Lada 2101, 1971, Valdz

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

täpselt nagu enda düno graafikut vaataks.
mis auto kaal on muidu? sirvisin läbi teema aga ei jäänud silma.
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Ragnar kirjutas:Kuidagi veider tulemus, aga eks see ilmselt ole seade taga ? Palju boosti ,aga väände number on kuidagi väike.
Moment jääb vast mitte niihästi hingava kaane taha. Originaal klapipesadest lihtsalt ei mahu rohkem läbi - järgmiseks aastaks tuleb parandada, kindlasti ka nukad teised.

To Siim:
Võistluskaal (auto koos minuga) päris suur: tsipa alla 1300kg :)
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

IAT oli ka ilmselt kõrgemapoolne nende tõmmete ajal?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ragnar kirjutas:Palju boosti ,aga väände number on kuidagi väike.
hea tulemus, eriti kopika kohta :), aga seda minagi, et 2L @ 2bar võiks olla 30-50% rohkem väänet.
Eriti kontrastne kui arvestada, et "umka" rääkis mingist 1.6L 0.8bar ja 310HP (honda).
See 2bar oli selle 5400RPM juures juba olemas või tuli hiljem? Kasutasid jääd kah? Nukid valed või paigast ära?
Kui sel mootoril originaalis max HP @5800RPM, siis 6400RPM on muidugi hea tulemus. Edu!
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Mihkel kirjutas:IAT oli ka ilmselt kõrgemapoolne nende tõmmete ajal?
Tõmbe lõpus oli ikka kuskil 45-55C, alguses 13-17C. Sai ikkagi jääd kasutatud...
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Astrona kirjutas:
Ragnar kirjutas:Palju boosti ,aga väände number on kuidagi väike.
hea tulemus, eriti kopika kohta :), aga seda minagi, et 2L @ 2bar võiks olla 30-50% rohkem väänet.
Eriti kontrastne kui arvestada, et "umka" rääkis mingist 1.6L 0.8bar ja 310HP (honda).
See 2bar oli selle 5400RPM juures juba olemas või tuli hiljem? Kasutasid jääd kah? Nukid valed või paigast ära?
Kui sel mootoril originaalis max HP @5800RPM, siis 6400RPM on muidugi hea tulemus. Edu!

2 bari on alles lõpus (7500rpmi). Naljakas ongi see et rõhk tõuseb (5400rpmil 1.3 bar-i), aga vääne hakkab ära kukkuma. :?
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

valdz kirjutas:2 bari on alles lõpus (7500rpmi). Naljakas ongi see et rõhk tõuseb (5400rpmil 1.3 bar-i), aga vääne hakkab ära kukkuma. :?
Seda ma arvasin :) Ühesõnaga, kui sa piiraks 1.3bar peal rõhu ära, on 2 varianti, kas võimsus jääb +/- 5% samasse skaalasse, või langeb 250HP peale. Esimese variandi puhul arvaks, et backpressure "minu uus lemmik". 2. variandi puhul, pakuks mingit riket - nukid ära kulunud 2 hambaga möödas vms muud suurt.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Seda ma küll ei usu et Backpressure mängu tuleb (Mul 16cm3 kuumakojaga holset), samuti rikkesse ma ei usu, pigem ikkagi seadistuse küsimus. Nukkade liigutamisega arvan et läheb asi paremaks küll, praegu mõlemad 110deg.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

valdz kirjutas:Seda ma küll ei usu et Backpressure mängu tuleb (Mul 16cm3 kuumakojaga holset), samuti rikkesse ma ei usu, pigem ikkagi seadistuse küsimus. Nukkade liigutamisega arvan et läheb asi paremaks küll, praegu mõlemad 110deg.
Ma ei tea seda holset'i
süüte, segu ja nuki seadistamisega saad 5-15% juurde, temp tõusis 35C, sellega kadus juba ca 25hp lõpust ära, aga ei peagi 15C olema 2bar peal :). Mingi 15-25% on ikka kuskil kinni - klapivedrud on uued :)?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

:)

Klapivedrud uued (kolmekordsed), valve float'i kindlasti ei teki sest kannatavad kuni 10000rpm'i. Süüte paikapanemine on minumeelest nagu black magic kui seda dünos ei tee. Praegu boosti alas 22* BTDC staatiline. Kütte segu ka boosti alas ca. 11 (lõi päris palju musta torust välja)
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Pane sinna pügala väiksem kuum koda, või lase koguni #12 pesa hx35 pesast teha, tekib natuke ka väänet :)
Superi jaoks on 2 bari rõhku suht neitsiline rõhk veel, kas kõrgemale tõsta ei plani?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mina ei paneks väiksemat, sest momendilagi on 5000 pöördel, mis on dragiautole täiesti normaalne. Kas sul langevad pöörded kiirendades käiguvahetusel alla 5000 pöörde? Kui ei, siis pole mingit mõtet vahetada.

Moment kukubki, sest see ei sõltu boostist, vaid otseselt mootori VE-st ehk täiteastmest.

Ma parem käiks süüte- ja kütusetabeli kriitilise pilgu(kõrvaga)ga üle, seal on suhteliselt palju veel peidus, eriti 2v kaane puhul, mis juba oma olemuselt tahab suhteliselt agressiivset süütegraafikut.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Süütega annab kindlasti edasi minna eriti arvestades antud mootori surveastet.
Lisaks oli segu ka megarikas nagu Indrek dynotõmmet iseloomustas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Mihkel kirjutas:Lisaks oli segu ka megarikas nagu Indrek dynotõmmet iseloomustas.
Seda tuleb parandada "õiget pidi" ehk mitte kütust vähemaks, vaid õhu tempi rohkem maha saada. 55 kraadi jääga = ebaeffektiivne süsteem.

Seal on veel paar obest ennast ära peitnud:)
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Selle aasta eesmärk ei olnud kindlasti saada maximumi mootorist vaid sünnivead saaksid parandatud, teada saada mis vaja veel muuta ja mootor hooaja vastu peaks. Selle seadega, mis Mihkel kähku valmis kriblas töötas ilust lõpuni. Nüüd kus Eestis korralik düno, saab hakata ka "viimast" välja võtma.

Turbot muutma ei plaani hakata (küll väljalaske toru suurendada 3" võibolla 4"). Super'i kohta muidugi rõhk väike, aga siiski effektiivsus hea, ning tavalisega võrreldes tegelt spoolupi vahe mingi 300rpm'i. Mulle meeldib teada, et saab veel rõhku tõsta kuni 3.5 bar'ini, selle saamiseks peab vist küll 2l mootori puhul wastegate kinni keevitama :)

Kui käiguvahetus 7500 rpm'i siis ei kuku pöörded alla 5000rpm'i.

Kas keegi saab vaadata datalogist ca: üle 350hj auto, millel FMIC, 1/4 miili lõpus IAT-d?
Kas tõesti jääb lõpus IAT välisõhu tasemele?
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Vasta