14. leht 31-st

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 03.09.2011 13:46
Postitas Mardo
suht "bisniss" näeb välja :)
saad stardis pinpalli mängida :lol:

pole kunagi eriti bug fänn olnud, tegelikult pole üldse
mõttessegi tulnud, et sellised autod on olemas :lol:
See teema on nagu sissejuhatus Bug tuunijatele(algajatele
või kes plaanivad kunagi bug'i boostida) 8)

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 03.09.2011 15:06
Postitas jeff01
Rohkem nagu how to destroy stock pistons and barrels :-D
cal-looki ja shoptalki foorumis on mu teemadele juba viidatud et stock keps kannatab 30 PSI-d :-D aga US and A poistel on ju 7PSIga Sepis "H" profiil sees aga ei saa neile seda üldse pahaks panna kui komplekt maksab alla 200$ samas kui taastatud originaalkeps saksamaalt maksab usas 100-150$ :kill originaalkepse on mul vist 16tk üle....saaks selle vastu ühed korralikudki....

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 04.09.2011 3:47
Postitas Astrona
Lühidalt 0.5bar + deto puhul on max silindri rõhk kõrgem kui 2bar boostiga ja õige seadega.
Võib arvestada ka et 90mm kolvi all sama rõhuga näeb keps 65% rohkem jõudu kui 70mm kolviga.

Ja ka seda et 20a vanadel autodel (loe: dohc) on ka ilma boostita silindris rohkem pauku kui põrnikal selle 7psiga :)

Su 16 kepsu teema, tuletas meelde, et otsisin garaazist täna stock VL nukkvõlli ja leidsin 1 katkise ja ühe terve JUN, 2 HKSi, 2 Tomei, 3 CA18DET std SL ja 4 CA18DET VL ja 1 CA18DET SL ning komplektses DE mootoris, mis asub mujal, veel 2tk. Nali selles, et kui kõik v.a. 2 olin üles leinud, siis soovitud DET VL terve nuudiga võlle oli vaid 1 ja see oli soontega nagu natuke kuivale jäänud :) ehk nagu oleks aga pole kah - õnneks leidsin siis veel ka ühe korraliku paari. Otseselt olen ostnud vaid 2tk. Aga mõne aastaga koguneb ikka kõvasti stuffi, kui sama mootoriga tegeleda. Ja kui kellelgi vaja, siis üle pole ikkagi ühtegi. "Nii vähe" jäi mõni aeg tagasi puudu, et oleks ühe komplektse mootori veel ostnud. Siginenud on ka 1 atm, 2 veaga manuaali, 1 terve manuaal, 1 esiveolise, 2 esiveolise LSD'ga ja 1 4-veolise CA kast. Materiali sitaks, et kui igav hakkaks, oleks tegemist küll, aga krt ammu pole nii igav olnud.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 04.09.2011 21:14
Postitas jeff01
Kuna teistes foorumites leitu quõutimiseks läks siis panen siia ka täna leitu mis hea tuju tekitab kuna on suht sarnane mu oma teemale kuid sellega said hakkama rootsi kunnid kes samamoodi stock asjast asja püüdsid teha:
It was a stock engine with a grinded camshaft.
senini 100% nagu mul
After couple destroyed stock pistons
....100% nagu mul
...we managed to take 187 whp with 1.4bar.
turbod on erinevad nagu seaded ja tingimused kuid see kinnitab vaid mu persedüno korrasolekut et 2 bariga julgelt 200hp rattast....Mitte vähem ja tunde järgi võiks kõige õnnestumise korral 12nesse sõita.
Best et with that engine in the baja was 13.4s and 12.97s in my beachbuggy
njaa...nende numbriteni pole veel jõudnud kuid persedüno järgi on selliseid sõite ajavõtuta korduvalt tehtud kokku enam kui paarkümmend.
Plan was again to just use stock or almost stock parts.
Turbos came from a vw 1.9TD engines and IC was siamised nissan 200sx coolers.
When the engine was dynoed i managed to get 208whp with 1.6bar
Lõpp läheb eriti sarnaseks:
After i sold the Ft Bonito i decided to mount the 1584cc engine to the buggy and build quickly a single turbo system. I used the same exhaust that we had used on the baja. I had a goal to get 250whp but with small turbo i had i could not get the boost above 1.7bar. And i also had problems with carbs to get the AFR to be god on the whole rpm range. Best ET with carbs and 1584 where in the range of 11s. After i melted my last 85.5mm pistons i decided to change to efi.

I made quickly a EFI conversion from megasquirt and 48mm throttlebodies. I also changed the turbo to a Holset to get real Boost from the system.
Engine size was also changed from 1584 to big bore 1641
With 2bar boost i managed to get 262whp that should be in the range of 300 engine hp. Best et on the quarter where 10.93s@188km/h and on the 1/8 6.95s(with stock tranny).
Sarnasused :-D :
* stock 1600
* MS
* Sulanud stock kolvid :lol:
* 2bari boosti
* Stock kast
ja 262hp rattast :burn

Enda tarbeks ka link: http://cal-look.no/lounge/index.php/topic,13628.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 05.09.2011 10:06
Postitas murjam
Lisa eee pc-le touchscreen (ebayst leiab väga odavalt), saad selle ekraani kaudu vajadusel midagi seadistada ka. Tundub esmapilgul ägedam kui klaviatuuri kuskil salongis hoiustada.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 05.09.2011 11:55
Postitas arxman
No dokumentaalfilmis "Kiired ja Vihased" oli peategelasel küll aega kiirenduse ajal läpparit plõgistada.
Kas peate ennast lahjemateks meesteks siis? :-D

Ideepoolest täitsa huvitav lahendus.
Disainiliselt härib see kandilisus. Võibolla saaks teha kasutatava programmi tahoka järgi ka ekraani pesa vastava kujuga, siis sobiks nagu paremini. Aga häda siis selles, et Tetrist või mõnda muud mängu ei saa nurgast X'ist kinni panna (jääb nurga taha) :)
Teine asi, et kas seda päevavalges ja autos näha kah on? Ma vahetasin omal kunagi Smoke seeria kelladki välja, sest päeval ei näinud neist mitte midagi.
Öösel on muidugi teine asi.

