13. leht 61-st

Postitatud: 12.05.2008 20:43
Postitas Motary1
Haha, nii hull ka ei ole, keevitad metallist serva alla ja ühendad ilusasti ära

Pilt

Pilt

Postitatud: 14.05.2008 14:53
Postitas Astrona
http://www.squirrelpf.com:80/turbocalc/index.php
Hea link. Toksisin kõik andmed sisse v.a. boost. Valisin enda turbo ja asi juba teab, et mul peaks 1.1bar rõhku olema, sama näitab ka mu boosti kell. Selle järgi saaks 400hj juba 1.375bar juures kätte. Et IHP'st saajs HP on vaja siiski veel seadistamisega tegeleda :)

Võtan oma MS-I kaardi appi, et logida RPM x MAP x WB x MAF. MAFi 5V signaali baasil saan panna MegaTune logisse kohe mingi nissani ECU TP-numbri, et teaks kus ajus oleva fuel-tabeli veerus WB näidatud segu oleks vaja täpsustada. Siis kui EcuEdit progega muudatus tehtud, saan ecu-emulaatoriga selle üle seriali juba ECUsse laadida.
Peale selle vaja veel detonatsiooni-kõrvaklappe, et ka süüdet natuke muuta.

EGT sain eile kätte (õigemini 2 komplekti - teine läheb müügiks) - eesti post ja toll võttis raisk 500 lisaks. Garaaz juba külge keeramata juppe täis + veel poole auto jagu juppe tellitud :roll: Mais on nii palju sünnipäevasid jms üritusi, et pool vabast ajast läheb juba nende peale...

Postitatud: 15.05.2008 14:31
Postitas rookierice
Oi kaalu teema on sydamelähedane.

Asju mida ma ei märgand seal lehel nimekirjas on palju muidugi. Näiteks sisselaskekolle karbonist - 5kg kanti võib saada.
Katus on ka asi kus kergus kunagi kahjuks ei tule, ikkagi kõige kõrgem koht ju (otse sõites muidugi ei mängi nii palju rolli).

Hoiame pöialt

Postitatud: 15.05.2008 17:22
Postitas Astrona
rookierice kirjutas:Oi kaalu teema on sydamelähedane.
Asju mida ma ei märgand seal lehel nimekirjas on palju muidugi. Näiteks sisselaskekolle karbonist - 5kg kanti võib saada.
Katus on ka asi kus kergus kunagi kahjuks ei tule, ikkagi kõige kõrgem koht ju (otse sõites muidugi ei mängi nii palju rolli).
Hoiame pöialt
Kui torusid ja 6-punkti rihmasid pole, siis ei tohi vist isegi laepolstrit ära võtta. Ja keret lõdimaks küll ei hakka tegema.

Postitatud: 21.05.2008 10:28
Postitas Astrona
Reedel lähen oma DynoQueen'iga lõpuks dünosse.
Loodan siis baas-seadistuse tuvalisse vahemikku saada surveregullaatori ja nukianduri abiga, nii, et saaks ära mõõta võimsuse ka 1.5bar peal.
Täna-homme üritan Emulaatoriga otse ajus tühikäiku seadistada, ja kui asi toimib, ja kui dünos rohkem aega on, siis peaks saama juba ka täpsemaid seadistusi teha. Teine asi on pöörete piiraja, praegu vist 7300 juures, ei teagi - tahhod pole eirti täpsed, ja tundub, et võimsust jagub kuni piirajani. Et dünos piirajaga probleeme ei teki, üritan selle enne 8000 peale panna.

Kellelgi on äkki võrdluseks mingeid Liguri juures mõõdetud graafikuid?

Postitatud: 21.05.2008 20:52
Postitas Rommi
ega sina täna Assakult läbi ei sõitnud?

Postitatud: 21.05.2008 21:27
Postitas Paap
Rommi kirjutas:ega sina täna Assakult läbi ei sõitnud?
Kui tema ei sõitnud siis ilmselt ajasid minu toyotaga sassi.

Postitatud: 22.05.2008 0:27
Postitas Astrona
Paap kirjutas:
Rommi kirjutas:ega sina täna Assakult läbi ei sõitnud?
Kui tema ei sõitnud siis ilmselt ajasid minu toyotaga sassi.
Ei aga õhtul käisin Astangu kandis küll :lol:

