13. leht 19-st
Postitatud: 04.09.2008 10:28
Postitas Mihkel
Põhimõtteliselt on ju asi sisuliselt nii, et hetkel kontrollib boosti piiraja, kuna wg vedru on nii jäik, et boost tõuseb pööretega koos.
Krt te tahate kangesti valest otsast asja arendada.
Enne võiks ikka spike-imise probleemist 200% lahti saada ja siis vaadata mida boost teeb.
Vahepeal võiks muidugi aju ka enamvähem seadesse saada.
Aga noh see on ainult minu põhimõte.
Postitatud: 04.09.2008 10:36
Postitas Raceboy
Kas mõnda teist VR sensorit proovisite?
Lisaks Fordi omale töötavad kitsa vahega ratastega hästi ka Motronic 1.0 ajudega kasutuses olnud VR sensorid, kuna need on mõeldud starteri hammasvöö lugemiseks.
Postitatud: 04.09.2008 11:11
Postitas valdz
Mihkel kirjutas:
Krt te tahate kangesti valest otsast asja arendada.
Enne võiks ikka spike-imise probleemist 200% lahti saada ja siis vaadata mida boost teeb.
Vahepeal võiks muidugi aju ka enamvähem seadesse saada.
Aga noh see on ainult minu põhimõte.
Mihkel, ega see et mul mõttes solenoid mõlgub pole ju ainuke asi mis järgmiseks hooajaks teha vaja on. Plaanis backup aju osta, parem stimulator, talvel katsetada erinevaid trigger wheele (nii laua peal kui auto küljes) = kõigist aju jamadest täiesti lahti saada.
Praegu just uurisin ka datalogi, kes näeb on vigasid veel: Batt V, PW on suht naljakad, samuti CLT suudab jõnksu teha.
(Nähe veel et neljandat käiku ei saanud korralikult sisse ja lõpus over boos protection lükkab fuel cut-i)
VR sensorit olen proovinud 3me, kõik ribaga, mitte punktiga lugejad. Pean ka võtma korraliku anduri, (see motronicu info on väga hea, seal hambaid ikka väga palju) ja uue trigger wheele. Siis tuleb lauapeal mingi agregaat teha et seda saaks testida ja ossiga mõõta. Ainuke idee mis suudab ca 9000rpmi välja kerida on relakas, aga väga hirmus tundub sinna trigger wheel otsa panna

Postitatud: 04.09.2008 11:29
Postitas mulk
Kas k6ige selle jama peale pole tekkinud m6tet normaalne aju osta?
Postitatud: 04.09.2008 12:16
Postitas Astrona
Genekas läheb kah hästi pöörde

Kus sul siin logides need spaigid ja 7500RPM piiraja on? Näen nagu läheks üle 8000RPM.
RC ja Rel vahel ei pruugigi midagi olla. Aga et veenduda, et uus soft ikka jõuab sinu setupiga hambaid lugeda, tuleks võtta mingi vana hea versioon ja veenduda, et seal käitub RPM samamoodi valesti. MS on ikkagi open-source ja kasutajad pole kliendid vaid ikkagi testijad ( u. nagu Windows

aint et too pole open-source). Ja ühesõnaga alati on väike võimalus, et kood on konkreetse setupiga testimata ja veel väiksem võimalus, et on ka viga sees. 30000 signaali sekundis ära lugeda pole mingi probleem, aga 30000x teha kõik arvutused võtab natuke ressurssi ja võibolla tuleb sul järgmine trigger enne peale kui su hulgaliste featurede arvutused on lõppenud vms.
Postitatud: 04.09.2008 12:34
Postitas Mihkel
Pildil selgelt näha pöörete spaigid (väiksed).
Postitatud: 04.09.2008 19:43
Postitas jeff01
mulk kirjutas:Kas k6ige selle jama peale pole tekkinud m6tet normaalne aju osta?
Auto mis sõidab MSiga 390km/h
http://www.diyautotune.com/cars/custome ... ebaker.htm
Viitan sellele, et käima peab saama ka MSiga

