Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Eks tuleb otsida probleemi.
viskasin kõik pildid ka üles siia,paremaid pole välja sorteerinud http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13230
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
viskasin kõik pildid ka üles siia,paremaid pole välja sorteerinud http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_itemId=13230
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
http://www.amiflex.ee/pilt/main.php?g2_ ... alNumber=2
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Ma saabusin alles peale kella 4-
Üldiselt tegelen nüüd selle seadmega, http://www.hptuners.com/products/vcmsuite.php st. saan ilmselt laenuks selle Kaunasest. Saab teha logid ja usast abi küsida, ilmselt viga ikka lihtsalt "liiga" safe tunes.
http://www.hptuners.com/products/vcmsuite.php
Võibolla oskab eestis ka keegi miskit sellega teha, arvestades minu 0 kokkupuuteid sellise asjaga võiks ju keegi ilmselgelt paremini osata
a päris kaval seade, iga auto jaoks litsentsi vaja ja seadmel piiratud arv krediteid sees- tahad rohkem teha, tuleb juurde osta pidevalt raske raha eest krediteid.
Üldiselt tegelen nüüd selle seadmega, http://www.hptuners.com/products/vcmsuite.php st. saan ilmselt laenuks selle Kaunasest. Saab teha logid ja usast abi küsida, ilmselt viga ikka lihtsalt "liiga" safe tunes.
http://www.hptuners.com/products/vcmsuite.php
Võibolla oskab eestis ka keegi miskit sellega teha, arvestades minu 0 kokkupuuteid sellise asjaga võiks ju keegi ilmselgelt paremini osata

a päris kaval seade, iga auto jaoks litsentsi vaja ja seadmel piiratud arv krediteid sees- tahad rohkem teha, tuleb juurde osta pidevalt raske raha eest krediteid.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Ei taha see "ma ju ütlesin"-mees olla, aga tegelikult erilist vahet ei ole, kas on "liiga safe" või lihtsalt vale, sest auto just ülearu hästi sellise kombo kohta edasi ei käi.
Jään siiski oma seisukoha juurde, et õigem olnuks kohe mingi sellise aju kasuks otsustada, mida siin Eestis kohapeal häälestada osatakse, olgu selleks siis milline siinmüüdavaist tahes.
Ja sry, pole midagi totramat, kui iga häälestusliigutuse pärast ajule ligipääsu eest maksmine, ERITI kui keegi sellega kohe algul peensusteni kodus pole.
Jään siiski oma seisukoha juurde, et õigem olnuks kohe mingi sellise aju kasuks otsustada, mida siin Eestis kohapeal häälestada osatakse, olgu selleks siis milline siinmüüdavaist tahes.
Ja sry, pole midagi totramat, kui iga häälestusliigutuse pärast ajule ligipääsu eest maksmine, ERITI kui keegi sellega kohe algul peensusteni kodus pole.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nojah, eks sul on ju õigus.
Mul ilmselt oli liiga palju usku sellese,et ka safe dynoga on piisavalt jõudu,et ei peaks see suvi modima hakkama aju edasi.
samas kui originaal aju modimist võimaldab , võiks ju selle muutmisega jätkata siiski ? Otsest vajadust ju ei ole uut aju panna . Ka soomes pidi olema keski kes hakkas nüüd vettesid tegema. Pole veel vastust saanud kas nad teevad hesteci- ajuga neid või teevad originaal aju muutmist.
see aju muutmise seade maksab miski 650 taala iseenesest. täitsa mõistlik hind
see maksmine ei ole liigutuse kohta,vaid vist 1 auto kohta. logimine tasuta . Seadme transa siia on ka tasuta ja tagasi ka nii,et vähemalt saab mõistlikud logid teoorias varsti.
arvestades,et seal on kütusetabelid jne, sa äkki ise oskad ka seda tuneda ,vähemalt tunned teemat...
Mul ilmselt oli liiga palju usku sellese,et ka safe dynoga on piisavalt jõudu,et ei peaks see suvi modima hakkama aju edasi.
samas kui originaal aju modimist võimaldab , võiks ju selle muutmisega jätkata siiski ? Otsest vajadust ju ei ole uut aju panna . Ka soomes pidi olema keski kes hakkas nüüd vettesid tegema. Pole veel vastust saanud kas nad teevad hesteci- ajuga neid või teevad originaal aju muutmist.
see aju muutmise seade maksab miski 650 taala iseenesest. täitsa mõistlik hind
see maksmine ei ole liigutuse kohta,vaid vist 1 auto kohta. logimine tasuta . Seadme transa siia on ka tasuta ja tagasi ka nii,et vähemalt saab mõistlikud logid teoorias varsti.
arvestades,et seal on kütusetabelid jne, sa äkki ise oskad ka seda tuneda ,vähemalt tunned teemat...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Preagu on ka ju progetav, 100 taala eest + seade ise nagu aru saan tuleb kogu maksumus ja proge palju tahad.
see seadme raha tuleks suhteliselt kiiresti tagasi vist. või on eestis toppartsides jne seadmed olemas ?
edit: üldiselt kui seadme saan oleks ka tuner mul olemas,kes hptuneri logide ja afr järgi saaks asja ikka üsna heaks ajada juba.

edit: üldiselt kui seadme saan oleks ka tuner mul olemas,kes hptuneri logide ja afr järgi saaks asja ikka üsna heaks ajada juba.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Egas see häälestamine mingi must maagia ole, igaüks, kes arvutist niipalju jagab, et siia foorumisse postitada, saab sellega hakkama.
