14. leht 18-st
Postitatud: 30.08.2009 23:07
Postitas cthen
arne13 kirjutas:No nii!! Tundub, et saime siis täna kaubale ja auto müüdud! Ehk siis palve modedele, et äkki muudate auto omaniku nime ära ja jätkaks siis sama teema alt edasi!

Palju õnne uue kiire sõiduki soetamise puhul. Kas nüüd võimalik näha seda masinat rakvere vahel?

Postitatud: 30.08.2009 23:12
Postitas booster
õnne kõige kiiremale ostjale!

Postitatud: 30.08.2009 23:14
Postitas arne13
Arvan et ikka jah!Peale selle kui nii öelda beebi vead kõrvaldatud! Siis liiklen nii paar nädalat sellega ja siis talveks juba uued plaanid!
Ehk siis tuleks see auto ehitada B klassi vääriliseks (mis on nii ulmeliseks aetud, et alla 10 seki autoga pole midagi peale hakata) Aga see esialgu plaan ja vaatame mis tulevik toob

Postitatud: 30.08.2009 23:46
Postitas booster
kuidas siis auto toimetab on??? muljed kerged?

Postitatud: 30.08.2009 23:53
Postitas arne13
Muljetaks homme selllest siis vähe! Siis testisõidud ka tehtud

Postitatud: 31.08.2009 3:06
Postitas woush
wow, väga kena

Kiirendusel esiveduse tühja kaapimisest sai siiber ?

Kui paha ei tee, siis ehk räägid plaanidest ka selle autoga ? Viljarile konkurentsi pakkuma ?
tartuse AC dragile autot rajal ka proovima ?
Kuradi palju küsimusi sai nüüd esitatud

Postitatud: 31.08.2009 7:53
Postitas arne13
Ka Coupe jääb alles ja võistlema ka!
Eks plaan ongi jah teha veel üks B klassi masin!
Kui kõik hästi läheb, siis laupäevall rajal sellega

Postitatud: 31.08.2009 17:31
Postitas arne13
Sai siis täna vähe lähemalt autot uuritud!
Enne kui sõitma hakata tuleks teha järgmised asjad:
roolivõimuleke peatada
paigaldada boostcontroller
rehvi ventiilid üle kontrollida (üks lekib vähe)
kütterõhuregulaator vahetada
juhiiste tõsta koos siinidega tahapoole
Siis on veel nipet näpet (sai VKM-is Karoliga arutatud), mis võiks vähe ringi teha, et muuta autoomadused paremaks!
Muidu üldmulje on küll hea!Eks paistab kuidas on sõita ka 1,5 bariga
Hetkel sai proovitud 0,6 bariga!
Postitatud: 06.09.2009 10:26
Postitas arne13
Eile sai siis käidud Audiklubi Dragil! Kuna nii lühikese ajaga korralikke slikke ei leidnud, siis sai ikka mõnusalt uisutatud

Pidamist polnud mitte mingi sugust! Sai katsetatud nii madala pöördega starti kui ka vähe kõrgema pöördega (3000 rpmi) , aga ei mingit vahet polnud. Ajad olid suht ühte auku 13,6 -13,9 ja 60ft ajad olid nii 2,5-3,0

ja lõpp kiirused ka 170-175 km/h. Ehk siis ilma korraliku rehvita pole ikka mitte midagi teha!
Äkki on kellegil järgmiseks laupäevaks laenata 16 tolli ja 245 laia slikki??Või midagi sinna lähedale, mis sobiks 8,5 tolli laiale rehvile!
Postitatud: 06.09.2009 21:00
Postitas mart154
Ma ei taha küll kedagi maha teha, ega solvata, aga 175kmh lõppkiirus ei viita just ulmelisele jõule?
Ma sõitsin taolisi 170-175 kiirusi 0.6 bariga....
kuigi see auto vist kaalub sutsu rohkem kah minu omast?
Postitatud: 06.09.2009 21:22
Postitas arne13
See lõpukiirus tuleb ikka sellest, et pool rada sai uisutada ja pidamine tekkis alles siis kui 200m oli läbitud! Ehk siis et saavutada kiirus 170 km/h oli mul maad vaid 200m

Ja ma pole öelnudki, et on ulmeline jõud, see jõud mis eelmine omanik väitis olevat (680hp) on arvutuslik ja reaalselt pole seda kuskilt välja mõõdetud!
Nüüd olekski vaja leida vastavad rehvid ja teha üks külaskäik dünopingile, siis saab rääkida reaalsetest jõu numbritest!
Fiatil mõõdeti rattast 404 hp rattast ja tagumiku düno ütleb, et jõu number on suht võrdne! Kuigi Datsunil on 4-nda ja 5-nda käiguga on jõudu rohkem!
Aga eks siis paistab mis numbrid tulevad korraliku pidamisega 400 meetri peale

Postitatud: 06.09.2009 23:46
Postitas arne13
Ah jaa unustasin ka mainimata jätta ka selle, et ise ei süüdistaks seekord tehnikat vaid tihendit rooli ja istme vahel!
Kuna autoga sai esimene sõit teha neljapäeval ja laupäev kohe rajale, siis jäi ka sõiduoskus väga puudulikuks. Ehk järgmine kord läheb paremini

Postitatud: 06.09.2009 23:49
Postitas Siim
arne13 kirjutas:
Muidu üldmulje on küll hea!Eks paistab kuidas on sõita ka 1,5 bariga
Hetkel sai proovitud 0,6 bariga!
AC Dragil olid 1.5barises seades?
Postitatud: 06.09.2009 23:55
Postitas arne13
Kahjuks mitte! Esialgu oli 1.1 bari ja hiljem 1.32 bari! Kuid spoolup oli ka maha keeratud. Aga mingit vahet ei täheldanud 1.1 ja 1.32 bari vahel, lihtsalt sai pikemalt uisutada. Ja rohkem nuppe Viljar ei lubanud näppida! Nii öelda safe mode katsetamine oli see kord Ac-l
Postitatud: 07.09.2009 13:01
Postitas pr8
Mis 200 m vaheaeg ja eriti kiirus olid?