14. leht 19-st

Postitatud: 24.10.2008 14:43
Postitas Siim
täpselt nagu enda düno graafikut vaataks.
mis auto kaal on muidu? sirvisin läbi teema aga ei jäänud silma.

Postitatud: 24.10.2008 15:56
Postitas valdz
Ragnar kirjutas:Kuidagi veider tulemus, aga eks see ilmselt ole seade taga ? Palju boosti ,aga väände number on kuidagi väike.
Moment jääb vast mitte niihästi hingava kaane taha. Originaal klapipesadest lihtsalt ei mahu rohkem läbi - järgmiseks aastaks tuleb parandada, kindlasti ka nukad teised.

To Siim:
Võistluskaal (auto koos minuga) päris suur: tsipa alla 1300kg :)

Postitatud: 24.10.2008 16:04
Postitas Mihkel
IAT oli ka ilmselt kõrgemapoolne nende tõmmete ajal?

Postitatud: 24.10.2008 16:13
Postitas Astrona
Ragnar kirjutas:Palju boosti ,aga väände number on kuidagi väike.
hea tulemus, eriti kopika kohta :), aga seda minagi, et 2L @ 2bar võiks olla 30-50% rohkem väänet.
Eriti kontrastne kui arvestada, et "umka" rääkis mingist 1.6L 0.8bar ja 310HP (honda).
See 2bar oli selle 5400RPM juures juba olemas või tuli hiljem? Kasutasid jääd kah? Nukid valed või paigast ära?
Kui sel mootoril originaalis max HP @5800RPM, siis 6400RPM on muidugi hea tulemus. Edu!

Postitatud: 24.10.2008 16:13
Postitas valdz
Mihkel kirjutas:IAT oli ka ilmselt kõrgemapoolne nende tõmmete ajal?
Tõmbe lõpus oli ikka kuskil 45-55C, alguses 13-17C. Sai ikkagi jääd kasutatud...

Postitatud: 24.10.2008 16:17
Postitas valdz
Astrona kirjutas:
Ragnar kirjutas:Palju boosti ,aga väände number on kuidagi väike.
hea tulemus, eriti kopika kohta :), aga seda minagi, et 2L @ 2bar võiks olla 30-50% rohkem väänet.
Eriti kontrastne kui arvestada, et "umka" rääkis mingist 1.6L 0.8bar ja 310HP (honda).
See 2bar oli selle 5400RPM juures juba olemas või tuli hiljem? Kasutasid jääd kah? Nukid valed või paigast ära?
Kui sel mootoril originaalis max HP @5800RPM, siis 6400RPM on muidugi hea tulemus. Edu!

2 bari on alles lõpus (7500rpmi). Naljakas ongi see et rõhk tõuseb (5400rpmil 1.3 bar-i), aga vääne hakkab ära kukkuma. :?

Postitatud: 24.10.2008 16:34
Postitas Astrona
valdz kirjutas:2 bari on alles lõpus (7500rpmi). Naljakas ongi see et rõhk tõuseb (5400rpmil 1.3 bar-i), aga vääne hakkab ära kukkuma. :?
Seda ma arvasin :) Ühesõnaga, kui sa piiraks 1.3bar peal rõhu ära, on 2 varianti, kas võimsus jääb +/- 5% samasse skaalasse, või langeb 250HP peale. Esimese variandi puhul arvaks, et backpressure "minu uus lemmik". 2. variandi puhul, pakuks mingit riket - nukid ära kulunud 2 hambaga möödas vms muud suurt.

Postitatud: 24.10.2008 16:44
Postitas valdz
Seda ma küll ei usu et Backpressure mängu tuleb (Mul 16cm3 kuumakojaga holset), samuti rikkesse ma ei usu, pigem ikkagi seadistuse küsimus. Nukkade liigutamisega arvan et läheb asi paremaks küll, praegu mõlemad 110deg.

