14. leht 18-st

Postitatud: 16.11.2006 20:00
Postitas Mihkel
Nägin asja täna oma silmaga ka ära.
Taga sõites on ikka väga mõnusalt lai auto.

Peenestades teiselt kolmandale vahetades oli Paabul Vääna tänaval natuke tegemist isegi :-D

Mulle väga meeldib see auto, eriti see, et on tähelepanu pööratud ka pisidetailidele.
Näiteks on armatuuris puuri kohtadel ilusti katted peal mitte suvalised augud kust puur läbi armatuuri tuleb.

Loodame, et kevadeks saad kõik pisivead ka korda.

Postitatud: 17.11.2006 3:25
Postitas rookierice
peepp kirjutas:Kena töö aga oma isikliku ohutuse huvides peaksid kindlasti panema 5 või 6 punkti rihmad ja toruraami ümber korralikud pehmendused. Nende rihmadega, mis seal praegu on, võid endale viga teha.

Loodetavasti siis suvel rajal näeme !
On 4punkti rihmad tõesti ohtlikud? nihkub kõhu peale ära õnnetuse ajal? Iseenesest kahju, sest endal oli plaanis 4puntki rihmad panna, peab siis ikka 5-6ga tegema.

Postitatud: 17.11.2006 11:47
Postitas peepp
rookierice kirjutas:On 4punkti rihmad tõesti ohtlikud? nihkub kõhu peale ära õnnetuse ajal? Iseenesest kahju, sest endal oli plaanis 4puntki rihmad panna, peab siis ikka 5-6ga tegema.
Oleneb, mille jaoks ? Autocrossingu ja kardiraja jaoks, kus on madal kiirus, ta keha fikseerimiseks kõlbab küll. Ringraja jaoks mitte eriti.

Postitatud: 18.11.2006 20:43
Postitas Jesper
Kas nad on ohtlikud ka võrreldes 3p vöödega? Või ainult ohtlikumad kui 5p vööd, aga ohutumad kui 3p (kinda obvious)?

Postitatud: 01.12.2006 17:20
Postitas Paap
Auto siis hetkel 0,5-0,6bar rõhuga sõidab!
Sai siis natuke sõidetud ennem uuesti tegemisse viimist...
Sellise külmaga ei ole suurt pidamist ainult.

michelin 17/285
0-100: 5,5
402m 13,6/176
dragi rattaga
0-100: 4,9
402m 13,2/169
(dragi rattaga video)
http://www.zone.ee/seger/MVI_5829.avi


Hetkel siis nii külma ja olematu rõhuga ei ole algul pidamist ja siis ei ole jõudu :)

Postitatud: 01.12.2006 18:45
Postitas henri
Videol oli tractioni küllalt, kui teise ja kolmandaga ratas libiseb siis on jama, see et esimese käiguga ratas libiseb on täiesti ok. Rohkem Boosti :-D .

Postitatud: 01.12.2006 18:57
Postitas Ragnar
haha :) ma juba ootan kui see auto kevadel slikiga nii umbes pooleteise baarise rõhuga stripil liikuda võiks :-D

Postitatud: 01.12.2006 21:45
Postitas creese
kevadel siis joonel kohtume :)

Postitatud: 02.12.2006 12:45
Postitas topgear
creese kirjutas:kevadel siis joonel kohtume :)
+1 :-D

Postitatud: 03.12.2006 12:27
Postitas GSI
see on hea tulemus sellise rõhu kohta, sest nagu Timo Lehtimäki ütleb: Igasugune rõhk alla kahe bari on vastutuult sõitmine :-D

Postitatud: 03.12.2006 12:38
Postitas Audiophile
Ma tean sellist soomalste väljendit nagu:

Everything under 2 bar is concidered as naturally aspirated ;).

Aga jah suht hea tulemus.. loodame et saad õlitusprobleemist ka jagu!
see on hea tulemus sellise rõhu kohta, sest nagu Timo Lehtimäki ütleb: Igasugune rõhk alla kahe bari on vastutuult sõitmine

Kood: Vali kõik


Markus

Postitatud: 03.12.2006 14:58
Postitas Samvel
jeejee, veel under 2b for pussies v vaakumleke jne. :-D
Kõik omal ajal, selle boosti peale vast auto ei jää. Vaja lahendada vahepealsed mured ennem.

Postitatud: 06.02.2007 18:29
Postitas Paap
väike uuendus:
Pilt
Pilt
õlitust hakkab ka varsti tegema.

Postitatud: 06.02.2007 22:01
Postitas creese
mille külge need kettad kinnitatakse :?

Postitatud: 06.02.2007 22:05
Postitas Mihkel
Sinna külge peaks käima eraldi vahetükk, millega saad vastavalt nihutusele ja auguvalemile kettad erinevatele autodele sobitada.