BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Noh viga jäi sinna mootorijõu +-5% sisse võrreldes tehaseandmetega.
Aga ükski mootor pole täpselt identne.
Kui tahta 100% andmetes kindel olla võta arvutuslikust mootori tulemusest 5% maha.
Aga see 5% on sõltuv juba ülekandekaost (manuaalkast kuni 15% kadu, automaat kuni 20%kadu).
Ehk kui manuaalkastile panna rattanumbrile 10% otsa peaks tulemus väga reaalne olema.
Aga ükski mootor pole täpselt identne.
Kui tahta 100% andmetes kindel olla võta arvutuslikust mootori tulemusest 5% maha.
Aga see 5% on sõltuv juba ülekandekaost (manuaalkast kuni 15% kadu, automaat kuni 20%kadu).
Ehk kui manuaalkastile panna rattanumbrile 10% otsa peaks tulemus väga reaalne olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
0.9bar juures jah kõigi eelduste kohaselt, kontrollin datalogist veel üle mingi aeg.
Nuka andmeid kahjuks öelda ei oska.
Nuka andmeid kahjuks öelda ei oska.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Dynochart ka siis (graafikul rattatulemused, W on tegelikult HP ja Nm on LB/FT, all listis on power KW ja NM ikka NM):
http://m-tuning.ee/galerii/albums/MihkelE30/aal.jpg
Väike video ka --> http://www.youtube.com/watch?v=kNsiYDfwrJE
http://m-tuning.ee/galerii/albums/MihkelE30/aal.jpg
Väike video ka --> http://www.youtube.com/watch?v=kNsiYDfwrJE
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
6200 vist oli piiraja tol hetkel.
Tundub et seekord luges ilusti pöördeid.
Vaatasin just datalogist, et maks rpm oli 6350.
Ja selgus, et boosti hoidis hoopis 0.8bar pidevalt ja piirajas tõusis alles 0.9bar peale.
Sellest siis ka see viimase lõpu max väärtus tingitud.
Boostcontroller töötas ideaalselt, rõhu kõikumine alates 3200rpm kuni vahetult enne piirajat on 3kpa.
Segu raibe hoopis 11.0 ja 11.5 vahel, lõpus 10.9
Seega graafiku kõikumine on segus kinni, kuna nende lohkude juures kukkus segu 11.0 peale, mudiu oli keskmiselt 11.5.
Lõpu otsa boosti tõus on tingitud downpipe flantsi puudustest/kujust.
Selle peaks mingi aeg ringi tegema.
Sellest võib järeldada, et kui segu ~12.0 peale tõmmata tuleb sealt veel veidi rohkem pauku
Ma ei ole lihtsalt 4-anda käiguga naelrehvidega ühtegi seadistussõitu teinud ja asi sai nö. safe seadesse keeratud.
Tundub et seekord luges ilusti pöördeid.
Vaatasin just datalogist, et maks rpm oli 6350.
Ja selgus, et boosti hoidis hoopis 0.8bar pidevalt ja piirajas tõusis alles 0.9bar peale.
Sellest siis ka see viimase lõpu max väärtus tingitud.
Boostcontroller töötas ideaalselt, rõhu kõikumine alates 3200rpm kuni vahetult enne piirajat on 3kpa.
Segu raibe hoopis 11.0 ja 11.5 vahel, lõpus 10.9
Seega graafiku kõikumine on segus kinni, kuna nende lohkude juures kukkus segu 11.0 peale, mudiu oli keskmiselt 11.5.
Lõpu otsa boosti tõus on tingitud downpipe flantsi puudustest/kujust.
Selle peaks mingi aeg ringi tegema.
Sellest võib järeldada, et kui segu ~12.0 peale tõmmata tuleb sealt veel veidi rohkem pauku

Ma ei ole lihtsalt 4-anda käiguga naelrehvidega ühtegi seadistussõitu teinud ja asi sai nö. safe seadesse keeratud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Rattast 208 hp, mootorist 238hp (ehk 175kw, see mis passi kirjutatakse autodel).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Nagu enne ka mainisin: (graafikul rattatulemused, W on tegelikult HP ja Nm on LB/FT, all listis on power KW ja NM ikka NM)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Täitus veel üks ammune unistus :D
Nimelt sai koju toodud BBS RS 17"x8.5" 3-me osalised sepisveljed.
Nüüd tuleb asjad lasta veel blingiks teha.
Mõned pildid ka:

Nimelt sai koju toodud BBS RS 17"x8.5" 3-me osalised sepisveljed.
Nüüd tuleb asjad lasta veel blingiks teha.
Mõned pildid ka:





Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.