Lada 2101, 1971, Valdz
Moment jääb vast mitte niihästi hingava kaane taha. Originaal klapipesadest lihtsalt ei mahu rohkem läbi - järgmiseks aastaks tuleb parandada, kindlasti ka nukad teised.Ragnar kirjutas:Kuidagi veider tulemus, aga eks see ilmselt ole seade taga ? Palju boosti ,aga väände number on kuidagi väike.
To Siim:
Võistluskaal (auto koos minuga) päris suur: tsipa alla 1300kg

[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
IAT oli ka ilmselt kõrgemapoolne nende tõmmete ajal?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
hea tulemus, eriti kopika kohtaRagnar kirjutas:Palju boosti ,aga väände number on kuidagi väike.

Eriti kontrastne kui arvestada, et "umka" rääkis mingist 1.6L 0.8bar ja 310HP (honda).
See 2bar oli selle 5400RPM juures juba olemas või tuli hiljem? Kasutasid jääd kah? Nukid valed või paigast ära?
Kui sel mootoril originaalis max HP @5800RPM, siis 6400RPM on muidugi hea tulemus. Edu!
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Astrona kirjutas:hea tulemus, eriti kopika kohtaRagnar kirjutas:Palju boosti ,aga väände number on kuidagi väike., aga seda minagi, et 2L @ 2bar võiks olla 30-50% rohkem väänet.
Eriti kontrastne kui arvestada, et "umka" rääkis mingist 1.6L 0.8bar ja 310HP (honda).
See 2bar oli selle 5400RPM juures juba olemas või tuli hiljem? Kasutasid jääd kah? Nukid valed või paigast ära?
Kui sel mootoril originaalis max HP @5800RPM, siis 6400RPM on muidugi hea tulemus. Edu!
2 bari on alles lõpus (7500rpmi). Naljakas ongi see et rõhk tõuseb (5400rpmil 1.3 bar-i), aga vääne hakkab ära kukkuma.

[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Seda ma arvasinvaldz kirjutas:2 bari on alles lõpus (7500rpmi). Naljakas ongi see et rõhk tõuseb (5400rpmil 1.3 bar-i), aga vääne hakkab ära kukkuma.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ma ei tea seda holset'ivaldz kirjutas:Seda ma küll ei usu et Backpressure mängu tuleb (Mul 16cm3 kuumakojaga holset), samuti rikkesse ma ei usu, pigem ikkagi seadistuse küsimus. Nukkade liigutamisega arvan et läheb asi paremaks küll, praegu mõlemad 110deg.
süüte, segu ja nuki seadistamisega saad 5-15% juurde, temp tõusis 35C, sellega kadus juba ca 25hp lõpust ära, aga ei peagi 15C olema 2bar peal


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET

Klapivedrud uued (kolmekordsed), valve float'i kindlasti ei teki sest kannatavad kuni 10000rpm'i. Süüte paikapanemine on minumeelest nagu black magic kui seda dünos ei tee. Praegu boosti alas 22* BTDC staatiline. Kütte segu ka boosti alas ca. 11 (lõi päris palju musta torust välja)
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Mina ei paneks väiksemat, sest momendilagi on 5000 pöördel, mis on dragiautole täiesti normaalne. Kas sul langevad pöörded kiirendades käiguvahetusel alla 5000 pöörde? Kui ei, siis pole mingit mõtet vahetada.
Moment kukubki, sest see ei sõltu boostist, vaid otseselt mootori VE-st ehk täiteastmest.
Ma parem käiks süüte- ja kütusetabeli kriitilise pilgu(kõrvaga)ga üle, seal on suhteliselt palju veel peidus, eriti 2v kaane puhul, mis juba oma olemuselt tahab suhteliselt agressiivset süütegraafikut.
Moment kukubki, sest see ei sõltu boostist, vaid otseselt mootori VE-st ehk täiteastmest.
Ma parem käiks süüte- ja kütusetabeli kriitilise pilgu(kõrvaga)ga üle, seal on suhteliselt palju veel peidus, eriti 2v kaane puhul, mis juba oma olemuselt tahab suhteliselt agressiivset süütegraafikut.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Süütega annab kindlasti edasi minna eriti arvestades antud mootori surveastet.
Lisaks oli segu ka megarikas nagu Indrek dynotõmmet iseloomustas.
Lisaks oli segu ka megarikas nagu Indrek dynotõmmet iseloomustas.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Selle aasta eesmärk ei olnud kindlasti saada maximumi mootorist vaid sünnivead saaksid parandatud, teada saada mis vaja veel muuta ja mootor hooaja vastu peaks. Selle seadega, mis Mihkel kähku valmis kriblas töötas ilust lõpuni. Nüüd kus Eestis korralik düno, saab hakata ka "viimast" välja võtma.
Turbot muutma ei plaani hakata (küll väljalaske toru suurendada 3" võibolla 4"). Super'i kohta muidugi rõhk väike, aga siiski effektiivsus hea, ning tavalisega võrreldes tegelt spoolupi vahe mingi 300rpm'i. Mulle meeldib teada, et saab veel rõhku tõsta kuni 3.5 bar'ini, selle saamiseks peab vist küll 2l mootori puhul wastegate kinni keevitama
Kui käiguvahetus 7500 rpm'i siis ei kuku pöörded alla 5000rpm'i.
Kas keegi saab vaadata datalogist ca: üle 350hj auto, millel FMIC, 1/4 miili lõpus IAT-d?
Kas tõesti jääb lõpus IAT välisõhu tasemele?
Turbot muutma ei plaani hakata (küll väljalaske toru suurendada 3" võibolla 4"). Super'i kohta muidugi rõhk väike, aga siiski effektiivsus hea, ning tavalisega võrreldes tegelt spoolupi vahe mingi 300rpm'i. Mulle meeldib teada, et saab veel rõhku tõsta kuni 3.5 bar'ini, selle saamiseks peab vist küll 2l mootori puhul wastegate kinni keevitama

Kui käiguvahetus 7500 rpm'i siis ei kuku pöörded alla 5000rpm'i.
Kas keegi saab vaadata datalogist ca: üle 350hj auto, millel FMIC, 1/4 miili lõpus IAT-d?
Kas tõesti jääb lõpus IAT välisõhu tasemele?
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]