14. leht 33-st

Postitatud: 21.09.2009 23:08
Postitas Astrona
010AUX kirjutas:
_siim_ kirjutas:aju jaoks on Hondata
seda küll jah..aga lihtsalt kuulsin siin et seda progemis juttu...
Mootori koodide järgi ei oska öelda, aga Staz laenas mult romulaatorit, et oma 2.0 E85 crx'i seadistada. Et siis kivi välja, pesa asemele, emulaator sisse, serial-kaabliga läpakas taha ja hondata proge lahti võtta ja muuda nii palju kui oskad. 300hj on ilma mootorit avamata võetud, aga see oli vist natuke madalama surveastmega 1.5L isend - jällegi ei tea hondadest midagi.

Postitatud: 23.09.2009 17:53
Postitas 010AUX
topelt tihendiga või siis paksema tihend sebida siis peaks surveastme alla saama...mingi 0,6b rõhuga sõitma hakata...äkki jääb kestma:D

Postitatud: 23.09.2009 19:52
Postitas kivimugi
terv
mis turbot soovitate bmw m30b35 155kw mootorile?
plaanis siis umbes 350-450hj
siiani mõelnud holseti hx40-hx50 peale

Postitatud: 24.09.2009 11:11
Postitas Astrona
kivimugi kirjutas:terv
mis turbot soovitate bmw m30b35 155kw mootorile?
plaanis siis umbes 350-450hj
siiani mõelnud holseti hx40-hx50 peale
Kõige lihtsam on vaadata mitu kilo õhku nad sekundis puhuvad - enamasti on ühikuteks lbs/min. Ja laias laastus on kompressori tootlikuse HP-number 10-12x suurem kui lbs/min.
HX40 ja HX40 võivad kah erineda....

Aga kiire google ütleb... HX40 - 700-800HP, HX50 - 750-1100HP.
korralik GT30, HX30 peaks 500-550hj puhuma probleemita.
Kui endale ei valeta ja oled rahul ka 350hp'ga siis et nii vähe võimsust saada peaks sõitma vist mingi 0.6-0,8bariga.
GT28RS - spooliks tühikäigult kohe üles, aga 350hj jääda isegi saamata, kuna nii väiksel rõhul suure voolu juures kaob RS'il effektiivsus. Kui sel mootoril norm täiteaste oleks, poleks ju 100hj/L jaoks turbot vajagi. Seega on sul vaja "madalsurve turbot vms :) Turboga võetakse tänaval üldiselt 150-200hj/L, mis teeks 500-650hj (mida sa ei taha :lol:).

HX50 nii väikse mootoriga ilma nitrota juba raske käima tõmmata enne pöörete piirajat või mis.
Müüks sulle GT3076R ära, sellega on puhutud <500hj, aga see on mõeldud pigem 1-3bar boostile. GT2876R sobiks sulle, kuna tal 0,8bar peal max effektiivsus, see tuleks võtta siis suurema vähemalt .86 kuuma kojaga.

Postitatud: 24.09.2009 11:29
Postitas Mihkel
Kontrolli oma kasutatavat Googlet veidi.
Suur HX50 puhub väidetavalt 750hp kanti rootslaste juttude järgi.
HX40 peaks sinna 600 tuuri puhuma.

Postitatud: 24.09.2009 11:33
Postitas Astrona
Sry ei lootnud et nii ruttu vastatakse. Muutsin oma eelmist postitust juba. Aga mõte jääb samaks ju 350hj on teist masti kui 600hj.

Postitatud: 05.10.2009 22:08
Postitas tehnic
siuke küsimus et mis masinatel kasutatakse garrett gt40 turbot tehase poolt?mingid veokad äkki?
millised turbod vastavad veel gt40-ga samadele parameetritele? ;)

Postitatud: 18.10.2009 9:57
Postitas etz27
olex vaja vr6 turbot
oskab keegi mingit komplekti müüa või soovitada mida sinna peale ültse panna
või osaliselt mingeid juppe müüa ..

tänud :)

Postitatud: 18.10.2009 11:39
Postitas Aigo
selleks võta ebay appi ja leiad täis komplekti

EDIT: see mitte paha pärast, vaid ikka eks kui tahad teha korralikult pead hakkama jupphaaval kokku ostma asju, kuid ebays on komplektid müügil ja isegi toimibad, kuigi jah osadel on defektid küljes, kuid ei saa siiski 100% maha laita kõike seda.

Postitatud: 18.10.2009 11:54
Postitas etz27
ma mõtlen reaalselt eestis kas keegi oskaks öelda mida ma vajan ja milleks jne
lihtsalt olex vaja seda listi mida peaks vaatama hakkama

Postitatud: 18.10.2009 12:09
Postitas Rizto05
Uuri igast teemasid, lugejate autosid. Küll siis saad aru mida vaja.. Siin suht palju kordi sellistele küsimustele vastatud.
Otsi!

Postitatud: 18.10.2009 12:10
Postitas KaroK
Ma vaatasin esialgu neid komplekte.
http://www.kineticmotorsport.com/catalo ... -99-1.html

Postitatud: 24.10.2009 20:48
Postitas mclenny
üks selline küsimus
on mõte oma ford escort rs2000 tagasihoidlikult ära turbotada
mõte on peale panna 525tdi turbo(juttude järgi peaks sellel wastegate sisseehitatud olema ja peaks peavalu ehitamisega vähem olema)
kas on võimalik selline asi tööle saada et ei kasuta mingeid spetsiaalseid ajusid jne

pole just kõige targem sellel alal

Postitatud: 24.10.2009 21:53
Postitas Kaarel
see turbo jääb sulle väikseks ja kindlasti leiad äkilisemaid sisese wastegate-iga

Postitatud: 24.10.2009 23:57
Postitas Miq
wastegate paigaldus on üks väiksemaid sõlmesid, mille tegemine peavalu peaks põhjustama.