Postitatud: 24.10.2008 18:13
Postitas Astrona
valdz kirjutas:Seda ma küll ei usu et Backpressure mängu tuleb (Mul 16cm3 kuumakojaga holset), samuti rikkesse ma ei usu, pigem ikkagi seadistuse küsimus. Nukkade liigutamisega arvan et läheb asi paremaks küll, praegu mõlemad 110deg.
Ma ei tea seda holset'i
süüte, segu ja nuki seadistamisega saad 5-15% juurde, temp tõusis 35C, sellega kadus juba ca 25hp lõpust ära, aga ei peagi 15C olema 2bar peal :). Mingi 15-25% on ikka kuskil kinni - klapivedrud on uued :)?

Postitatud: 24.10.2008 18:34
Postitas valdz
:)

Klapivedrud uued (kolmekordsed), valve float'i kindlasti ei teki sest kannatavad kuni 10000rpm'i. Süüte paikapanemine on minumeelest nagu black magic kui seda dünos ei tee. Praegu boosti alas 22* BTDC staatiline. Kütte segu ka boosti alas ca. 11 (lõi päris palju musta torust välja)

Postitatud: 24.10.2008 18:51
Postitas mulk
Pane sinna pügala väiksem kuum koda, või lase koguni #12 pesa hx35 pesast teha, tekib natuke ka väänet :)
Superi jaoks on 2 bari rõhku suht neitsiline rõhk veel, kas kõrgemale tõsta ei plani?

Postitatud: 24.10.2008 19:32
Postitas Raceboy
Mina ei paneks väiksemat, sest momendilagi on 5000 pöördel, mis on dragiautole täiesti normaalne. Kas sul langevad pöörded kiirendades käiguvahetusel alla 5000 pöörde? Kui ei, siis pole mingit mõtet vahetada.

Moment kukubki, sest see ei sõltu boostist, vaid otseselt mootori VE-st ehk täiteastmest.

Ma parem käiks süüte- ja kütusetabeli kriitilise pilgu(kõrvaga)ga üle, seal on suhteliselt palju veel peidus, eriti 2v kaane puhul, mis juba oma olemuselt tahab suhteliselt agressiivset süütegraafikut.

Postitatud: 24.10.2008 19:39
Postitas Mihkel
Süütega annab kindlasti edasi minna eriti arvestades antud mootori surveastet.
Lisaks oli segu ka megarikas nagu Indrek dynotõmmet iseloomustas.

Postitatud: 24.10.2008 19:47
Postitas Fog
Mihkel kirjutas:Lisaks oli segu ka megarikas nagu Indrek dynotõmmet iseloomustas.
Seda tuleb parandada "õiget pidi" ehk mitte kütust vähemaks, vaid õhu tempi rohkem maha saada. 55 kraadi jääga = ebaeffektiivne süsteem.

Seal on veel paar obest ennast ära peitnud:)

Postitatud: 25.10.2008 11:52
Postitas valdz
Selle aasta eesmärk ei olnud kindlasti saada maximumi mootorist vaid sünnivead saaksid parandatud, teada saada mis vaja veel muuta ja mootor hooaja vastu peaks. Selle seadega, mis Mihkel kähku valmis kriblas töötas ilust lõpuni. Nüüd kus Eestis korralik düno, saab hakata ka "viimast" välja võtma.

Turbot muutma ei plaani hakata (küll väljalaske toru suurendada 3" võibolla 4"). Super'i kohta muidugi rõhk väike, aga siiski effektiivsus hea, ning tavalisega võrreldes tegelt spoolupi vahe mingi 300rpm'i. Mulle meeldib teada, et saab veel rõhku tõsta kuni 3.5 bar'ini, selle saamiseks peab vist küll 2l mootori puhul wastegate kinni keevitama :)

Kui käiguvahetus 7500 rpm'i siis ei kuku pöörded alla 5000rpm'i.

Kas keegi saab vaadata datalogist ca: üle 350hj auto, millel FMIC, 1/4 miili lõpus IAT-d?
Kas tõesti jääb lõpus IAT välisõhu tasemele?