14. leht 31-st
Postitatud: 15.05.2006 11:20
Postitas Renn
sai seda autot natuke aega tagasi spionaa¾itud ühes Tartu garaa¾is

ei hakant fotosüüdistusi tegema - aga huvitav tõotab lõpptulemus siiski tulla

Postitatud: 15.05.2006 12:06
Postitas xjan
M-Tech kirjutas:See aasta on mingi oran¾-i vaimustus vist

peab ju olema oranzh kui Focus STI kirjad peale tulevad

Postitatud: 16.05.2006 7:59
Postitas porkee
Renn kirjutas:sai seda autot natuke aega tagasi spionaa¾itud ühes Tartu garaa¾is

ei hakant fotosüüdistusi tegema - aga huvitav tõotab lõpptulemus siiski tulla

Tartus mainitud kohas rikuti selle auto värvkate mitte ei tehtud selliseks nagu praegu.Kui vähegi saad hoia sealt urkast eemale kui sa ei taha,et sinu auto pe....e keerataks.Õnneks on Tallinnas pädevaid inimesi kes kõik uuesti ja kvaliteetselt värvisid.
Aga tulemus tõotab päris tore tulla.
Ilus
Postitatud: 16.05.2006 11:24
Postitas Audiophile
Nii,
Pildike veel tegemistest
Plokikaan nimelt sai poridud ja 3mm suuremad sisselaskeklapid roostevabast. nüüd siis 48mm diameetriga!

Postitatud: 23.05.2006 15:33
Postitas Audiophile
Nii
Täna lõpuks jõudis kohale väike pakike USA-st koos:
*Kepsusaalede
*Raamsaalede
*Kolvirõnaste
*Kepsupoltide
*Kepsumuttrite
ja KOGU MOOTORI TIHENDIKOMPLEKIGA :D.
Ühtegi vana asja mootori küge ei jää, loodetavasti saab nii hea ja et asi ikka kestab ka. Ei viitsi mitut korda teha asju. Ma pakun et pakikes oli kokku mingi 60 erinevat tihendit, polti, simmerit, mida veel... hehee...
Postitatud: 23.05.2006 18:26
Postitas Jõuvanker
Jõudu ning jaksu minu poolt. Maruvõimas. Hea, et keegi asjalikult süveneb ja ka teeb, mitte ei "kõvata" niisama.
Postitatud: 25.05.2006 16:52
Postitas Audiophile
Tänud
Täna jõudis uus cooler ka minuni! Kärje mõõdud 450*300*100mm. Vannidega koos kogu laius mingi 600.
Stock sisselaske kolle sai ka suurema throttle body, nüüdseks siis 10mm suurema siibriga kui originaal. TB väline mõõt on miski 3"
Juurdlen siin ühe küsimuse üle, nimelt mis mõõtmetes peaks tegema cooleri torustiku, kas :
2" siss ja 2.5 välja, või
2.5 sisse naugu mul praegu on ja 2.5 välja mis tb juurest peaks siis minema üle 3"
Või 2.5 sisse ja coolerist 3" välja mis läheb kuni TB-ni
Markus
Postitatud: 25.05.2006 19:52
Postitas Raceboy
No arvamusi on vastakaid, aga enamasti soovitatakse siiski kas mõõdud sama suureks jätta. Mõned soovitavad väljuv toru teha väiksema läbimõõduga kompenseerimaks õhu jahtumise tagajärjel tekkinud rõhulangust, kuid isiklikult väga suurt usku sellesse pole. Aga mine sa tea, pole eksperimenteerinud varem taolise asjaga. Sul on see võimalus

Postitatud: 25.05.2006 23:06
Postitas Audiophile
hmm kui palju on 23/4" mis mõõt see eesti keeli on?
Postitatud: 26.05.2006 8:24
Postitas mart154
Audiophile kirjutas:hmm kui palju on 23/4" mis mõõt see eesti keeli on?
see on 23/4 tolli?!?! mis on ligikaudu 14.375cm....
äkki mõtlesid ikka 2*3/4 tolli (2 ja kolmveerand) ~6.875cm
Postitatud: 29.05.2006 19:17
Postitas Audiophile
Mõned illustreerivad pildid ka!
Cooler tulebki põhimõtteliselt sama koha peale! Väike sisselõige keresse! ja saab elemendi alla poole lasta. In ja Out torud keevitatakse ringi. Õhk hakkab sisenema ja väljuma kooleri ülaosast! Külgmised augud saab kinni keevitatud!
Tihendikomplekt

Uus õlicooler!

Postitatud: 04.06.2006 0:40
Postitas rookierice
Mul käis ka oranzi värvi mõte peast läbi, pean vist ikka maha matma, terves euroopas on tohutu maania. Kusjuures levinud on just taoline toon (pildid moonutavad) ja siis selline metallik nagu 350z ja mõnel teisel autol originaalis...i give up.
Aga projekt ise on ikka väga võimekaks muutunud ja loodan su 500+hj dynograafikut näha, veelgi enam alla 12sekundi 1/4 ET-d

Postitatud: 05.06.2006 13:05
Postitas Audiophile
Eks nende graafikute ja värkidega läheb veel aega! Vahepeal siis on asi natuke edasi liikunud! Panen mõned illustreerivad pildid.
Cooler sai veidi moditud ja uued silikoonpõlved ühenduste tarvis muretsetud:
Uus 9mm suurem gaasisiiber VS vana siiber
Summuti ja turbo vahele sai paigaldatud vasktoru mille kaudu kavatsen mõõta seadistamisel turbo backpressure'it
Kütuserõhu regulaator sai veidi relocatetud
Coilpack sai uue bracketi
Moditud kütuserenn ja kütuserõhu kell:
Auto saab ka veidi välisheli takistavad isolatsiooni juurde (erinevalt osadest projektidest ei kavatse mina võisteldes sisu välja kiskuda!
Uued peeglid
Veljed sai veidi ringi tehtud, välimine serv peegliks poleeritud
Pidurisuportid sai ka kapremonditud ja uus värvkate peale pandud

Postitatud: 05.06.2006 13:13
Postitas Imre
Väga eeskujulik töö ikka! Jõudu!

Postitatud: 05.06.2006 13:30
Postitas Raceboy
Markus, sa oled ikka eriti kreisi vend: värvid tutika velje üle
