Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Preaguses "rahasajus" on hea,et autol üldse rehvid all on imo.

igastahes, hptuner homme käes ja laupäeval ideaalis esimesed testsõidud saab ära teha. Võtsin kohe tööjuurest vaba päeva esmaspäevaks ,et ikka logida hoolega saaks :lol:

aga keegi ilusat vette mootorit ja buildi vaadata tahab siis siit saab
Pilt
http://forums.corvetteforum.com/c5-forc ... -pics.html
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

http://www.amiflex.ee/stuff/test.jpg

aretasin a/c kompressori rõhusisendi kaudu ka wb näidu logisse(kuna seadmel endal pole wb sisendit,sai trikitatud aju andmetega) , homme siis teen ühe logimise ära ja ajust fail usasse,ehk saab asja paremaks juba see nädal siis
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Maik kirjutas:http://www.amiflex.ee/stuff/test.jpg
Selle MAP kellaga läheb boosti mõõtmine raskeks! ;)
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

mafi maximumid ületakse nagunii enne redlinet ammu juba,niipalju tean
oli äkki 4800 peal vist... mapi näidu kohta ei oska kommenteerida, väärtusi ja asju saab muuta..
preagu nagu idle ja cruse jne on korras,aga just wot osa on see väga rikas.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
turbo diisel
Postitusi: 55
Liitunud: 25.03.2005 15:01

Postitus Postitas turbo diisel »

Palju dünos jõudu välja tõmbas?
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Ei midagi erilist, 375hp/580 väänet aint sai graafikule. Kuskil tagapool olemas pildid.

Peale 3500rpm-i läheb segu käest ja alla 10, dünograafik näitas küll alles peale 4000rpm-i graafiku langemist,aga eks see 500rpm käib suht kiirelt ka vist,et ei registreeri ära seda langust laksust. (ma arvan)

tegelt olen ma tubli olnud,
eile sai catchcan lõpuks külge pandud mida ma kohutavalt kaua edasi olen lükanud ja täna leidsin sobiva painduva materjali (mingi plastist reklaamtahvel 2-kihiline) millest sai teha radikatele ja IC-le ülespoole katte peale ja täitsa hästi jäi. Homme värvin selle ilusti mustaks ära .

Kuna tuneda ikka veel ei saa, siis sõidan kenasti ringi enamuse ajast alla 3500rpm-i , ongi selline 12-13l sajale keskmine :-D
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
indrekk
Postitusi: 18
Liitunud: 08.05.2008 18:08
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

Postitus Postitas indrekk »

Maik kirjutas:
Kuna tuneda ikka veel ei saa, siis sõidan kenasti ringi enamuse ajast alla 3500rpm-i , ongi selline 12-13l sajale keskmine :-D

eile Rävala puiesteel oli asi küll 3500rpm-ist kaugel :P
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Rävala ilmselt pole Viljandis, seega võimatu :P

Võtsin vahepeal autol tiiva maha ,nüüd on äratundmatu :P
Eks vahepeal saab vajutatud ikka,aga eesmärk üle 500hp on veel alles tegemisel... a noh, saabki igast muid asju tehtud see eest.


EDIT: Ime juhtus ja saan nüüd oma aju modida !
Päris keeruline,esmapilgul :)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
indrekk
Postitusi: 18
Liitunud: 08.05.2008 18:08
Asukoht: Tallinn/Haapsalu

Postitus Postitas indrekk »

Maik kirjutas:Rävala ilmselt pole Viljandis, seega võimatu :P
selge, pole rohkem sellise tiivaga neid näinud, ju siis leidub veel.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Maik kirjutas: EDIT: Ime juhtus ja saan nüüd oma aju modida !
Päris keeruline,esmapilgul :)
Kas oma või auto aju? :) Oma aju modimine on igal juhul väga keeruline 8)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

:lol: Enda oma modin igapäevaselt ,hävitan ja loon rakke...

Aga jah, proge beta vers tuli välja mis nüüd minu aju ka toetab ja sain fixitud ajufaili tagasi usast, probleemiks oli see,et aastal 97a kasutas GM väga palju erinevaid OS versioone ajudest algselt ja tänapäevani leitakse "uusi" versioone mida see soft ei toetanud mis mul oli. ;)

Aga loodame parimat,eks ma saan jälle testrunidele kütet raisata . :evil:
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

vaikselt edeneb, enam pole AFR redlines 9,6 vaid on 11+

http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... ewsIndex=1

http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... ewsIndex=1

konsulteerin vahepeal usaga ja homme jandin edasi või täna õhtupoole.
injector duty on lausa 20% kukkunud allapoole vaatan.
põhimõtteliselt oli aju seadistatud ca 20% suurema õhukoguse jaoks suurematel pööretel, madalamatel suutis ta oma stoichi hoida...

:)
selle knock retardi ja süütenurgaga peaks ka midagi ette vist võtma..oijah.
kerge on rumal olla krt :)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Ei ole see aju tuunimine eemalt ikka õige asi, mis siis oleks olnud kui oleks 20% teisele poole valesti olnud? :roll:
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Eks ma oleks AF kella pealt vaadanud,
tegu oligi ju base tunega. Aga jah, kuidagi palju ikka mööda...
hetkel siiski ju eeldan,et kompressor lööb seda rõhku mis vaja ja ette nähtud, mitte vähem. Mingi parema rõhukellaga mõõtnud ei ole.

vaatasin,et varasemates logides pole nii palju kr-i tekkinud rikkalt käes.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sul EGT andurit pooe küljes. Huvitav mida EGT seal lõpu poole teeb.

Kui see 10 kraadi on absoluutnurk, siis kuidagi jube kergelt hakkab lõpus knockima, kui alles 0.4bar boostiga sõidad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta