14. leht 32-st

Postitatud: 07.02.2008 23:33
Postitas ivar
Ehk siis 238hp-d mootorist (numbrid vahetuses). Vägev!
Kas see oli 0,9bar ülerõhuga?
Oskad öelda mootori nuka andmed? Netiavarustest pole õnnestund leida.

Postitatud: 07.02.2008 23:34
Postitas Mihkel
Noh viga jäi sinna mootorijõu +-5% sisse võrreldes tehaseandmetega.
Aga ükski mootor pole täpselt identne.
Kui tahta 100% andmetes kindel olla võta arvutuslikust mootori tulemusest 5% maha.
Aga see 5% on sõltuv juba ülekandekaost (manuaalkast kuni 15% kadu, automaat kuni 20%kadu).
Ehk kui manuaalkastile panna rattanumbrile 10% otsa peaks tulemus väga reaalne olema.

Postitatud: 07.02.2008 23:35
Postitas Mihkel
0.9bar juures jah kõigi eelduste kohaselt, kontrollin datalogist veel üle mingi aeg.
Nuka andmeid kahjuks öelda ei oska.

Postitatud: 08.02.2008 0:31
Postitas Mihkel
Dynochart ka siis (graafikul rattatulemused, W on tegelikult HP ja Nm on LB/FT, all listis on power KW ja NM ikka NM):
http://m-tuning.ee/galerii/albums/MihkelE30/aal.jpg

Väike video ka --> http://www.youtube.com/watch?v=kNsiYDfwrJE

Postitatud: 08.02.2008 0:44
Postitas Silwer
Kus see piiraja sul siis on pandud? 6000rpm?

Postitatud: 08.02.2008 0:47
Postitas Kuuno
se yles alla tingitud graafik tuleb sellest muidu et sul dynomise ajal rõhk käis suts yles alla... boost controller vbl nati jukerdab! :)
mudu head numbrid !! :)

Postitatud: 08.02.2008 1:12
Postitas Mihkel
6200 vist oli piiraja tol hetkel.
Tundub et seekord luges ilusti pöördeid.

Vaatasin just datalogist, et maks rpm oli 6350.
Ja selgus, et boosti hoidis hoopis 0.8bar pidevalt ja piirajas tõusis alles 0.9bar peale.
Sellest siis ka see viimase lõpu max väärtus tingitud.
Boostcontroller töötas ideaalselt, rõhu kõikumine alates 3200rpm kuni vahetult enne piirajat on 3kpa.
Segu raibe hoopis 11.0 ja 11.5 vahel, lõpus 10.9
Seega graafiku kõikumine on segus kinni, kuna nende lohkude juures kukkus segu 11.0 peale, mudiu oli keskmiselt 11.5.
Lõpu otsa boosti tõus on tingitud downpipe flantsi puudustest/kujust.
Selle peaks mingi aeg ringi tegema.

Sellest võib järeldada, et kui segu ~12.0 peale tõmmata tuleb sealt veel veidi rohkem pauku :-D
Ma ei ole lihtsalt 4-anda käiguga naelrehvidega ühtegi seadistussõitu teinud ja asi sai nö. safe seadesse keeratud.

Postitatud: 08.02.2008 1:25
Postitas Kuuno
noh siis seadistama kohe vutt vutt :D
eks datalog näitab jah paremini kui ma oma osava silmaga neid näidikuid nägin...tol hetkel tundus autos lihtsalt et rõhk ei ole stabiilne aga jah rikas segu seletab kaha asja :)

Postitatud: 08.02.2008 2:47
Postitas Toivoku
ma nüüd ei jaganud matsu välja kas 200hp või 200kw? :D

Postitatud: 08.02.2008 2:49
Postitas Mihkel
Rattast 208 hp, mootorist 238hp (ehk 175kw, see mis passi kirjutatakse autodel).

Postitatud: 08.02.2008 2:50
Postitas Toivoku
Mihkel kirjutas:Rattast 208 hp, mootorist 238hp (ehk 175kw, see mis passi kirjutatakse autodel).
kw ja hp vahet teen, lihtsalt numbritel oli taha poole kirjutatud (W) ja see ajas segamini, et mis asja 200 watti ve :D . tulemus päris korralik minu arvates kes ma suht kauge inimene turbodest olen.

Postitatud: 08.02.2008 2:58
Postitas Mihkel
Nagu enne ka mainisin: (graafikul rattatulemused, W on tegelikult HP ja Nm on LB/FT, all listis on power KW ja NM ikka NM)

Postitatud: 08.02.2008 13:21
Postitas Toivoku
Mihkel kirjutas:Nagu enne ka mainisin: (graafikul rattatulemused, W on tegelikult HP ja Nm on LB/FT, all listis on power KW ja NM ikka NM)
sassis pea ei lugenud teemat läbi :P

Postitatud: 09.02.2008 2:05
Postitas rookierice
Päris korralik veidi üle keskpärase tulemus siis ju. Sellest four-bangerist usun et need 300jõudu ka tulevad, lahjem segu annab juba palju juurde, detonatsiooni osas tuleb ainult valvas olla. jõudu mihkel! ;)

Postitatud: 14.02.2008 13:35
Postitas Mihkel
Täitus veel üks ammune unistus :D
Nimelt sai koju toodud BBS RS 17"x8.5" 3-me osalised sepisveljed.
Nüüd tuleb asjad lasta veel blingiks teha.

Mõned pildid ka:
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt