Nissan 200 SX '91 RFL
Ma ei näinud kaalumisel tagumist kaalu. Kokku näitas täpselt 1300,x. Arvestades et midagi praktiliselt välja pole visatud, ees on asendatud väiksed coolerid turbod suurte vastu, aga aku viidud taha ja paak oli pool täis, seega peaks taga olema 46-48%, mis antud massi juures on väga hea, kuna 20a vanad stock vedrud on omas töövahemikus. Mul halliga tagustange vajus stardis ainult 2cm vms - liiga kõvad amordid nii ees kui taga ja liiga kerge taguots. jeff, sul 60ft kehvem kui Arne esiveolisel, seega midagi väga vale. 1. käiguga ja 2. käiguga burnoutimise vahe antud elava täite puhul oli ~0.2sek @60ft - nu ja sidur kah nüüd kõvem, mis võib kah ju tulemust mõjutada.
Tanel, järgmine aasta siis 10.5" ja B-klassi 1.3s 60ft'ga 11.2s sõitma ja kui turbo kah pöördesse ajada siis 10.5s jms ning 200kg välja kah visata siis 9.99 :P ?
Tanel, järgmine aasta siis 10.5" ja B-klassi 1.3s 60ft'ga 11.2s sõitma ja kui turbo kah pöördesse ajada siis 10.5s jms ning 200kg välja kah visata siis 9.99 :P ?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tõmbasin CarTest proge käima - timmisin üht nissanit seni kuni sain sama ET ja miili kiiruse, et näha palju mass peaks mõjutama.murjam kirjutas:Super tulemused! Kas on selged põhjused, miks senini korralikku dieeti peetud ei ole? Massi vähendamine annaks ilmselt päris hea efekti.
11.73s/1300kg => 11.05s/1060kg Aga see -240kg ei tule kergelt.
Pigi ja vaibad -30kg, pagass taguluuk kergemaks -20kg, küljeuksed -20kg, kergem aku -15kg, stanged tühjaks -15kg == -100kg
kütust 30L asemel 10L = -15kg, kõrvaliste koos vöödega -12kg, klapptuled -10kg, roolivõim -8kg, soojendussüsteem -6kg, plastikukola, tagukõlarid jms -5kg, kergemad esirattad -4kg == -160kg
juhtmestikku vähemaks -7kg, üleliigseid plekkservad poldid

Ise dieedile -25kg

Ja järgmised 10kg kergendust maksab nii palju, et kui see makstud kaalud ise veel 10kg vähem ja oledki masinaga miinimumkaalus

EDIT: Siis lisandub ka turvakaare mass (ET <11.5). Ja alla 11s ei soovitagi sõita


