Megasquirt

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

juhtmeid ringi tõstes proovisin kõik 3 pooli sisendit ja 6 väljundit ära oma kolme aju väljundiga. Selge on see, et spark C puudulikkus pole süütepooli viga. Raske seletada aga kui nõrk on teil se nõrk säde C väljundi taga? minul on se väga nõrk ja olematu, st et esmasel ringiajamisel ma seda ei näinudki. Teised 2 väljundit laksuvad ikka nii et autosse kuulda :-D Ma ei tea küll eriti palju aga olen enam kui kindel, et sellise sädemega ei töötaks ka tarmo auto ja mul pole probleem lihtsalt nõrgas vaid puuduvas sädemes millegai mahapõlemise tagajärjel :S Turbotuul puhuks need 2 küünalt kohe ära :-D Teab keegi mida USA jne foorumid sel teemal pajatavad? Mulle lihtsalt ei mahu pähe kuidas turbokad sellise sädeme puudulikkusega sõidavad, kui mul 2 küünalt korralikult mustad ja teised helepruunid siis minu arust rikub see nii lambda näitu, piirab võimsust ja on ohuks mootorile.
Eks vaatan täna mida süütedriverid lähemalt endast kujutavad, sebin uued coilpackid ja mõtlen edasi....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma ei saa enam üldse aru mida te teete, tegemata jätate või valesti teete :-D

Tarmo auto igatahes sõidab ja pole nagu kurtmist ka tema poolt olnud hetkel, et midagi viga oleks.
Sama moodi oli spark C-ga probleem enne.
Mina laadisin ajule firmware uuesti peale ja toksisin kõik parameetrid uuesti käsitsi sisse ning asi hakkas tööle.
Enne seda vahetasin loomulikult ka vigased komponendid välja.

Peale esimest võistlust, kui hullumaja autode teemal veidi raugeb, siis saan ehk aega Tarmo aju korra uuesti üle mõõta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

aga kas peale neid muudatusi jäi säde ise väiksemaks kui spark A või B väljundis? Ma panin prooviks 2 escorti neljast coilpacki peale nii et 2 auku on tagavaraks. Ühe 20 mikrofaradise kondeka kah kahe pooli peale. Neljal küünlal ilus suur säde, kahel küünal imetilluke vaevu märgatav säde aga mootor käis justkui kuue silindri pealt ikka....Stroboskoop igatahes ei reageeri sparkC juhtmete taga.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sädet ma ei vaadanud.
Võimalik, et on MegaSquirti softi mingi tehniline viga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Mihkel kirjutas:Sain mõni aeg tagasi enda MS'n'Spark V3.0 ka kokku.

Riistvara confi tegin sellise, et saan kasutada järgmisi asju:
* 4 sil. wasted spark (2xVB921ZVFI draiver)
* Hall sensor input (VR input ka olemas, ainult jumperi ringi tõstmise vaev)
* High ja low imp pihustite juhtimine
* Fidle klapi juhtimine (kasutataval mootoril see originaalis)
* Tach Output
* Launch Control
* Fan Control
* Boost Controller või Output 1
* Output 2
* EGT input
* Shiftlights

Minu projektile peaks nendest asjadest täiesti piisama (ei räägi Subarust).
Neid funktsioon saad kõiki korraga kasutada? V2.2 peale ka sarnast asja oleks võimalik ehitada?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jah saab ka V2.2-ega neid funktsioone aga kui aus olla, siis ma enamusi ei kasuta, pole vajadust olnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Fan-control võiks ju olla, pääseks ühest temp andurist ja saab ise valida, millal jahutama hakkab (näiteks km või miilisõidul vastavalt vajadusele sättida). Boost controller oleks hea sellepärast, et tavalise vedruga hakkab WG vaikselt juba varem avanema, el. juhitava puhul seda pole (kui ma nüüd millegagi mööda ei pane?). Äkki isegi õnnestuks muutuva kuumakojaga turbosid juhtida? Lisaks 1 või 2 knocksensorit. Kui need saaks lisaks süüte- ja kütusejuhtimisele, võiks päris detonatsioonilävele kõlkuma minna :)
Lihtsalt mõned ideed, mis mu vaimusilmas juba maruhästi koos töötavad :p Reaalsuses soovitud tulemuse saavutamisele eelneb ropp seadistamistöö, pakun.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Esiteks pead tegema vastavad lisaskeemid osadele funktsioonidele, et neid kasutada ja teiseks pead oskama neid funktsioone ka seadistada.
Boos control ei ole mitte nii, et ütled mis pöördel mis boosti tahad, vaid pead ise klapi duty-ga mängima.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Isiklikult kasutan küll enamikku toodud funktsioonidest (küll mitte MS-il) ja paljusid neist ei saa lisaks nimetada, pigem on nad enesestmõistetavad (tahho, tühikäigumootor, ventika juhtimine, vahel isegi kahe).
Suht tihti on vaja läinud ka shift-lighti, mõne sisselaske (vtec jt) klapi juhtimist, launch controli ja boosti solenoidi juhtimist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Jah nii se on aga MSi puhul on ka süüte juhtimine tegelikult lisa :-D Mõeldud primitiivseimaks progeajuks, mis algselt võttis pöörded süütepoolilt ja juhtis selle teadmisega vaid kahte pihustikanalit :)
Võimalusi palju aga enamus tuleb neid plaadile lisaks teha ja ega vabade kanalite arvgi just suur ole :roll: Eks mihkel teab paremini rääkida aga suuremad mootorid nagu V8 V10 V12 tarvivad juba enamus väljundeid süüte osas ära ja millestki peab loobuma. Väikse R4 puhul kui se veel wasted sparkiga on muidugi lisasid :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tegin just ühe V12 mootori MS-i ja enamus kanaleid on tegelikult alles.
Reaalselt kaob V12 puhul ära ainult Sequential Shift Lights (universaalväljundiga saab shiftlighti ikkagi tekitada) ja Knock Input.
Kuni 8 sil. mootori puhul ei jää ühestki väljundist ega sisendist ilma.
Ma ei leia, et ka V12 puhul suur probleem tekiks.

Mõttes on kõik sisendid/väljundid põnevad aga iseasi on see, kui palju neist realiseerida viitsid, kui auto ükskord käima saad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mihkel kirjutas: Mõttes on kõik sisendid/väljundid põnevad aga iseasi on see, kui palju neist realiseerida viitsid, kui auto ükskord käima saad.
Mina rääkisingi reaalselt kasutatavatest asjadest, mida on vaja reaalselt läinud, mitte hüpoteetilistest.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Mihkel, ega see BMW V12 juhuslikult polnud, mida tegid?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ma just vaatasin, et Rootsis pani keegi bmw 850 V12 mootorile 2x MS`i peale. Ülelaetud hirmsat moodi kah veel.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Jah tegu on BMW V12 mootoriga mis kõigi eelduste kohaselt pesitseb ühe Taunuse kere peal vist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta