sul sequential režiimi nõuab?

Postitatud: 10.03.2009 0:25
Postitas altz
Mihkel kirjutas:COP-e saad juhtida wasted spark re¾iimis, sequential veel ei toeta.
Mis elutähtis funktsioon sul sequential re¾iimi nõuab?
Ega jah, ausalt öeldes ma kohe ei tulnudki selle peale et 8sat COP-i võib ju ka 4 väljundiga juhtida. Olles ise MS-i teemal veel suht roheline, siis ilmselt karta pole vaja et mõni kivi maha põleb kui ühe väljundi taga paraleelselt 2 COP-i ?... vool tuleb neile niiehk naa eraldi peale kuid taksitus? või mõni muu võimalik probleem?

Postitatud: 10.03.2009 0:28
Postitas Mihkel
Iga pooli jaoks on vaja eraldi süütedraiverit.
Kui tahad 8 sil cop ws režiimis kasutada, siis paned 8 süütekivi, millest on iga väljundi taga 2 tk paraleelselt.

Postitatud: 30.03.2009 12:17
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Iga pooli jaoks on vaja eraldi süütedraiverit.
Kui tahad 8 sil cop ws režiimis kasutada, siis paned 8 süütekivi, millest on iga väljundi taga 2 tk paraleelselt.
Nissanil näiteks on 4 kanaliga süüte-võimendi. Ja ise loodan küll, et saan toda juhtida ilma "süütekivideta".

Mis eelis on otse "süütekividega" juhtimisel?
Kas on karta, et sealt transistor-blokist võib kõrge pinge tagasi lüüa? Üldiselt transistor vist nii-pidi ei tohiks läbi lasta.

Ühesõnaga 8cyl COP juhtimiseks oleks vaja ainult 2 sellist plokikest või mis?

Postitatud: 30.03.2009 12:44
Postitas Mihkel
Unustasin mainida, et see sõltub täiesti COP-ist.
Kui on sisese süütevõimendiga COP, siis ei ole vaja eraldi süütekivi, ehk ainult väikest juhttrantsi.
Kui on ilma sisese süütevõimendita COP, siis on vaja süütedraiverit lisaks.

Postitatud: 30.03.2009 15:04
Postitas KillFrenzy
Panin lõpuks selle MS'i, mille ma 3 aastat tagasi prügikasti juppidest ehitasin, auto külge ja õnnestus isegi mootor käima saada enne kui 40Ah aku oleks tühjaks saanud :-D
Nüüd oleks vaja 36-1 trigger wheel'i, siis võiks originaal aju ja jagaja küljest minema visata.

Postitatud: 31.03.2009 13:11
Postitas tehnic
mul selline küsimus, et kui mul on juba paigaldatud MS, seadistuse andmed on olemas paberil et mida ja kui palju ja mis numbrid kuskile, aga aju ise on seadistamatta....et mis moodi see seadistamine käib et kust saab programmi ja kuidas läpakaga ühendatakse....või äkki mis hinna eest keegi need andmed sinna sisse programmeeriks? ;)

Postitatud: 22.04.2009 22:19
Postitas Erki
http://www.megamanual.com/index.html

Ja lugemist jätkub kauemaks :)

Postitatud: 10.05.2009 23:18
Postitas jans
Ei tea, kas on õige koht küsimiseks, kuid siiski...

Missugne segusiiber sobib MS-ile?
Sisselaskekolle juba tegemises, ning nüüd tarvis segusiibrit, mis MS-iga koos töötama hakkaks.
Missuguse automargi oma otsida? Mida soovitate?

VW 1.8 16V mootori custom kollektori jaoks tarvis

Postitatud: 10.05.2009 23:27
Postitas Mihkel
MS-ile pakub ainukesena huvi TPS sensor, mitte siiber ise.
Võiksid kasutada näiteks BMW M20B25 mootori segusiibrit, peaks sinu tarbeks rohkem kui küll olema.
Isegi G60 originaal peaks suht OK olema aga sinna TPS-i panek on aretamine.