13. leht 48-st

Postitatud: 22.05.2008 10:27
Postitas jeff01
juhtmeid ringi tõstes proovisin kõik 3 pooli sisendit ja 6 väljundit ära oma kolme aju väljundiga. Selge on see, et spark C puudulikkus pole süütepooli viga. Raske seletada aga kui nõrk on teil se nõrk säde C väljundi taga? minul on se väga nõrk ja olematu, st et esmasel ringiajamisel ma seda ei näinudki. Teised 2 väljundit laksuvad ikka nii et autosse kuulda :-D Ma ei tea küll eriti palju aga olen enam kui kindel, et sellise sädemega ei töötaks ka tarmo auto ja mul pole probleem lihtsalt nõrgas vaid puuduvas sädemes millegai mahapõlemise tagajärjel :S Turbotuul puhuks need 2 küünalt kohe ära :-D Teab keegi mida USA jne foorumid sel teemal pajatavad? Mulle lihtsalt ei mahu pähe kuidas turbokad sellise sädeme puudulikkusega sõidavad, kui mul 2 küünalt korralikult mustad ja teised helepruunid siis minu arust rikub see nii lambda näitu, piirab võimsust ja on ohuks mootorile.
Eks vaatan täna mida süütedriverid lähemalt endast kujutavad, sebin uued coilpackid ja mõtlen edasi....

Postitatud: 22.05.2008 10:52
Postitas Mihkel
Ma ei saa enam üldse aru mida te teete, tegemata jätate või valesti teete :-D

Tarmo auto igatahes sõidab ja pole nagu kurtmist ka tema poolt olnud hetkel, et midagi viga oleks.
Sama moodi oli spark C-ga probleem enne.
Mina laadisin ajule firmware uuesti peale ja toksisin kõik parameetrid uuesti käsitsi sisse ning asi hakkas tööle.
Enne seda vahetasin loomulikult ka vigased komponendid välja.

Peale esimest võistlust, kui hullumaja autode teemal veidi raugeb, siis saan ehk aega Tarmo aju korra uuesti üle mõõta.

Postitatud: 22.05.2008 16:18
Postitas jeff01
aga kas peale neid muudatusi jäi säde ise väiksemaks kui spark A või B väljundis? Ma panin prooviks 2 escorti neljast coilpacki peale nii et 2 auku on tagavaraks. Ühe 20 mikrofaradise kondeka kah kahe pooli peale. Neljal küünlal ilus suur säde, kahel küünal imetilluke vaevu märgatav säde aga mootor käis justkui kuue silindri pealt ikka....Stroboskoop igatahes ei reageeri sparkC juhtmete taga.

Postitatud: 22.05.2008 16:53
Postitas Mihkel
Sädet ma ei vaadanud.
Võimalik, et on MegaSquirti softi mingi tehniline viga.

Postitatud: 19.10.2008 15:51
Postitas Moss
Mihkel kirjutas:Sain mõni aeg tagasi enda MS'n'Spark V3.0 ka kokku.

Riistvara confi tegin sellise, et saan kasutada järgmisi asju:
* 4 sil. wasted spark (2xVB921ZVFI draiver)
* Hall sensor input (VR input ka olemas, ainult jumperi ringi tõstmise vaev)
* High ja low imp pihustite juhtimine
* Fidle klapi juhtimine (kasutataval mootoril see originaalis)
* Tach Output
* Launch Control
* Fan Control
* Boost Controller või Output 1
* Output 2
* EGT input
* Shiftlights

Minu projektile peaks nendest asjadest täiesti piisama (ei räägi Subarust).
Neid funktsioon saad kõiki korraga kasutada? V2.2 peale ka sarnast asja oleks võimalik ehitada?

Postitatud: 19.10.2008 22:18
Postitas Mihkel
Jah saab ka V2.2-ega neid funktsioone aga kui aus olla, siis ma enamusi ei kasuta, pole vajadust olnud.

