13. leht 15-st

Postitatud: 02.06.2010 12:01
Postitas $upr@
Pilt

HX40 Super 7blade kompressor map.

Postitatud: 02.06.2010 12:14
Postitas mulk
See on vana HX40 7-labase map, mitte superi.
edit:vana kaart kustutatud

Postitatud: 02.06.2010 12:26
Postitas $upr@
Võib küll olla. Info lehel oli pandud küll, et Super 40.
Muutsin kaardi ära. See peaks nüüd kindlasti olema hx40 super 7labaline

Kaardi asukoht ja info turbokompressori kohta on siin
http://www.turbotekniikka.fi/index.php? ... Itemid=148

Postitatud: 09.06.2010 9:22
Postitas $upr@
Eile sai siis auto peale kõiki neid muresid seadistatud.
Vähe ümardatult tuli, siis 620hp ja 760nm rattast @ 1.5bar of boost.
Kütus 98E.
Kandsin eputamiseks graafiku kiirelt ühele võrdluspildile.

2jzgte, hx40 super. 264cams. 1.5bar of boost.

Hobujõud graafikul on hp rattast,
moment on lb/ft rattast.

Pilt

Pildil oleb supra gt35r on supraforumsist tuttav supra. Conf tal seal Garrett GT3582R .68ar T3 single scroll 1.2bar of boost. Peaks väga kiire spooliga turbo olema ja .68ar on ka kiirema spooli jaoks tal valitud.
Kahjuks ei olnud võtta tema 1.5 bar graafikut. Eks igaüks oskab ise ette kujutada, kui suur erinevus see 1,3-1,5bar tegelikkuses on.

Nagu ennegi tõestatud, siis hx40 super on (vähemalt) sama kiire spooliga, aga tunduvalt võimekam turbo. :)
Huvitav võrdlus on näiteks ka Nissan GTR helesinise graafikuga. GTR eeskätt on V mootori, väiksemate turbode ja suurema töömahu tõttu on ees kuni 3800rpm.


Dünotades oli paar uut muret kah, aga need polnud õnneks midagi katastroofilist.
Esiteks saime Statoili kütusega probleemivabalt lasta 1.5bar ilma mingi detonatsioonita. Pärast valasime peaaegu tühja paaki Olerexi kütust peale ja üllatuseks olid varsti jamad kaelas. Häbi häbi Eesti kütusefirmale.
Teine mure. WG väike kollane vedru (0.2bar), mida eelnevalt pidasime parajaks, osutus kuumenenuna siiski liiga nõrgaks. Suure koormuse all tekkis rõhu kadu graafiku alguses rõhu tekkides. Mootoril lastuda jahtudes oli kõik jälle ok. Paneme endise 0,4barise rohelise vedru tagasi.

Kokkuvõttes olen rahul. Tänud VKM poistele, mõistliku suhtumise ja auto tubli seadistamise eest. Ei löödud käega ja pusiti AEM õigeks.

Viljar postitab õigest dünost pildi ka kindlasti varsti. Hetkel endal kvaliteetset pilti käepärast pole.

Postitatud: 09.06.2010 11:32
Postitas Raceboy
$upr@ kirjutas:Nagu ennegi tõestatud, siis hx40 super on (vähemalt) sama kiire spooliga, aga tunduvalt võimekam turbo. :)
Hind ja väidetavalt ka töökindlus räägivad ka Holseti kasuks.

Palju õnne! Väga vinge tulemus mõõduka laaderõhuga!

Postitatud: 09.06.2010 12:31
Postitas Robo
Kuskohast tuleb üldse idee kasutada sellistel pillidel selliste "tanklakettide" kütust :?: :?: :?: :roll:

Aga hea,et kõi hästi lõppes ja tulemus võib vist tänaval suht mõnsa olla :badgrin:

Postitatud: 09.06.2010 12:42
Postitas $upr@
Robo kirjutas:Kuskohast tuleb üldse idee kasutada sellistel pillidel selliste "tanklakettide" kütust :?: :?: :?: :roll:

Aga hea,et kõi hästi lõppes ja tulemus võib vist tänaval suht mõnsa olla :badgrin:
Ei mina, ega ka mu auto seadistajad polnud kuulnud, et Olerexi kütus halb oleks olnud. Valgusta meid siis mõne faktiga äkki? :roll:

Postitatud: 09.06.2010 13:17
Postitas Astrona
Robo kirjutas:Kuskohast tuleb üldse idee kasutada sellistel pillidel selliste "tanklakettide" kütust :?: :?: :?: :roll:

Aga hea,et kõi hästi lõppes ja tulemus võib vist tänaval suht mõnsa olla :badgrin:
Mul tihti-peale hakkab kütus lõppema just seal (Rebala?) tankla juures, kui maalt tulen, aga anomaaliaid ei täheldanud (1.7bar ja 1.9bar spike), aga ettevaatlikumaks teeb küll. Kindel et teil kogemata 95 kankusse ei läinud? Muidugi kui vähegi võimalus olen Nestet eelistanud. Siin kohal, tuleks enne veel 1 konkreetne test teha, ja siis "maailmaparandajatele" vesi peale tõmmata :)

Postitatud: 09.06.2010 13:46
Postitas Maik
Mina kasutan ainult olerexi kütust juba mitu aastat,sest kaart seal. Ja just 95. Advance 17-18 juures detot ei tulnud. Aga samas mul lahjem ka muidugi,aga noh ikkagi.

Postitatud: 09.06.2010 15:12
Postitas janis
Ilusad numbrid!
Hea, et enne seadistamist ebakvaliteediline kütus paaki ei sattunud.
Kas antud võrdlusgraafikute tõmbed on kõik tehtud ühes pingis?

Postitatud: 09.06.2010 15:17
Postitas $upr@
janis kirjutas:Kas antud võrdlusgraafikute tõmbed on kõik tehtud ühes pingis?
ilmselt ei ole kõik ühes pingis. 20-30hp võivad jooned vabalt kohati erineda.
Absoluutsele tõele ei pretendeerinudki sellega. Pigem selline illustreeriv pildike :)

Postitatud: 09.06.2010 18:03
Postitas murjam
Kas selle või mõne teise mootori juures on keegi praktiseerinud seadistamist 95-ga, kuid sõitnud 98-ga? Loogiliselt võttes võiks see anda ju päris hea detonatsioonikindluse?

Postitatud: 11.06.2010 9:01
Postitas $upr@
murjam kirjutas:Kas selle või mõne teise mootori juures on keegi praktiseerinud seadistamist 95-ga, kuid sõitnud 98-ga? Loogiliselt võttes võiks see anda ju päris hea detonatsioonikindluse?
Üldiselt on nii, et kui düno koormuste juures detonatsiooni ei kuule, siis ei tle seda rajal olles ka. Tark seadistaja ei pane autot kindlasti ka viimase piiri peale ja arvestab sellega, et kütuse kvaliteet võib kõikuda.
Muidu ma rajale minekuks lisan ka octane boosterit, et 100% kindel olla.
See väikene lisakulu on kümneid kordi odavam, kui mootori rike.

Postitatud: 12.06.2010 19:00
Postitas RICE BURNER

Postitatud: 13.06.2010 6:34
Postitas ranz
Maik kirjutas: Advance 17-18 juures detot ei tulnud.
See pole eriline süüde kah, mõni masin sõidab siin ilma veeta 30 kraadi juures (ok, seal on ka racing fuel kasutusel).
Aga ikkagi, kas tõesti on on meie eesti kütusega asjad nii jamasti, et 20 kraadi peale minna nagu ei annagi???