Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Kuidas sa seda süütetabelit vaadata mõtled ?
Talvel libedaga on minumeelest düno ainuke võimalus.
TTK pingis peaks vaba aega leidma
http://tktk.ee/?id=1848" onclick="window.open(this.href);return false;
Tehnikakõrgkooli D-korpus
Pärnu mnt 62 Tallinn
Kontakttelefon
53 864 536 (Margus)
Samas kõrvalruumis tegutseb ka kasutaja Janis, kel VEMS'i seadistamisega omajagu kogemusi ja kelle seadistatud VEMS'iga autodega on nii ta ise, kui ka Marje Salumets miilil üle 300 sõitnud,
Talvel libedaga on minumeelest düno ainuke võimalus.
TTK pingis peaks vaba aega leidma
http://tktk.ee/?id=1848" onclick="window.open(this.href);return false;
Tehnikakõrgkooli D-korpus
Pärnu mnt 62 Tallinn
Kontakttelefon
53 864 536 (Margus)
Samas kõrvalruumis tegutseb ka kasutaja Janis, kel VEMS'i seadistamisega omajagu kogemusi ja kelle seadistatud VEMS'iga autodega on nii ta ise, kui ka Marje Salumets miilil üle 300 sõitnud,
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Praegusel ajal saab tee peal väga hästi häälestada, ainult esivedusega ilmselt 4. käik vist minimaalne, kui ~paarsada hj mootorikatte all.
Enne dünosse minekut võiks auto ikka normaalselt sõita nii et laiali ei käi esimese tõmbe peale.
Ja pealegi, tavalise bensiiniga sõitva turbomasina puhul pole dünos häälestamine absoluutselt möödapääsmatu. Siiani pole näinud ühtki autot, mis nullist dünos häälestatuna ei vajaks lisasättimist kompensatsioonitabelite, kruisi ja üleminekurežiimide osas. Mingitest dräägiautodest ma ei räägi, kus pole rohkemat kui täisgaasi ja tühikäiku vaja (mõne arvates pole viimastki vaja).
Enne dünosse minekut võiks auto ikka normaalselt sõita nii et laiali ei käi esimese tõmbe peale.
Ja pealegi, tavalise bensiiniga sõitva turbomasina puhul pole dünos häälestamine absoluutselt möödapääsmatu. Siiani pole näinud ühtki autot, mis nullist dünos häälestatuna ei vajaks lisasättimist kompensatsioonitabelite, kruisi ja üleminekurežiimide osas. Mingitest dräägiautodest ma ei räägi, kus pole rohkemat kui täisgaasi ja tühikäiku vaja (mõne arvates pole viimastki vaja).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Laupäeval lendas kõigi eelduste kohaselt järgmine tihend. Sai kergelt siiber. Ei viitisi 1,5 kuud järgmist tihendit oodata ja sai pühapäeval väike tripp ette võetud.

Tänased toimetused:

Järge ootab:


Tänased toimetused:

Järge ootab:
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Põhimõtteliselt küll jah. Segu oli paigas ja süütetabelit sai ka muudetud.
Ei löönud midagi puruks aga terve mootoriruum oli jahutusvedeliku täis ning kompressioon madal.
Ei löönud midagi puruks aga terve mootoriruum oli jahutusvedeliku täis ning kompressioon madal.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Kas nullpunkt sai ikka piinliku täpsusega paika? Või mis süütenurgaga peale lennati?
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Niisama kaanetihend ikka ei lenda, siiani on alati viga olnud ka seades või mingis apsus tihendi paigaldusel (kontaktpinnad pole puhtad/ühtlased, pingutusmoment vale jne).
Ma ei tea muidugi, mis rõhuga te sõitsite, mingit 1.5+ bar'i see tihend vist tõesti eriti kaua ei kannata.
Ma ei tea muidugi, mis rõhuga te sõitsite, mingit 1.5+ bar'i see tihend vist tõesti eriti kaua ei kannata.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Vaatasin täna märgid üle, kõik oli ok.
Süütetabeli kohta oskab rst täpsemaid kommentaare anda.
Marea mootori võtsin ka maha ja kastid said küljest. Homme viskaks sidurid jms ümber ning vahetaks kastid ära.
Süütetabeli kohta oskab rst täpsemaid kommentaare anda.
Marea mootori võtsin ka maha ja kastid said küljest. Homme viskaks sidurid jms ümber ning vahetaks kastid ära.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Märgid märkideks, aga stroboga kontrollisite üks või mitu korda? Teinekord võib strobo ka valetada, tasuks mitu korda igaks juhuks üle kontrollida.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Esimene kord ennem laiali minekut oli seal NA süütetabel ning kui mina selle auto kõrvalistmele jõudsin, siis juba tahtis auto niisama sõites keema minna, ehk siis tihend arvatavasti oli juba viga saanud. 0,5bar oli 30-21 kraadi süüde
.
Muutsin süütetabeli enam vähem loogilisemaks turboga mootori jaoks.
See, et asi teistkorda laiali lendas jah. Ma arvan, et esimene kord sai kaan viga ning keegi ei kontrollinud kaane pidavust ja sirgsust ennem peale panekut. Nüüd peale imekombel käima saamist käis asi kohe 3 pütiga või nii. Kompression oli kohe kehv peale tihendi vahetust! Minu teada ei ole keegi kontrollinud sellel autol süüdet.
PS! Mina ei ole selle auto remondiga kuidagi seotud.

