14. leht 21-st
Postitatud: 24.08.2009 1:14
Postitas Astrona
Ma ei näinud kaalumisel tagumist kaalu. Kokku näitas täpselt 1300,x. Arvestades et midagi praktiliselt välja pole visatud, ees on asendatud väiksed coolerid turbod suurte vastu, aga aku viidud taha ja paak oli pool täis, seega peaks taga olema 46-48%, mis antud massi juures on väga hea, kuna 20a vanad stock vedrud on omas töövahemikus. Mul halliga tagustange vajus stardis ainult 2cm vms - liiga kõvad amordid nii ees kui taga ja liiga kerge taguots. jeff, sul 60ft kehvem kui Arne esiveolisel, seega midagi väga vale. 1. käiguga ja 2. käiguga burnoutimise vahe antud elava täite puhul oli ~0.2sek @60ft - nu ja sidur kah nüüd kõvem, mis võib kah ju tulemust mõjutada.
Tanel, järgmine aasta siis 10.5" ja B-klassi 1.3s 60ft'ga 11.2s sõitma ja kui turbo kah pöördesse ajada siis 10.5s jms ning 200kg välja kah visata siis 9.99 :P ?
Postitatud: 24.08.2009 14:38
Postitas murjam
Super tulemused! Kas on selged põhjused, miks senini korralikku dieeti peetud ei ole? Massi vähendamine annaks ilmselt päris hea efekti.
Postitatud: 24.08.2009 15:40
Postitas Astrona
murjam kirjutas:Super tulemused! Kas on selged põhjused, miks senini korralikku dieeti peetud ei ole? Massi vähendamine annaks ilmselt päris hea efekti.
Tõmbasin CarTest proge käima - timmisin üht nissanit seni kuni sain sama ET ja miili kiiruse, et näha palju mass peaks mõjutama.
11.73s/1300kg => 11.05s/1060kg Aga see -240kg ei tule kergelt.
Pigi ja vaibad -30kg, pagass taguluuk kergemaks -20kg, küljeuksed -20kg, kergem aku -15kg, stanged tühjaks -15kg ==
-100kg
kütust 30L asemel 10L = -15kg, kõrvaliste koos vöödega -12kg, klapptuled -10kg, roolivõim -8kg, soojendussüsteem -6kg, plastikukola, tagukõlarid jms -5kg, kergemad esirattad -4kg ==
-160kg
juhtmestikku vähemaks -7kg, üleliigseid plekkservad poldid

-5kg, diffri õli jahutus -4kg, esi ja tagu kojamehe+klaasipesu süsteemid -7kg, elektriantenn -1kg, alumiinium SL-torud -1kg, drag-sumpa -5kg ==
-195kg (juhita auto mass 1005kg)
Ise dieedile -25kg

==
-220kg
Ja järgmised 10kg kergendust maksab nii palju, et kui see makstud kaalud ise veel 10kg vähem ja oledki masinaga miinimumkaalus
EDIT: Siis lisandub ka turvakaare mass (ET <11.5). Ja alla 11s ei soovitagi sõita

neid piiranguid-nõudeid tuleb seal nii palju juurde et ehitamisisu kaob ära

.
Postitatud: 24.08.2009 15:50
Postitas zoom1
Tanelil tuleb proua rooli panna, siis tuleb kohe -50kg

Postitatud: 25.08.2009 6:21
Postitas mulk
Kui saladus pole, palju need 60 jalad siis olid?
Ja milline oli kiirus?
Postitatud: 25.08.2009 7:27
Postitas RFL
1.622 oli parim ja kiirus 191.
Postitatud: 25.08.2009 13:54
Postitas Fog
Astrona kirjutas:EDIT: Siis lisandub ka turvakaare mass (ET <11.5). Ja alla 11s ei soovitagi sõita

neid piiranguid-nõudeid tuleb seal nii palju juurde et ehitamisisu kaob ära

.
Uute FIA reeglite järgi võib originaalse põhja olemasolul ja mitte-lahtise auto puhul turvakaarega kuni 10.0 sõita.
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... .06.09.pdf
Kas see ka järgmise aasta eesti reeglites kajastuma hakkab, ei tea.
Postitatud: 25.08.2009 14:24
Postitas Carshop.ee
Fog kirjutas:Astrona kirjutas:EDIT: Siis lisandub ka turvakaare mass (ET <11.5). Ja alla 11s ei soovitagi sõita