Oluline on ikkagi sisendite arv ja kvaliteet. Kui mõni oluline parameeter on puudu või usaldad pimesi valetavat andurit, egas head nahka tule, ole nii kogenud kui tahes.
Võimsamate projektide korral võiks alustada ikkagi muuhulgas dataloggerist ja "igas suunas" reguleeritavast vedrustusest (eriti amordid).
Oluline on ikkagi sisendite arv ja kvaliteet. Kui mõni oluline parameeter on puudu või usaldad pimesi valetavat andurit, egas head nahka tule, ole nii kogenud kui tahes.
Võimsamate projektide korral võiks alustada ikkagi muuhulgas dataloggerist ja "igas suunas" reguleeritavast vedrustusest (eriti amordid).
Jajah, just seetõttu lastaksegi ajusid häälestada nendel, kel kogemusi ja kokkupuuteid? Sellepärast ilmselt makstakse häälestajatele teenuse eest raha et see nii lihtne on?pr8 kirjutas:Egas see häälestamine mingi must maagia ole, igaüks, kes arvutist niipalju jagab, et siia foorumisse postitada, saab sellega hakkama.
Kerge on klahve vajutada, aga võin kinnitada, et päris täpselt teada, mida iga klahvivajutus kaasa toob ja kuidas mõjutab, pole kaugeltki mitte nii lihtne.
Pärtel, aga palun, häälesta Maiki auto siis välja, milles küsimus? Hoiab aega ja raha kokku ilma et peaks autot või aju kaugele saatma ja on kõik kohe paigas?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Pigem mõeldi ikka et häälestada oskab enamvähem igaüks , aga mis suunas tulemus tuleb , see sõltub juba tegijast. Datalogger on ka muidugi hea asi , eriti veel siis kui sellel on eraldi andurid mootori ajust , saab ka siis nii öelda kõrvalise isiku arvamuse ka teada.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Kui on vaja mingi tekst tundmatusse võõrkeelde tõlkida, siis makstakse seda keelt oskavale tõlgile, mitte ei võeta mitmeks aastaks aeg maha, et ise see võõrkeel selgeks õppida. Kas see teeb selle tõlgi supergeeniuseks või võõrkeele õppimise tavainimesele üle mõistuse käivaks?
Lisaks veel on just sõitmine/testimine kallis, iseõppimise asemel tuleb rahaliselt kasulikum palgata kogenud spetsialist. Selle, mis suunas miski parameetri kruttimine asja muudab, saab üsna kiiresti selgeks, oluline on just see, et kui palju muudab, mis tuleb kogemustega.
Ole nii kogenud häälestaja kui tahad, kui pole vabalt progetavat aju, korralikku dataloggerit ja reguleeritavat vedrustust, ei tee suurt midagi ära.
Häälestamine ei ole mitte cruisates läptopi toksimine, vaid hõlmab ka näiteks stardis tagasilla dünaamikat, või stardist 170 m kaugusel asuvast hüpekast üle sõitmist, et kui palju peab mootorit korraks tagasi tõmbama, et käest ei läheks jne.
Eesti radadel ei saa minu arvates ilma amordi liikumisanduriteta seadistamisest rääkida..
Lisaks veel on just sõitmine/testimine kallis, iseõppimise asemel tuleb rahaliselt kasulikum palgata kogenud spetsialist. Selle, mis suunas miski parameetri kruttimine asja muudab, saab üsna kiiresti selgeks, oluline on just see, et kui palju muudab, mis tuleb kogemustega.
Ole nii kogenud häälestaja kui tahad, kui pole vabalt progetavat aju, korralikku dataloggerit ja reguleeritavat vedrustust, ei tee suurt midagi ära.
Häälestamine ei ole mitte cruisates läptopi toksimine, vaid hõlmab ka näiteks stardis tagasilla dünaamikat, või stardist 170 m kaugusel asuvast hüpekast üle sõitmist, et kui palju peab mootorit korraks tagasi tõmbama, et käest ei läheks jne.
Eesti radadel ei saa minu arvates ilma amordi liikumisanduriteta seadistamisest rääkida..
Mina rääkisin konkreetsel juhul mootori juhtaju häälestamisest, mitte kiirendusauto muude parameetrite sättimist.
Maiki auto on tavaline tänavaauto ja seal on täiesti ükskõik amordi liikumisandurist, on seda või mitte.
Ja selle oskamise kohta kehtib ütlus nagu iga asja kohta, kui oskad, siis on kõik lihtne.
Maiki auto on tavaline tänavaauto ja seal on täiesti ükskõik amordi liikumisandurist, on seda või mitte.
Ja selle oskamise kohta kehtib ütlus nagu iga asja kohta, kui oskad, siis on kõik lihtne.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Igastahes, corveti aju on ka realtime muudetav alates 99a ajust.
Datalogger on ju aju ise ja seda saab logida, koos WB näiduga mis logidesse ka ilmub. Natuke aeglasemalt asjad lähevad kui ma tahaks,aga õnneks päris-päris suvi veel käes pole... ideaalis võiks tuneri värki järgmise nädala alguses kätte saada.
ostma vist ikka ei viitsi hakata, mis sest,et suht universaalne asi.
Aga soft ise tundub küll lihtne,et kes siin eestis fuel mappe teha oskavad peaks sellega ka hakkama saada...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA