13. leht 26-st
Postitatud: 06.08.2009 21:32
Postitas uzzac
kuidagi rikkavõitu see segu? vabalthingaval oleme üritanud ikka 0,84 hoida
Postitatud: 06.08.2009 21:45
Postitas Raceboy
Vabalthingav ja turboauto tahavad totaalselt erinevat segu täiskoormusel.
Ja Kaspar, väike vihje: 0.84 on liiga rikas vabalthingava jaoks

Postitatud: 06.08.2009 21:46
Postitas mart154
uzzac kirjutas:kuidagi rikkavõitu see segu? vabalthingaval oleme üritanud ikka 0,84 hoida
10.5-11.0 on sutsu liiga rikas jah, isegi turbokale
0.84 = 12.3, mis on vabalthingava jaoks natuke rikas aga turboka jaoks vaaat et täitsa paras.
Postitatud: 07.08.2009 0:59
Postitas ivar
Sry, natuke panin mööda.
Korraks viskas 0.72, aga üldiselt pendeldas 0.75 ja 0.79 vahel.
Postitatud: 07.08.2009 16:58
Postitas uzzac
OT aga oleneb vabalthingavast

Postitatud: 16.08.2009 21:19
Postitas ivar
Non-vanos kolvid. Pealt freesitud.
Võrdlus vanosmootori kolviga.
Plokilt, kust kolvid pärit, leidsin õlifiltri korpuse, millel olemas õlijahutustorude ühenduskohad. Näeb välja nagu s50 mootori oma, kuid on lõpuni töötlemata (avad, termostaadi pesa).
Tundub, et tehasest on mõningatele tava-bemmidele selliseid paigaldatud. Võibolla kasulik info, kui keegi oma m50-le õlijahutust plaanib.

Postitatud: 17.08.2009 11:57
Postitas mds
Ehk siis pre-vanos M50B25 mootorist võiks seda õlifiltri korpust otsida? Kas kasutad ka õlijahutusradikat? OEM lahendusena peaks sobima TDSi õliradikas
Postitatud: 17.08.2009 22:00
Postitas ivar
Pre-vanos jah.
Endal õlijahutust veel ei ole, kuid selle jupi abil loodetavasti varsti on.
Radikas tuleb 325td pealt (m3-l sama radikas).
Postitatud: 18.08.2009 21:49
Postitas Raimo
Selline peaks olema kõikidel non-vanos M50 mootoritel. Tasub tähele panna, et M3-l on seal termostaat ka.
Postitatud: 18.08.2009 23:22
Postitas Mardo
Raimo kirjutas:Selline peaks olema kõikidel non-vanos M50 mootoritel
pole küll eriti ühtegi nonvanost sellisega näinud.
Postitatud: 19.08.2009 0:22
Postitas mart154
ma täna just vaatasin enda oma sellise pilguga natuke....
Ka ei täheldanud neid väljavõtte... (ühes augus vist küll istub õlirõhu andur ja see on kõigil???)
Postitatud: 31.08.2009 0:34
Postitas ivar
Mootor on nüüd lõpuks kokku laotud ja masin liigub jälle.
Paarsada kilomeetrit läbitud ja siiani püsib veel koos.
Sõita on hea üle pika aja, eriti kui harjunud 66kw ökopillidega ringi põristama.
Rõhk on sätitud 1bar, kuid piiraja juures tõuseb 1,2 peale. Väiksemaks lihtsalt ei saa

.
Ilmselt on wg-ni viivad torud liialt peened ja järsu nurga all. Natuke ehk mõjutab ka see, et split-pulse eraldus ulatub wg klapini.
Postitatud: 13.09.2009 10:33
Postitas AndresZ
Kuis eile läks? Mis parim aeg ja kiirus

Postitatud: 13.09.2009 14:28
Postitas ivar
Parim aeg: 13.107@179, 60ft 2.34
Parim kiirus: 13.148@184, 60ft 2.46
Parim 60ft: 2.12
Sidur lahutas halvasti ja seetõttu oli käiguvahetustega raskusi.
Eelmine parim sai siiski 0.4 sekundiga üle löödud

.
Postitatud: 13.09.2009 15:41
Postitas orurott
perfektse sõidu korral oleks ju 12 ära tulnud.. :P