14. leht 31-st
Postitatud: 10.05.2007 8:48
Postitas Kuuno
hakkame ikka enne OMC'd autot lammutama :D
eile lõikasin vana õli ärajooksu maha ja hakkasin uut tegema aga hiline aeg jõudis kätte javalmis ei saanud..kuskil lasi natukene keevitus läbi(kallasin diislit torust sisse)
siis hilja hilja õhtul otsustasin et homme teen norm ajal ja 2x paremini. Andres aitas jälle vana jure maha lõigata:D ja täna mõtlen mida hüdroscandist osta et saaks v hea. Miks lammutada enne võistlust? Lihtsalt ei meeldi enam kui midagi poolikut on ja tahaks kõik heaks teha...
Plastikust õhu temp anduri asemele sain ka metallist boschi oma ja niikaua kui ma õliga mässasin integreeris Andres selle õhutoru külge
MA ei oska kirjeldada kui jubedalt ma vihkan öiseid tegemisi...pea ei võta mul vähemalt ni selgelt enam siis

ja mis kõige jubedam...firmas kus tegime pidi autod ümber ajma ja seal olid mõned mis ei sõitnud ja nii me öösel peale 2 veeretasime neid edais tagasi niimis kole :D
täna on plaanis siis:
õliärajooks lõpetada
viimast korda sissesõidu õli sisse
kapotialune kenamaks

Postitatud: 10.05.2007 11:17
Postitas K24
Kuuno kirjutas:K24 kirjutas:Mis sind huvitab? Lõppkiirus viimase käiguga?
jep
Siis on ju lihtne, kiiruse ja pöörete sõltuvus on lineaarne, kui 5käik@3000rpm on 104km/t, siis 5käik@6000rpm on 208km/t.
Oletame, et sul on piiraja 7000 peal, siis top speed on 243km/t.
Oluline on lihtsalt, et sul oleks ühe konkreetse käiguga mingitel kindlatel pööretel auto tegelik liikumise kiirus teada, sealt edasi saad kõik arvutada.
Postitatud: 10.05.2007 11:34
Postitas Kuuno
K24 kirjutas:Kuuno kirjutas:K24 kirjutas:Mis sind huvitab? Lõppkiirus viimase käiguga?
jep
Siis on ju lihtne, kiiruse ja pöörete sõltuvus on lineaarne, kui 5käik@3000rpm on 104km/t, siis 5käik@6000rpm on 208km/t.
Oletame, et sul on piiraja 7000 peal, siis top speed on 243km/t.
Oluline on lihtsalt, et sul oleks ühe konkreetse käiguga mingitel kindlatel pööretel auto tegelik liikumise kiirus teada, sealt edasi saad kõik arvutada.
ei seda ma teadsin aga kes ytleb et spido näit õige on...
mul mingi pöörde juures 5enda käiguga oli enamvähem kiirus teada, aga kuna sain kasti ülekanded sisi need täpsemad...

Postitatud: 10.05.2007 11:39
Postitas K24
Aga võta GPS kaasa, sõida näiteks 5nda käiguga GPSi järgi täpselt 100km/t ja vaata palju sul pöörded on.
Postitatud: 10.05.2007 11:52
Postitas Kuuno
K24 kirjutas:Aga võta GPS kaasa, sõida näiteks 5nda käiguga GPSi järgi täpselt 100km/t ja vaata palju sul pöörded on.
jah se peaks samuti olema päris täpne, aga ei hakka veel sellega jamama kuna tahtsin mingit enamvähem täpset arvu ja ülekannetega peaks se päris hea olema...
kui midagi ei juhtu siis OMC'l saab teada

Postitatud: 10.05.2007 12:00
Postitas K24
Ma pakun et kui tehnilisi probleeme pole, oled natuke enne lõppu piirajas aga eks see ole varsti näha.

Postitatud: 10.05.2007 12:07
Postitas Kuuno
K24 kirjutas:Ma pakun et kui tehnilisi probleeme pole, oled natuke enne lõppu piirajas aga eks see ole varsti näha.

positiivne arvamus
küsimus kah
kui ma tahan samamoodi õli ärajooksu teha siis pean lihtsalt vahemaa hästi täpselt ära mõõtma? pikem on siis jääb imelik ja lühemat ei venita:D

Postitatud: 10.05.2007 12:14
Postitas Marko
enne OMC-l aja teada saamist tuleb sinna jõuda. ja et sinna ~250km/h kiiruseni jõuda peab rõhku ka keerama - sa kunn oled ju 0.5bariga seni liigelnud. kui nüüd 1bar juurde siis võib igasugu vigasi/takistusi välja tulla millest sa hetkel ei tea veel midagi. ei taha ära sõnuda kuid ebameeldivaid üllatusi pakuvad turbomootorid suuremate rõhkudega
Postitatud: 11.05.2007 9:02
Postitas Kuuno
õli ärajooks on uus ja ma sellega nüüd rahul
turbost 15mm diameetriga toru alla ja karteri põhja küljest tuleb vastu samasugune...ühenduskoht on hästi nüüd ligipääsetav ja sinna tuleb lihtsalt voolik paari klambriga
ennem oligi viga selles et v paha oli kinnitada ja kummivoolik mis ühendas oli hästi ligidal sumpsile...lihtsalt ei meeldinud nii
täna aega veel pisi asjadega tegeleda ja homme loodaks ikka dünosse minna
Postitatud: 11.05.2007 12:37
Postitas junsu
sina siis olidki se mees Hydros ,kes "imeliku nimega hyundaile turbot peale aretab"

Postitatud: 11.05.2007 12:53
Postitas Lauri_s
ei ole ju imelik nimi Coupe

Postitatud: 11.05.2007 13:44
Postitas Kuuno
Lauri_s kirjutas:ei ole ju imelik nimi Coupe

ta mõtleb tiburoni

mina jah mudu..meeldiv kohtuda :P
Postitatud: 12.05.2007 20:59
Postitas LS
Postitatud: 12.05.2007 21:05
Postitas Kuuno
tänud Lauri et viitsisid pildistada!!
tulemus on nii nagu ta on...rõhk üle 0,7 ei läinud kuna ilmselt on orig sumps ikka nii suur takistus mul...
1bar vedru on wg sees aga jah...rohkem ei läinud....
plaanis järgmisena uus sumps aga OMCl käin sellise vaikse autoga ära...

segu kohta niipalju etõpus see 10.9 aga ei hakanud rohkem mängima kuna uus külastus tuleb niivõinaa teha...
edit:mõni pilt siia kah

Postitatud: 13.05.2007 21:42
Postitas Askonz
eile öösel nägin(olin ragnari ja svenniga statis :P) ja ragz ütles,et sul autu liigub ikka päris hästi :P