Muutsin süütetabeli enam vähem loogilisemaks turboga mootori jaoks.
See, et asi teistkorda laiali lendas jah. Ma arvan, et esimene kord sai kaan viga ning keegi ei kontrollinud kaane pidavust ja sirgsust ennem peale panekut. Nüüd peale imekombel käima saamist käis asi kohe 3 pütiga või nii. Kompression oli kohe kehv peale tihendi vahetust! Minu teada ei ole keegi kontrollinud sellel autol süüdet.
PS! Mina ei ole selle auto remondiga kuidagi seotud.

ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Stroboga süüdet kontrollinud ei ole.
Kaant/plokki sirgsust ka ei kontrollinud enne kokku ladumist. Reaalne senaatrium on tõesti see, et esimesel korral vabalthingava süütetabeli tõttu lendas asi laiali ja sai kannatada ka kaan.
rst laenas abistava käe, et masin enam vähem sõitma saada enne seadistamist (auto linna ära tuua).
Hetkel laon 1.6 peale. Kui auto sõitma saan on maa ja ilm aega süüvida 1.4 probleemidesse või mõelda selle 16 klapise ja veidi parema hingamisega moto turbotamisele.
Kaant/plokki sirgsust ka ei kontrollinud enne kokku ladumist. Reaalne senaatrium on tõesti see, et esimesel korral vabalthingava süütetabeli tõttu lendas asi laiali ja sai kannatada ka kaan.
rst laenas abistava käe, et masin enam vähem sõitma saada enne seadistamist (auto linna ära tuua).
Hetkel laon 1.6 peale. Kui auto sõitma saan on maa ja ilm aega süüvida 1.4 probleemidesse või mõelda selle 16 klapise ja veidi parema hingamisega moto turbotamisele.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Stroboga süüte nulli panek on kogu progeaju A ja O, eriti kui kasutada tunde järgi süütetabelit, mitte antud mootorile reaalselt seadistatud süütenurka.
Kui nullpunkt ei olnud paigas on kogu süütenurga jutt antud hetkel hüpoteetiline.
Kui nullpunkt ei olnud paigas on kogu süütenurga jutt antud hetkel hüpoteetiline.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Martinez kirjutas:Stroboga süüdet kontrollinud ei ole.
Seetõttu ei ole ka teada, kas tegelikult oli 30-21 kraadi 0.5 bari'l või 40-31 kraadi näiteks. Nullpunkt tuleb kindlasti stroboga paika panna, see on palju pahandust põhjustanud, kuna numbrid süütetabelis ole pruugi kajastada reaalsust.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Jälle targem.Mihkel kirjutas:Stroboga süüte nulli panek on kogu progeaju A ja O, eriti kui kasutada tunde järgi süütetabelit, mitte antud mootorile reaalselt seadistatud süütenurka.
Kui nullpunkt ei olnud paigas on kogu süütenurga jutt antud hetkel hüpoteetiline.
Eile sain aiste vahele:

Täna puhkan.
Hetkel on ruumi juhtmestiku korrastamiseks millega saab ehk homme algust tehtud.
Seejärel õhuvõtt, väljalase, roolivõimendi ja jahutusvedeliku voolikud jne.
Rooliotsad ja üks mootoripadi vajavad ka väljavahetamist.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Korraks sain uue kompoti tööle ja liikuma.
Hetk hiljem võtsin kaane maha.
Kaant varem remonditud, ükski originaal rihmamärk ei kattu ja kõik väljalaskeklapid olid kõverad. 2 VL klappi oli asendatud sisselaske omadega.
Juhtpuksid olid ok, kaant sai lihvitud, klapipesad ja sisselaskeklapid üle käidud ning kõik klapisääretihendid ja väljalaskeklapid vahetatud.




Ei tahaks mootorit maha kiskuda aga kuidagi oleks vaja plokk ära kontrollida. Endal puuduvad kahjuks selleks vahendid.
Hetk hiljem võtsin kaane maha.
Kaant varem remonditud, ükski originaal rihmamärk ei kattu ja kõik väljalaskeklapid olid kõverad. 2 VL klappi oli asendatud sisselaske omadega.
Juhtpuksid olid ok, kaant sai lihvitud, klapipesad ja sisselaskeklapid üle käidud ning kõik klapisääretihendid ja väljalaskeklapid vahetatud.
Ei tahaks mootorit maha kiskuda aga kuidagi oleks vaja plokk ära kontrollida. Endal puuduvad kahjuks selleks vahendid.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