Viimati muutis Astrona, 24.08.2009 16:49, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Uute FIA reeglite järgi võib originaalse põhja olemasolul ja mitte-lahtise auto puhul turvakaarega kuni 10.0 sõita.Astrona kirjutas:EDIT: Siis lisandub ka turvakaare mass (ET <11.5). Ja alla 11s ei soovitagi sõitaneid piiranguid-nõudeid tuleb seal nii palju juurde et ehitamisisu kaob ära
.
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... .06.09.pdf
Kas see ka järgmise aasta eesti reeglites kajastuma hakkab, ei tea.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
-
- Postitusi: 101
- Liitunud: 11.06.2009 12:52
"Full bodied cars, with unaltered firewall, floor and body (from firewall rearward, wheeltubs permitted), running between 10.00 (*6.40) and 10.99 (*6.99) roll bar permitted in place of roll cage."Fog kirjutas:Uute FIA reeglite järgi võib originaalse põhja olemasolul ja mitte-lahtise auto puhul turvakaarega kuni 10.0 sõita.Astrona kirjutas:EDIT: Siis lisandub ka turvakaare mass (ET <11.5). Ja alla 11s ei soovitagi sõitaneid piiranguid-nõudeid tuleb seal nii palju juurde et ehitamisisu kaob ära
.
http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... .06.09.pdf
Kas see ka järgmise aasta eesti reeglites kajastuma hakkab, ei tea.
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
http://www.youtube.com/watch?v=KiKmgSfkA4E
Leidsin sellise video. Battery Race 2009 poolfinaal.
Leidsin sellise video. Battery Race 2009 poolfinaal.
Kuigi sõitude mõttes oli 2009 parim hooaeg siiani, ei saanud sellest täit rõõmu tunda, sest emotsionaalselt oli väga raske aasta. Peale selle, et vikatimees käis sõprade hulgas ootamatult niitmas, sain ka 1000 EUR Race'ilt tagasisõites kõne, et minu hea sõber ja Datsuni looja Marko Mättik kukkus kokku ja on koomas ning arstide sõnul on seis suht lootusetu. 13 päeva oli ta kokku koomas, kuid sellele järgnes imeline paranemine ja nüüdseks tundub, et ta taastub täielikult. Kuid närvid olid muretsemisest täiesti läbi.
Lahkelt pakkus abi VKM Motors, kus sai tehtud kõik mehaanilised tööd auto kallal ja seda väga hea hinnaga. Varem oli mul ekslikult jäänud mulje, et tegu on kalli kohaga, tegelikult sain hea raha eest väga kvaliteetset teenust. Parandati sisselaskekolle, vahetati rihmad-tihendid ja ka Maksimi poolt paigaldatud mittekvaliteetsed küünlajuhtmed, mis rikkusid AC Drag Sügise, said vahetatud korralike vastu.
Kokku osalesin 2009 jooksul kümnel võistlusel:
Tartu Autoklubi Drag 12.7 ja 3. koht
OMC 269kmh, B klassi 5. ja absoluudi 9s
AC Drag Kevad 12.2 Outlaw 2. koht
EMV II Etapp Haapsalus 12.3 sidur ei pidanud enam
EMV III Etapp Tartus 12.9 VL kollektori probleemid
1000 EUR Race 246kmh B klassi 5. ja absoluudi 9s
AC Mile 273 kmh B klassi 5. ja absoluudi 9.
EMV IV Etapp Haapsalus 11.7 C klassi 3.
AC Drag Sügis 11.7 küünlajuhtmed vedasid alt
Tartu autoklubi Drag 11.9 ja lõpuks C klassi võit
Kokkuvõttes lõppkiirusvõistlustel vist B klassi 4. ja EMV Dragis C klassi 5.
Suured tänud CARSHOP.EE ja STIKKER24.EE toetuse eest hooajal,
ja teistele ka:
SK Villu
VKM Motors
ES Racing
Dynomax
Andre Raud
Zoom1
Mihkel
Tamps
Heiko
Reio
Mart154
Eikki
Astrona
Kuid suurimad tänud ikkagi oma elukaaslasele. Ei julgegi väga reklaamida, äkki keegi paneb ta mult veel tuuri, aga rasketel aegadel andis ta raha progetava aju, uue siduri ja väiksema turbo kuumakoja jaoks.
Lahkelt pakkus abi VKM Motors, kus sai tehtud kõik mehaanilised tööd auto kallal ja seda väga hea hinnaga. Varem oli mul ekslikult jäänud mulje, et tegu on kalli kohaga, tegelikult sain hea raha eest väga kvaliteetset teenust. Parandati sisselaskekolle, vahetati rihmad-tihendid ja ka Maksimi poolt paigaldatud mittekvaliteetsed küünlajuhtmed, mis rikkusid AC Drag Sügise, said vahetatud korralike vastu.
Kokku osalesin 2009 jooksul kümnel võistlusel:
Tartu Autoklubi Drag 12.7 ja 3. koht
OMC 269kmh, B klassi 5. ja absoluudi 9s
AC Drag Kevad 12.2 Outlaw 2. koht
EMV II Etapp Haapsalus 12.3 sidur ei pidanud enam
EMV III Etapp Tartus 12.9 VL kollektori probleemid
1000 EUR Race 246kmh B klassi 5. ja absoluudi 9s
AC Mile 273 kmh B klassi 5. ja absoluudi 9.
EMV IV Etapp Haapsalus 11.7 C klassi 3.
AC Drag Sügis 11.7 küünlajuhtmed vedasid alt
Tartu autoklubi Drag 11.9 ja lõpuks C klassi võit
Kokkuvõttes lõppkiirusvõistlustel vist B klassi 4. ja EMV Dragis C klassi 5.
Suured tänud CARSHOP.EE ja STIKKER24.EE toetuse eest hooajal,
ja teistele ka:
SK Villu
VKM Motors
ES Racing
Dynomax
Andre Raud
Zoom1
Mihkel
Tamps
Heiko
Reio
Mart154
Eikki
Astrona
Kuid suurimad tänud ikkagi oma elukaaslasele. Ei julgegi väga reklaamida, äkki keegi paneb ta mult veel tuuri, aga rasketel aegadel andis ta raha progetava aju, uue siduri ja väiksema turbo kuumakoja jaoks.
Viimati muutis RFL, 15.09.2009 11:55, muudetud 2 korda kokku.
Kõlab nagu mõistlik naine, hoia kinni tõestiaga rasketel aegadel andis ta raha progetava aju, uue siduri ja väiksema turbo kuumakoja jaoks.

