13. leht 21-st

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 14.08.2013 9:39
Postitas Raceboy
Vahesein peaks kindlasti olema WG klapini, muidu väheneb split-pulse'i efekt oluliselt.

Siin on üks SR20DET HX40-ga. Lihtsalt WG vedru abil oli spool 4700 rpm, pärast kahe kambriga boost controli kasutusele võttu 2600 rpm: http://195.159.109.134/vemsuk/forum/ind ... 049.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 14.08.2013 18:58
Postitas DioX
Raceboy kirjutas:Vahesein peaks kindlasti olema WG klapini, muidu väheneb split-pulse'i efekt oluliselt.

Siin on üks SR20DET HX40-ga. Lihtsalt WG vedru abil oli spool 4700 rpm, pärast kahe kambriga boost controli kasutusele võttu 2600 rpm: http://195.159.109.134/vemsuk/forum/ind ... 049.0.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mida tähendab kahe kambriga boost control ?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 14.08.2013 19:43
Postitas jeff01
Boosti kogudes on võimalik wastegatei rõhuga kinni suruda kasutades selleks kaht tavalist boosti solenoidi või üht spetsiaalset

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 14.08.2013 19:44
Postitas mitsu_manic
Mõtleb vast seda.

Pilt

EDIT: ei mõelnud kah.
Kuid boosti kogudes peaks sul ju nagu nii WG kinni olema. Kui juba kinni, siis mis kasu veel omakorda boosti peale surumisega saavutad? Vähemalt ei mõika hetkel :?
Twin-entry kuumakojal oleks quick spool valve suurema teguriga ju.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 14.08.2013 19:51
Postitas jeff01
Selle jorniga saab tavakoldega splitentry turbod paremini käima.
Mõeldi vast midagi sellist:
Pilt

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 14.08.2013 21:04
Postitas Raceboy
Kahe kambriga juhtimine on lihtsalt selline, kus otse kollest läheb alumisse kambrisse nagu tavaliselt, aga ülemist tüürid tavalise boost solenoidiga, mis algul laseb ka üles kogu sisselaskes oleva rõhu, nii kaua kuni max boost saavutatud on, seejärel sulgeb. Tulemuseks on palju kiirem spoolup, kuna tavaoludes hakkab wastegate avanema juba 1/3 boost targetist.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 14.08.2013 21:24
Postitas wa666ou
Ehk on sellest infost kasu, aga KKD pakutav HX35 54/60/#12 spoolib näiteks 1,9 liitrise töömahuga Volvo mootoril üsna edukalt.
2bar boost = u 420hp.
3. käiguga saavutab full boosti 2bar @ 4000rpm
4. käiguga @ 3700rpm

Exhaust BP on 2bari @2bar boost.

2 liitrisele igati paras föön.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 14.08.2013 22:00
Postitas DioX
wa666ou kirjutas:Ehk on sellest infost kasu, aga KKD pakutav HX35 54/60/#12 spoolib näiteks 1,9 liitrise töömahuga Volvo mootoril üsna edukalt.
2bar boost = u 420hp.
3. käiguga saavutab full boosti 2bar @ 4000rpm
4. käiguga @ 3700rpm

Exhaust BP on 2bari @2bar boost.

2 liitrisele igati paras föön.
Huvitav mis vahet on sellel KKD pakkutaval hx35 12 kojaga ja minu omal ? Mul hx35 7 labaga kompressori rattas 54mm inducer 78mm exducer ja turbiini rattas 12 laba 70mm inducer ja 60mm exducer 12 divided koda suletud sisese WG-ga.
Võiks nagu spoolida aga olen korra proovinud ka täiesti kinnise wg ,et vaadata palju ta suudab üldse toota ja no 6000 juures jõudis alles 1,5bar-ini edasi väga ei julgenud lasta.
Miskit nagu takistab ?
Kas võib olla ka suur back pressure takistuseks ?
Tundub ,et tuleb korra asi maha võtta , teha mingi vl. kollektori lekke test ja panna WG-se minevate torude vahele vahesein ,et eraldada pulsid .

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 15.08.2013 10:47
Postitas ott5
mul oli täpselt sama turbo nagu sul, reka pealt HX35 12" kojaga. Keevitasin WG osa kõik kinni.
1,5 bari oli iga käiguga väga ruttu käes. Mootorid on muidugi erinevad aga nii palju ei usu :)

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 15.08.2013 18:35
Postitas jeff01
bp summutis? vōimalik kuna pole kursis mis toru sul seal all on.
liiga suur rōhk koldes (tip) - 12 koja ja 2 liitrise mootoriga ma ei viitsiks seda isegi mōōta :-D
tee wg juures see vahesein ära ja lahti vōttes näed ka kōik vōimalikud väljalaske lekked. Järgmiseks survesta sisselase ning siis vōiksid proovida ilma wg juhtimiseta miski kange vedruga lihtsalt spoolupi vōrrelda (ole valmis muidugi liigse boosti korral maha laskma) kui vahe on ilmne pead wg juhtimist muutma.
500pööret allapoole vōiks saada küll

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 23.08.2013 7:42
Postitas DioX
Niih sai siis see WG vahesein tehtud ning leidus ka mõningaid lekkeid kollektoris mis said likvideeritud. Remondi võib õnnestunuks lugeda , spoolup paranes , nüüd on full boost 3 ja 4 käiguga 4k rpm olemas 1,5 ja korraks küündis ka 1,6 bar-ini. Rõhku hakkab tootma juba 2,5k rpm-st ja kiiremini kui ennem.
WG vedru on hetkel 0,5bar ja juhib seda manuaal boost controller mis on peaaegu lõppuni keeratud (kas ka selle controlleriga WG hakkab avanema enne max rõhu saavutamist või ikkagi algul ei näe WG üldse mitte midagi ja siis kui max rõhk üleval siis controller laseb rõhu WG-ti ?
Kas elektrooniline boost controller oleks parem valik ?

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 23.08.2013 8:28
Postitas Raceboy
Mida nõrgem vedru, seda varem hakkab avanema, olenamata rõhu kraanist vms. Teise kambrisse rõhku rakendades suurendatakse piltlikult öeldes vedru jäikust.

Kindlasti on soovitatav baasvedruks veidi kobedam panna, eriti kui 0.5bariga pole plaanis kunagi sõita.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 23.08.2013 9:21
Postitas jeff01
lihtsalt rõhk hakkab mingi osa ulatuses kuulist varem läbi pressima muutes vedru nõrgemaks ja TIP avab seetõttu wg. Kui elektrooniliselt juhtida ei taha või ei saa siis kasuta maksimaalselt jämedat vedru mida kannatab panna soovitud rõhu saavutamiseks.

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 24.08.2013 17:51
Postitas Kummitus
Ega juhuslikult sama isend pole?
Kuupäev 19.08.2013



Pilt

Re: Nissan Pulsar GTI-R 4x4 (SR20DET)

Postitatud: 24.08.2013 17:59
Postitas jeff01
Mis juhtus? ega ometi mitte inimene?