Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas Mardo »

And The Beast Was Born :evil:
Väga kena liikur! mis mõõdus rehvi sa selle 11" peale tõmbasid? :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas 635Driver »

Kõrgus vast 30?
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas Audiophile »

hetkel on pea slikkideks kulunud tagarehvid mõõdus 315/25/19 aga need asenduvad kohe-kohe 295 30 19 ga
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
LordVampire
Postitusi: 394
Liitunud: 17.02.2009 22:55
Asukoht: Tallinn

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas LordVampire »

Pildi peal veel olid korralikud :D
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas Audiophile »

no ikka suht laibad

päris ebameeldiva hinnaga on tutikad
http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 5b0s2150p0" onclick="window.open(this.href);return false;

ilmselt asenda need 295/30/19ga

http://www.camskill.co.uk/products.php? ... 2479p58717" onclick="window.open(this.href);return false;
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
tarts
Postitusi: 92
Liitunud: 10.06.2008 3:38
Asukoht: valga
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas tarts »

Tere
Õnnestuks hankida Continental Sport Contact2 315/25/19 200.- tükk ,tarneaeg nädal
Kontakt.5206622
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas Audiophile »

Vahepeal on niipalju toimunud et mootor sai uuesti lahti võetud. Põhjuseks oli see et auto suitses, esialgu arvasin põhjuseks olevad päevi näinud turbod (üks võllidest jooksis kinni). Turbod said remonditud (ainult kestad jäid vanad, uued võllid, laagrid, tihendid ja rattad sai vahetatud).. Kui auto peale turbote remonti ikka veel suitses hakkasin kahtlustama muid probleeme..peale 120 testkilomeetri läbimist otsustasin ikkagi mootori lahti võtta kuna 2 silindri kompressioni test näitas väikest erinevust.

Peale mootori avamist selguski pilt et 4 kolvi õlirõngad olid puruks ja 2 kolvil olid need rõngad ka tükid välja murdnud. Ühtegi detonatsioonijälge ei ole aga tundub et rõngad on kinni olnud (auto seisis enne ostu pea 1.5aastat) + plokki puurinud OÜ Tõukur on jätnud väga suure tolerantsi (külma mootoriga alati kolises auto) Venolia sepiskolbidele mis mootoris sees olid.

Mis sitasti see uuesti. Tänaseks olen ära tellinud uued sepiskolvid mis peaks järgmine ndl eesti jõudma, seekord siis 95 mm asemel lähevad siss 95,5mm kolvid mis on RR-58/2618A alloyst valmistatud firma Accralite poolt.

RR stands for Rolls Royce :)
Väheke infot ka..
Rolls Royce 58. (2618A) The material was actually developed in the Second World War for the Rolls Royce Merlin engine that powered everything from the Spitfire to Mosquitoes. It was also the engine responsible for turning the American Mustang from an underpowered and over-weight failure, into one of the best bomber-support fighter aircraft of the war. As the story goes the Merlin started to melt pistons when a super-charger was fitted to boost the power, so the boffins at Rolls Royce had to develop a new material capable of taking the higher pressures, temperatures and speeds. Not surprisingly the stuff is also used to skin Concorde. RR-58 is exceptionally strong and used to manufacture pistons for nearly all types of motorsport applications....selline lugu siis..

Muu hulgas vahetub välja sidur Porsche 911 GT2 vastu ja vänt koos hooratta, siduri ja rihmaratastega läheb tasakaalustamisse soome.

Plokk tuleb siis 0,5mm suuremaks puurida ja uued kolvid sisse.. eks siis näeb kuidas edasi.

Kui auto ostsin siis kuidagi sisemuess teadsin et ega ma enne rahule ei jää kui ring peal..varsti on siis kõik muu tehtud v.a sisustus.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas Audiophile »

Mõned pakid on vahepeal koju saabunud:

Chip/map/pihustid (600cc) toetamaks 1.5 bar ülerõhku = ca 550hp/900nm
Pilt
Kolvid
Pilt
Pilt

Plokk on vahepeal saanud puuritud mõõtu ja loodetavasti hakkan sellel ndlal kokku panema.

Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas eclipse »

Kui kindel see chipiga asja juhtimine on?
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas Audiophile »

see on suht kaalutletud otsus et just chipi valisin

1 tegu on full blown tänavaautoga ehk siis masinaga mis peab iga ilmaga iga kell paugust käima minema.
2 sellel autol on teatava rariteetus väärtus. Kogu juhtaju vahetamine pigem vähendaks ta väärtust kui juurde annaks
3 See auto täidab 80% cruiseri rolli, seega 550-600hp on täiesti piisav 1700kg kaaluvale autole.
4. Auto juhtaju kasutab endiselt väga safe detonatsiooni ja lamda andureid nende väärtustega mis stock ajusse on kirjutatud, mulle tundub et see on turvalisem variant kui ise kalibreertud deto andurid, muudetud on ju vaid nats süüdet ja remappiud just kütusekaartide osa et kasutada suuremaid pihusteid ja saada kasutada rohkem rõhku.

Kindlasti on võimalik mõne aftermarket ECU-ga saada madalama boostiga rohkem võimsust jne jne aga ma läksin seda kompromissi teed kuna tean et mulle esialgu vähemalt sellest hobjõust on küll ja veel..
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas Audiophile »

Porsche gt2 korv on ka nüüd lotuse hooratta külge installitud.. Tänud Mihklile kes clamping force üle mõõtis..

Pilt
Pilt
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas Mihkel »

Midagi sellist ma korvi tsentreerimiseks just ette kujutasingi. :)
Kas sa korvide survelaagri toetuspinna kõrguse vahed ka ära mõõtsid?
Ma too päev kiiruga vist ise ei mõõtnud ning originaal korvil oli veel survelaager ka küljes.
Lihtsalt et hiljem ei peaks kasti maha võtma kui survelaagri käppa vaja modida on.

Nii kolakat hooratast polnud ma muidugi elus varem veel näinud. :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
arxman
Postitusi: 102
Liitunud: 29.10.2009 13:45
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas arxman »

Peaks ikkagi ise kah ära mainima, miks mullegi antud teema ja auto meeldivad.

Esiteks: Hea on jälgida nii põhjalikku taastamist, sealjuures mitte rikkumatta auto originaalset välimust.

Teiseks: Kui ma ilmuks ühel õhtul koju maja ette sellise autoga, siis ma juba kujutaks ette, kui pikaks venib naise nägu, kui teen näo, et just ostsin ja mis sa arvad :-D On juba proovitud mõne teise vanakooli autoga ja pidin peaaegu nälga õhtul jääma :lol:

Kolmandaks: Tahaks aga näha seda nägu, kui peale pikkasi läbirääkimisi on ta ikkagi kõrvalistmele saadud ja gaasipedaal on põhja surutud :)

Neljandaks: Meeldima hakkas see Opeli ja Lotuse kooslus aastate tagustest kiirendusvõistluste aegadest, kui samasugune Opel Tartus Raadil kiirendurada mõõtis.
Tol ajal olid ikkagi autod, mis kolmanda või neljanda käiguga oma saba rajal vibutasid suhteliselt haruldane nähtus ja see pole mul senimaani meelest läinud.
Samas tekkis mingi salajane unistus sellist autot omada ja see pole ka senimaani kuhugile kadunud.

Igatahes jõudu edasistes tegemistes!

arx
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas Audiophile »

Mõned pildid veel..

Siit on ilusti näha kui palju olemasolev coil rattal liikuda laseb kui tungiga üles tõstad :D
Pilt

Ploki ettevalmistused käivad
Pilt

4 eri kihti möginat
Pilt

Lõpptulemus (peaaegu)
Pilt
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Lotus Omega nr.223D 1991 Audiophile

Postitus Postitas Audiophile »

Kaanepoldid valmis

Uued poldid lähevad siis veidi paksema seibiga käiku
Pilt
Plokk ka installivalmis
Pilt
Kes oskab lugeda siit numbreid, siis näha et vänt sai ka tasakaalustatud. Ülemised numbrid on enne ja alumised peale tasakaalustamist
Pilt
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Vasta