St. seda, et saad osaleda ainult Nighrace'idel :)

arx

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 05.09.2011 13:42
Postitas Kahvel
Mul on pakkuda teile üks kompaktne autoarvuti kui huvi on,12voldi pealt töötab.Ainult ekraan puudub

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 05.09.2011 14:38
Postitas jeff01
olen arvutitest niikaua eemal olnud kui autodele pühendunud ja seega on ka touchscreen minu jaoks maru keeruline...ma ei tea isegi kas selleks miskit eri softi ka vaja ja kas tavalisele kõige väiksemale ja vanemale eee pc-le seda panna saab jne. Loomulikult ei tea ma ka selle pakutud auto arvuti ühedamisest teiste arvutite monitoride külge....päris nii lihtne se selle asuse 7" taha vist pole...kaableid pidi RGB või mingisse sellisesse pessa saab ju vaid valmis ekraane panna mitte läpparist välja kakutud asja. Igatahes kui keegi mind selles osas aidata tahab siis ka privaatsõnumid alati oodatud.
Puutetundlik ekraan pole seetõttu nõutud, et panen tunerstudio vaid startup kausta et see koos winiga automaatselt ette jookseks ja minu valitud andmeid kuvaks. Eesmärk pole läbi selle "JUNNI" midagi seadistada aga kui klaver istme all on siis sellest võib teinekord abi küll olla kui auto peaks mingil põhjusel seisma jääma ja vaja viga diagnoosida.
Muidu võiks seda asja arendada ju suht piiritult
audio/video/navi/nett/auto külge paigaldatud webcamid/logimine/seadistamine jne jne.

Täna proovisin ja pidin tõdema, et on ka õues näha ja see väike kalle saigi selleks antud et ta täiesti vertikaalselt oleks silmade suhtes ja ei peaks nurga all olevat asja vaatama. Õnneks on se ekraan ka matt ja ei peegelda eriti midagi. veidi neetimist ja haamritööd ja täike kontroll et asi terveks jäi ja võib homme ta ilusaks lihvida.

Disain on siin autos teise või kolmanda järguline...ma poleks teda värvinudki kuid arvasin et ei lasta rajale kui pahtlitükke kukub :-D See et ta selline mull ja eriline on polnud eesmärk kuid see tuli selle kerge kaalu ja tagamootoriga auto puhul lihtsalt kaasa.

Pilt
Pilt

Kaalub see kõik kokku kindlasti 8-10x vähem kui mu teine läppar + selleks ehitatud raam nii et väike lisakilode kaotus siitki :-D Kui teist läpparit ees pole võiks nüüd ka teise istme peale mõelda ja 2korvi vs originaaliste veel miinus mitu kilo alla saada.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 05.09.2011 15:52
Postitas ahto42
EEE PC 'l peaks olema ka flash ketas, mis ei hooli põrutustest. Eriti jama oleks kui pärast igat suuremat löökauku uut kõvakat vaja läheks.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 05.09.2011 16:25
Postitas jeff01
ahto42 kirjutas:EEE PC 'l peaks olema ka flash ketas, mis ei hooli põrutustest. Eriti jama oleks kui pärast igat suuremat löökauku uut kõvakat vaja läheks.
Nii see on...samuti tundub windows sellelt kiiremini jooksvat kui tavaliselt kettalt.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 06.09.2011 15:48
Postitas ahto42
Kui oleks win95 või 98 ja aju juhtimine oleks reaalajas arvutist siis on väga pahasti kui sõidulajal kogemata alt+ctrl+del vajutada hoopealt :lol:

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 06.09.2011 23:11
Postitas Motary1
Kui need 2 op süsi oleks siis oleks pidevalt bluescreen lihtsalt :)

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 06.09.2011 23:34
Postitas eclipse
Kas mulle tundub või on prose ilma jahutuseta jäänud? Sel juhul on see lõbu väga üürike.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 07.09.2011 9:46
Postitas jeff01
hea tähelepanek....käia lasin laual vaid lühikest aega ja aktiivjahutust kui sellist sel sealpool plaati polegi. sinna käib vaid plekk vastu mis klaveri alla jääb. Hoidsin seal käies sõrme peal nii et kuum ei saanud see olla. Kindlasti panen sinna pleki ka peale tagasi ja kuna seda enam stock klaver ei kata võiks jahutus olla paremgi kui originaalis.

Re: VW 1300 ´69 "jeff01"

Postitatud: 07.09.2011 14:47
Postitas Mardo
Siin on allpool kõik "chipset'i" jahutused, kõik need on väiksed.
http://www.modikomp.ee/jahutused/?s-4-8-2=on&p=&o=3" onclick="window.open(this.href);return false;

kui just ise ei plaani mõnda mutrivõtit sinna kleepida :kill