Hmm, see on tegelt maru hea idee... sest mul tuleb sinna tegelt NTC andur ning too on veel takkaotsa pistikuga, et kui praegune sinna veel kuidagi ära mahub, siis uus ma kardan läheb väga kiirelt seal katki. Aga kuna coolerist ülesse tulev toru on vaja nagunii alles keevitada, siis miks mitte jah toda hoopis sinna panna :Dmurjam kirjutas:Kuskilt netiavarustest on silma jäänud, et ideaalne koht IAT jaoks on enne gaasisiibrit. Kui väide paika peab, saad nüüd ideaalselt ümber teha selle
Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Ennem kolle vahtust tegelt oli probleem ka boostiga... ei olnud toda lihtsalt nii palju kui peaks. Siis saigi tehtud ka lekke test, loomulikult oli katki see lõdvik mida kavatsesin ka uues süsteemis kasutada :P ehk siis too metallrõngastega lõdvik mis tuli coolerist edasi toru peale.
Hetkel tegin küll selle lõdvikuga "mägiaivari" tuuningut, kuid seda ainult sellepärast, et mul kohe pole sinna asendust võtta, eks too ikka lendab sealt lähiajal minema.
Hetkel tegin küll selle lõdvikuga "mägiaivari" tuuningut, kuid seda ainult sellepärast, et mul kohe pole sinna asendust võtta, eks too ikka lendab sealt lähiajal minema.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Re: Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
Nüüd siis masin tiksumas VEMS juhtimisega ja ikka originaal moto ja jagajasüütega :D. Sai tehtud originaal 3B juhtmestikust väljavõte vems standard pistikute tarbeks ning sinna otsa istus nüüd VEMS v3.6 (FW 1.1.81) koos praktiliselt kõikide võimalustega mida too võimaldab (2x knock, EGT, 8x süüteväljund, PS2, sisene mälukaart jne).
Hetkel olen masina suht koht ilusti tööle saanud (jäänud on ainult mõningad pisiasjad millega vaikselt ka tegelema hakkan, nt kiiruse sisend ei tööta miskil põhjusel hetkel). Käidud sai ka AC dragil kus sai seadistust väheke veel muudetud ning parimaks tulemuseks sain 12,677 400m peale ning 1,698 60 jalga (eelmine isiklik rekord oli 12,82).
Muretsetud sai ka teine doonormootor mida nüüd vähehaaval kokku hakkan lappama, et ükspäev see siis lihtsalt välja vahetada... eks näis mis jõu- ja ilunumbreid siis nägema ka hakkab;) tegelt peaks korra ka praeguse setupiga dynos ära käima... eks näis.
Hetkel olen masina suht koht ilusti tööle saanud (jäänud on ainult mõningad pisiasjad millega vaikselt ka tegelema hakkan, nt kiiruse sisend ei tööta miskil põhjusel hetkel). Käidud sai ka AC dragil kus sai seadistust väheke veel muudetud ning parimaks tulemuseks sain 12,677 400m peale ning 1,698 60 jalga (eelmine isiklik rekord oli 12,82).
Muretsetud sai ka teine doonormootor mida nüüd vähehaaval kokku hakkan lappama, et ükspäev see siis lihtsalt välja vahetada... eks näis mis jõu- ja ilunumbreid siis nägema ka hakkab;) tegelt peaks korra ka praeguse setupiga dynos ära käima... eks näis.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Re: Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
Kas plaan on hakata 400+ hobujõude püüdma ? Kas uus mootor on samuti 3B või AAN ?
Muidu sinu auto on koguaeg meeldinud , ajast mil ise veel Audi Coupega ringi vurasin.
Muidu sinu auto on koguaeg meeldinud , ajast mil ise veel Audi Coupega ringi vurasin.
Re: Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
Plaan oleks pigem sinna pooletuhande hobujõu kanti... aga eks selle teostus võtab ikka omajagu aega kah, üleöö ei juhtu siin suurt midagi.AAN20VT kirjutas:Kas plaan on hakata 400+ hobujõude püüdma ? Kas uus mootor on samuti 3B või AAN ?
Muidu sinu auto on koguaeg meeldinud , ajast mil ise veel Audi Coupega ringi vurasin.
Uue moto toorik on 3B, aga loomulik on see, et kaob ära igasugune jagajatüüpi süüde ning ka sealt kaudu hallika lugemine.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.