neid piiranguid-nõudeid tuleb seal nii palju juurde et ehitamisisu kaob ära

.
Uute FIA reeglite järgi võib originaalse põhja olemasolul ja mitte-lahtise auto puhul turvakaarega kuni 10.0 sõita.
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... .06.09.pdf
Kas see ka järgmise aasta eesti reeglites kajastuma hakkab, ei tea.
"Full bodied cars, with unaltered firewall, floor and body (from firewall rearward, wheeltubs permitted), running between 10.00 (*6.40) and 10.99 (*6.99) roll bar permitted in place of roll cage."
Postitatud: 07.09.2009 12:29
Postitas RFL
http://www.youtube.com/watch?v=KiKmgSfkA4E
Leidsin sellise video. Battery Race 2009 poolfinaal.
Postitatud: 15.09.2009 8:53
Postitas RFL
Kuigi sõitude mõttes oli 2009 parim hooaeg siiani, ei saanud sellest täit rõõmu tunda, sest emotsionaalselt oli väga raske aasta. Peale selle, et vikatimees käis sõprade hulgas ootamatult niitmas, sain ka 1000 EUR Race'ilt tagasisõites kõne, et minu hea sõber ja Datsuni looja Marko Mättik kukkus kokku ja on koomas ning arstide sõnul on seis suht lootusetu. 13 päeva oli ta kokku koomas, kuid sellele järgnes imeline paranemine ja nüüdseks tundub, et ta taastub täielikult. Kuid närvid olid muretsemisest täiesti läbi.
Lahkelt pakkus abi VKM Motors, kus sai tehtud kõik mehaanilised tööd auto kallal ja seda väga hea hinnaga. Varem oli mul ekslikult jäänud mulje, et tegu on kalli kohaga, tegelikult sain hea raha eest väga kvaliteetset teenust. Parandati sisselaskekolle, vahetati rihmad-tihendid ja ka Maksimi poolt paigaldatud mittekvaliteetsed küünlajuhtmed, mis rikkusid AC Drag Sügise, said vahetatud korralike vastu.
Kokku osalesin 2009 jooksul kümnel võistlusel:
Tartu Autoklubi Drag 12.7 ja 3. koht
OMC 269kmh, B klassi 5. ja absoluudi 9s
AC Drag Kevad 12.2 Outlaw 2. koht
EMV II Etapp Haapsalus 12.3 sidur ei pidanud enam
EMV III Etapp Tartus 12.9 VL kollektori probleemid
1000 EUR Race 246kmh B klassi 5. ja absoluudi 9s
AC Mile 273 kmh B klassi 5. ja absoluudi 9.
EMV IV Etapp Haapsalus 11.7 C klassi 3.
AC Drag Sügis 11.7 küünlajuhtmed vedasid alt
Tartu autoklubi Drag 11.9 ja lõpuks C klassi võit
Kokkuvõttes lõppkiirusvõistlustel vist B klassi 4. ja EMV Dragis C klassi 5.
Suured tänud CARSHOP.EE ja STIKKER24.EE toetuse eest hooajal,
ja teistele ka:
SK Villu
VKM Motors
ES Racing
Dynomax
Andre Raud
Zoom1
Mihkel
Tamps
Heiko
Reio
Mart154
Eikki
Astrona
Kuid suurimad tänud ikkagi oma elukaaslasele. Ei julgegi väga reklaamida, äkki keegi paneb ta mult veel tuuri, aga rasketel aegadel andis ta raha progetava aju, uue siduri ja väiksema turbo kuumakoja jaoks.
Postitatud: 15.09.2009 9:54
Postitas Ice
aga rasketel aegadel andis ta raha progetava aju, uue siduri ja väiksema turbo kuumakoja jaoks.
Kõlab nagu mõistlik naine, hoia kinni tõesti

Vahest siis tee omapoolseid ettepanekuid @ teda huvitavad teemad.
Kui autost rääkida, siis pealtvaatajaid see masin külmaks ei jätnud- võimsa tagaveolise showeffekt oli vinge.
Mis järgmiseks aastaks plaanis, kas talvel mingid muudatused või jätkad sama konfiga?
Postitatud: 15.09.2009 11:01
Postitas Eikki
ja kus mina jäin :D Näh.. järgmine kord ei tee enam meeletuid pingutusi :D
Aga ei ok.. Hea, et natukenegi aidata sain
Loodan, et uus hooaeg tuleb sul veel parem

Saadan sulle äkki mõne noch top-i või siis mõne karmima kone?
Postitatud: 15.09.2009 11:17
Postitas RFL

Sa läksid mul kiiruga meelest ja tegelikult on inimesi veel, keda tänada, aga hetkel ei suuda kõike meenutada. Pingelangus nii suur, et Datsun kogu selle hooaja vastu pidas.
Postitatud: 15.09.2009 11:50
Postitas Astrona
Tubli poiss! 1 aktiivsemaid dragimehi!
Ei maksa ka unustada, et ma aitasin ühel rattapoldil keerme maha keerata jms. Aga jah, naisega on sul head lood... Tavaliselt on nii
...võttis ta progetava aju, uue siduri ja väiksema turbo kuumakoja raha.
Mind hakkas huvitama, kas tõesti iga kord klassi 5. koht ning ei saagi kokkuvõttes kolmandaks? Aga jah Toomas, Reiko, Heikki olid alati kohal ja alati oli kohal veel 1 kiirem Sam, Olli või Ivar. Ja AC mile tabel näitab absoluudi 10. koht siiski.
Unustada ei maksa ka S13 ja võibolla ka 200SX korralikke rekordiparandusi.
Loodame, et emv reeglitesse tulevad siiski väiksed korrektuurid, et sa ei peaks paljudest dragi masinatest kõrgema liitrivõimsusega minema hoopis driftima

Postitatud: 15.09.2009 12:08
Postitas RFL
Njah, sinugi unustasin
Aga tõesti, kui EMV Dragis jäävad reeglid samaks, siis oleks veidi mittemotiveeriv Streetmanis sõita ja kisub Drifti poole tagasi.
Praegu ühe sponsoriga on ka paar lauset vahetatud ja vaadati suht positiivselt idee peale hakata ka auto ehitust toetama, endal pehmelt öeldes raha pole enam.
Eks ootab kõigepealt ära, kas BHRA muudab reegleid või mitte ja siis vaatab edasi.