14. leht 14-st

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitatud: 03.03.2014 12:02
Postitas Raceboy
Vahepeal veidi auto kallal nokitsetud.
Madaldatud MacPherson'iga kaasnevate geomeetriaprobleemide leevendamiseks sai tööl natuke vaeva nähtud ja tulemuseks olid sellised vidinad:
Pilt

Nüüd vaja kuskilt hankida roolivarraste otsa sobivad uniball'id, mis oleks M14x1.5 sisekeermega, siis oleks olemas ka bump-steer komplekt.

Sisselaskele tuleb uus kollektoripoolne flants, CNC's tegin koonused, millede üks pool ühtib kaane avadega, teine ITB'ga. Vaja nüüd veel kokku keevitada:
Pilt

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitatud: 03.03.2014 18:26
Postitas Motary1
Mis materjalist sarniiri vahetükid tegid?

Ilus töö :)

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitatud: 03.03.2014 21:47
Postitas Raceboy
Tänud!

Šarniiri vahetükid tegin survevaluvormi terasest (ei mäleta täpset tähist enam peast), lisaks vältisin järske üleminekuid ja jätsin päris heldelt "liha" tugevuse nimel.
Loodetavasti said piisavalt tugevad.

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitatud: 03.03.2014 23:34
Postitas mitsu_manic
Üli seff.

Aga tekkis küsimus, kui sügav sai sharniiri kinnituse jaoks see soon, mille lisapoldiga kinni tõmbad? Kas see polt suudab seda teha? Või tegid nii täpse, et tolerants on pm 0 lähedane ja polt on ise lisaks täpne lukusti sharniiri "soonele".
Ehk oli mõistetav.

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitatud: 06.03.2014 10:48
Postitas Raceboy
See soon sai piisav, ta peab vaid ~2 sajandikku kinni tõmbama, suhteliselt tihedalt istus otsa. Polt on jah lukustiks ka nagu originaaliski šarniiril.

Tükid juba kaks nädalat auto all, said kenasti külge.

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitatud: 06.03.2014 14:03
Postitas Raceboy
Keevitatud:
Pilt

Nüüd vaja veel veidi välimust viimistleda. Nädalavahetusel võiks idee poolest auto välja juba ajada kui ilm lubab.

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitatud: 02.05.2014 20:34
Postitas Raceboy
Vahepeal said valmis bump-steer korrektsiooni tükid, mille väärtused Susprog välja pakkus antud vedrustust silmas pidades.
Pilt
Pilt

Ja täna sai ka väike sõit tehtud, 1.2barise laaderõhuga toimis kenasti, häälestada veel vaja (pihustid on 1300 cc vs eelmised 630 cc).
Pilt

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitatud: 02.05.2014 23:43
Postitas Motary1
Tore, et keegi peale minu siin ka vedrustuse kinemaatikaga viitsib vaeva näha, tulemused on mul seni vilja kandnud vs teised madalad nissanid :)

Mis ägedad pidurikettad need on?

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitatud: 03.05.2014 0:00
Postitas Raceboy
Kettad on täitsa Porsche originaalid, 944 Turbo S'ilt/928 S4'lt pärinevad.

Eks see kinemaatikaga tegelemine tuleneb täiesti vajadusest, niisama tänaval sõitmiseks poleks otsest vajadust vaeva näha, aga rajal on auto suht närviline, kui roll center on täiesti mööda ja üle äärekivide sõites kokkujooks sentimeetrites muutub :)

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy

Postitatud: 03.05.2014 11:03
Postitas Motary1
Räige bumpsteeriga tänaval sõita pole üldse äge, eriti kui kurvis rattad teadmatus mis suunas ise keerama hakkavad :-D