Postitatud: 19.10.2008 23:54
Postitas Moss
Fan-control võiks ju olla, pääseks ühest temp andurist ja saab ise valida, millal jahutama hakkab (näiteks km või miilisõidul vastavalt vajadusele sättida). Boost controller oleks hea sellepärast, et tavalise vedruga hakkab WG vaikselt juba varem avanema, el. juhitava puhul seda pole (kui ma nüüd millegagi mööda ei pane?). Äkki isegi õnnestuks muutuva kuumakojaga turbosid juhtida? Lisaks 1 või 2 knocksensorit. Kui need saaks lisaks süüte- ja kütusejuhtimisele, võiks päris detonatsioonilävele kõlkuma minna :)
Lihtsalt mõned ideed, mis mu vaimusilmas juba maruhästi koos töötavad :p Reaalsuses soovitud tulemuse saavutamisele eelneb ropp seadistamistöö, pakun.

Postitatud: 20.10.2008 0:00
Postitas Mihkel
Esiteks pead tegema vastavad lisaskeemid osadele funktsioonidele, et neid kasutada ja teiseks pead oskama neid funktsioone ka seadistada.
Boos control ei ole mitte nii, et ütled mis pöördel mis boosti tahad, vaid pead ise klapi duty-ga mängima.

Postitatud: 20.10.2008 9:30
Postitas Raceboy
Isiklikult kasutan küll enamikku toodud funktsioonidest (küll mitte MS-il) ja paljusid neist ei saa lisaks nimetada, pigem on nad enesestmõistetavad (tahho, tühikäigumootor, ventika juhtimine, vahel isegi kahe).
Suht tihti on vaja läinud ka shift-lighti, mõne sisselaske (vtec jt) klapi juhtimist, launch controli ja boosti solenoidi juhtimist.

Postitatud: 20.10.2008 18:13
Postitas jeff01
Jah nii se on aga MSi puhul on ka süüte juhtimine tegelikult lisa :-D Mõeldud primitiivseimaks progeajuks, mis algselt võttis pöörded süütepoolilt ja juhtis selle teadmisega vaid kahte pihustikanalit :)
Võimalusi palju aga enamus tuleb neid plaadile lisaks teha ja ega vabade kanalite arvgi just suur ole :roll: Eks mihkel teab paremini rääkida aga suuremad mootorid nagu V8 V10 V12 tarvivad juba enamus väljundeid süüte osas ära ja millestki peab loobuma. Väikse R4 puhul kui se veel wasted sparkiga on muidugi lisasid :)

Postitatud: 20.10.2008 19:22
Postitas Mihkel
Tegin just ühe V12 mootori MS-i ja enamus kanaleid on tegelikult alles.
Reaalselt kaob V12 puhul ära ainult Sequential Shift Lights (universaalväljundiga saab shiftlighti ikkagi tekitada) ja Knock Input.
Kuni 8 sil. mootori puhul ei jää ühestki väljundist ega sisendist ilma.
Ma ei leia, et ka V12 puhul suur probleem tekiks.

Mõttes on kõik sisendid/väljundid põnevad aga iseasi on see, kui palju neist realiseerida viitsid, kui auto ükskord käima saad.

Postitatud: 20.10.2008 19:33
Postitas Raceboy
Mihkel kirjutas: Mõttes on kõik sisendid/väljundid põnevad aga iseasi on see, kui palju neist realiseerida viitsid, kui auto ükskord käima saad.
Mina rääkisingi reaalselt kasutatavatest asjadest, mida on vaja reaalselt läinud, mitte hüpoteetilistest.

Postitatud: 20.10.2008 19:52
Postitas Molotov51
Mihkel, ega see BMW V12 juhuslikult polnud, mida tegid?

Postitatud: 20.10.2008 20:19
Postitas hents99
Ma just vaatasin, et Rootsis pani keegi bmw 850 V12 mootorile 2x MS`i peale. Ülelaetud hirmsat moodi kah veel.

Postitatud: 20.10.2008 21:46
Postitas Mihkel
Jah tegu on BMW V12 mootoriga mis kõigi eelduste kohaselt pesitseb ühe Taunuse kere peal vist.