....kannatust vaid
Korralik andur, mis on tõestatud et töötab konkreetse suurusega triggeril, korralik varjestatud kaabel, mille varjestus pole anduri poolt kuhugi ühendatud ja peab töötama, kui ei tööta siis uuri VRi lugevat osa ajus....kui kohe kuidagi toimima ei saa siis uuri mida georg kasutab (Tal mingi teise kiviga lahendatud se asi ja kõik asjad on käima saanud) Ise arvan et peale anduri pole miskit häda.
Postitatud: 04.09.2008 19:51
Postitas valdz
To mulk: Normaalsed ajud on Motec ja Autronic, selleks raha pole. Vemsiga suurt vahet ei näe, Hestec ka just ei hiilga vastupidavusega, AEM-il erinevaid vigasid...
Megasquirdiga asi juba isiklikuks läinud, et mis mõttes tööle ei saa.
Kusjuures ostsime kokku 5 aju, neist siis 3 kasutusel hetkel, sama softiga. Mõlemad 60-2 rattaga. Neist üks veel Fiati mootoriga 2101, sama andur, COPid; ja käib selle rpmini milleni piiraja paned. Ühtlaselt 8000 välja pole üldse probleem. Kohapeal proovinud ka 9000rpmi
Genekas tahaks nagu jah 24V peale üle minna vahepeal. Muidu niisuuri spaike pole näinud, see pilt Pärnu teine sõit, kus koos Taunusega sõidetud sai (12.

.
8000rpmi tuli siis kui käiku sisse ei saanud, ja huvitavalt oli mul pandud soft limiter 7500rpmi peale. Kohapeal proovitud datalogi pildid eelmisel lehel.
Nägin jah Mihkel, pöörete spaike. Homme lähen pihustitele takisteid ostma...
Postitatud: 04.09.2008 20:18
Postitas Miq
võta laadimine tagant ära! proovi siis :P
Postitatud: 08.09.2008 15:54
Postitas MeelisV
Postitatud: 08.09.2008 16:34
Postitas valdz
Tänud lingi eest.
Helistasin, natuke peab mõtlema ja raha lugema, muidu pakkumine hea.
Postitatud: 24.10.2008 11:10
Postitas valdz
Nüüd ka dünos käidud:
Max: 7500rpm
Max boost: 2.0 bar'i
299ft/lbs = 406nm
331.7rwhp = 247.35rwkw
Pole üldse paha 8 klapi kaane kohta.
Sai ka TKTK dünos käidud, aga õige tulemuse saamiseks peab korra veel minema.
Postitatud: 24.10.2008 12:37
Postitas Mihkel
Mis probleemid TKTK-s olid?
Me Tarmoga lähme sinna järgmine nädal tõenäoliselt Corollat seadistama.
Kuidagi lahja tulemus ju
Seadet oled vahepeal näppinud (kui ei siis on väga hea tulemus)?
Postitatud: 24.10.2008 13:09
Postitas valdz
Mihkel kirjutas:Mis probleemid TKTK-s olid?
Me Tarmoga lähme sinna järgmine nädal tõenäoliselt Corollat seadistama.
Kuidagi lahja tulemus ju
Seadet oled vahepeal näppinud (kui ei siis on väga hea tulemus)?
Seadet pole peaaegu midagi ümber teinud, natuke tühikäiku seadistanud ja süüde sai 22* boosti alas. Düno eesmärk oli teada saada mis võimsusega sai sõitetud, uut mootorit saab siis juba päriselt seadistada.
Düno asjus helistan sulle.
Postitatud: 24.10.2008 14:32
Postitas Ragnar
Kuidagi veider tulemus, aga eks see ilmselt ole seade taga ? Palju boosti ,aga väände number on kuidagi väike.