Vahest siis tee omapoolseid ettepanekuid @ teda huvitavad teemad.
Kui autost rääkida, siis pealtvaatajaid see masin külmaks ei jätnud- võimsa tagaveolise showeffekt oli vinge.
Mis järgmiseks aastaks plaanis, kas talvel mingid muudatused või jätkad sama konfiga?
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks
ja kus mina jäin :D Näh.. järgmine kord ei tee enam meeletuid pingutusi :D
Aga ei ok.. Hea, et natukenegi aidata sain
Loodan, et uus hooaeg tuleb sul veel parem
Saadan sulle äkki mõne noch top-i või siis mõne karmima kone?
Aga ei ok.. Hea, et natukenegi aidata sain

Loodan, et uus hooaeg tuleb sul veel parem

Aitan kaupadega USA-st. Ebay, paypal-iga maksmine, kaupade transport.
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Pisikesest mutrist kaatriteni välja. Ise asun USA-s.
http://www.estperformancegroup.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/estperformance" onclick="window.open(this.href);return false;
Tubli poiss! 1 aktiivsemaid dragimehi!
Ei maksa ka unustada, et ma aitasin ühel rattapoldil keerme maha keerata jms. Aga jah, naisega on sul head lood... Tavaliselt on nii
Unustada ei maksa ka S13 ja võibolla ka 200SX korralikke rekordiparandusi.
Loodame, et emv reeglitesse tulevad siiski väiksed korrektuurid, et sa ei peaks paljudest dragi masinatest kõrgema liitrivõimsusega minema hoopis driftima
Ei maksa ka unustada, et ma aitasin ühel rattapoldil keerme maha keerata jms. Aga jah, naisega on sul head lood... Tavaliselt on nii
Mind hakkas huvitama, kas tõesti iga kord klassi 5. koht ning ei saagi kokkuvõttes kolmandaks? Aga jah Toomas, Reiko, Heikki olid alati kohal ja alati oli kohal veel 1 kiirem Sam, Olli või Ivar. Ja AC mile tabel näitab absoluudi 10. koht siiski....võttis ta progetava aju, uue siduri ja väiksema turbo kuumakoja raha.
Unustada ei maksa ka S13 ja võibolla ka 200SX korralikke rekordiparandusi.
Loodame, et emv reeglitesse tulevad siiski väiksed korrektuurid, et sa ei peaks paljudest dragi masinatest kõrgema liitrivõimsusega minema hoopis driftima

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Njah, sinugi unustasin
Aga tõesti, kui EMV Dragis jäävad reeglid samaks, siis oleks veidi mittemotiveeriv Streetmanis sõita ja kisub Drifti poole tagasi.
Praegu ühe sponsoriga on ka paar lauset vahetatud ja vaadati suht positiivselt idee peale hakata ka auto ehitust toetama, endal pehmelt öeldes raha pole enam.
Eks ootab kõigepealt ära, kas BHRA muudab reegleid või mitte ja siis vaatab edasi.

Aga tõesti, kui EMV Dragis jäävad reeglid samaks, siis oleks veidi mittemotiveeriv Streetmanis sõita ja kisub Drifti poole tagasi.
Praegu ühe sponsoriga on ka paar lauset vahetatud ja vaadati suht positiivselt idee peale hakata ka auto ehitust toetama, endal pehmelt öeldes raha pole enam.
Eks ootab kõigepealt ära, kas BHRA muudab reegleid või mitte ja siis vaatab edasi.