Postitatud: 22.05.2008 12:38
Postitas Astrona
Kiiruse kalkulaator
http://akamai.tehnokratt.net/gems/nscw/speedcalc.html
Tundub, et mul on ikkagi 3.921:1 peaülekanne VLSD sees.
6300 52,7 92,0 139,0 189,0 230,0
6400 53,5 93,5 141,2 192,2 234,1
6500 54,4 94,9 143,4 195,2 237,8
6600 55,2 96,4 145,7 198,2 241,5
6700 56,0 97,8 147,9 201,2 245,1
6800 56,9 99,3 150,1 204,2 248,8
6900 57,7 100,8 152,3 207,2 252,4
7000 58,5 102,2 154,5 210,3 256,1
7100 59,4 103,7 156,7 213,3 259,8
7200 60,2 105,1 158,9 216,3 263,4
7300 61,0 106,6 161,1 219,3 267,1
7400 61,9 108,1 163,3 222,3 270,7
7500 62,7 109,5 165,5 225,3 274,4
7600 63,6 111,0 167,7 228,3 278,0
7700 64,4 112,4 169,9 231,3 281,7
7800 65,2 113,9 172,1 234,3 285,4
7900 66,1 115,4 174,3 237,3 289,0
8000 66,9 116,8 176,6 240,3 292,7
Ja kuna on plaan OMC'le minna, siis peaks piiraja 7800RPM peale tõstma, et viimased 600m piirajas ei sõidaks :x naiivitar :)
Aga noh eks dünos näeb, kas ja kus üldse mingit powwerit on.

Postitatud: 22.05.2008 19:15
Postitas Rommi
Astrona kirjutas:
Paap kirjutas:
Rommi kirjutas:ega sina täna Assakult läbi ei sõitnud?
Kui tema ei sõitnud siis ilmselt ajasid minu toyotaga sassi.
Ei aga õhtul käisin Astangu kandis küll :lol:
ajasin sassi(nägin vaid värvi,kuna jalgpalliga olin ametis).häält oli kaugelt kuulda,aga auto jõudis veits hiljem kohale koos .kena hääl oli:D rohkem ei jõudnud vaadata.

Postitatud: 23.05.2008 2:01
Postitas Astrona
Mu autoga nii, et auto tuleb enne, siis alles tuleb kurdistav hääl, ja hääl kaob kah sekundiga :lol: Seega ei saand see mina ikka olla.

Krt suutsin täna aju läbi emulaatori maha põletada.
Leidsin ka juba keskööks uue.
Aga dünosse pole mõtet suva kiviga minna, ja originaaliga ta ei käi kah - siis jootsin vana maha ja panin pesa - ja nüüd veel garaazi proovima, kas töötab emulaatoriga edasi. Peab töötama - muidu jääb dünos käimata jne.
Ja 4h prst peaks juba ärkama :shock:

Postitatud: 23.05.2008 2:06
Postitas heints
hull mees oled :) muidu jälgin rohkem ostu/müügi teemat. aga sinu auto hakkas tõsiselt huvi pakkuma, mul samamoodi kiiks küljes et iga asi mida sõiduks vaja pole tuleb eemaldada. Kahjuks mul vabalthingav, aga olen otsingutel 8)

Postitatud: 23.05.2008 3:29
Postitas Astrona
heints kirjutas:Kahjuks mul vabalthingav, aga olen otsingutel 8)
Kui asi käpas, soovitan NA vahele jätta, jamasin nendega pikalt, neil maksab iga hobune rohkem, aga mis mina tean, ja Viperi vabalthingav hingab vist päris tugevalt. Üldiselt on NA'd oma massi kohta lahjad, kui välja arvata paremad tsikkli mootorid. Vana formel 1 oli ju 1.5L ja 1000hj ja vist 4 bar boosti :) Nad oleks siiani boostiga, kui piiranguid poleks.

Niiii. Läksin garaazi, ment võttis maha, hea et puhuma ei pannud, ma chipi pesa jootmise ajal tegi väikse õlle ja selle alustamisest oli vist alla 2h möödas :oops: - ei saa muidu joota - käed värisevad ;)
Panin emulaatoriga aju külge, aku peale - ja mitte mmmm'igi. Päris Junsu mõtted pähe ei tulnud, aga s*** lähenes keemispiirile.
Kraapisin aju lahti, lükkasin stock kivi sisse, ja käivitus, jehuuu - emulaator pekkis, aga uut aju ära ei n**sinud.
Siis mul eelmise omaniku "jk" (vana töökaaslase) sahtlist leitud kivid mängu. Üks oli HD ST2 444cc, teine lihtsalt 444cc no comments, ja siis veel 3 kivi + 1 lahtine kivi lipik, millel kirjas "KDEV 444cc Z32". Netis sellist asja ei leia - on olemas H DEV ehk Horsham. Aga võibolla on KDEV üldse HDEV'i Kolhoos edition, ei tea. 1 neist paljastest kividest tundus nagu oleks kunagi kleepsuga olnd, aga eriti vahet ei teind kah. Kruttisin jälle aju laiali ja uus kivi sisse, ääre pealt oleks 1 jalg ära murdunud - polnd ju päris uued kivid. Tolle kiviga olin pekkis ajuga juba proovinud, ei käivitunud. Aju kokku, kinni, aku peale, kopsud õhku täist (et ära ei minestaks :lol: ) ja starterit. Käivitus..... ja jäi käima - isegi gaaasile reageeris,ja välja ei surnudki. Austusest Luha ja Väike-Ameerika ja üldse kesklinna rahvale, ei hakanud proovima, mis see aju ka muidu räägib :x Loodan parimat, et ta oleks ka sõidetav, ja et boosti all saab segu paika. 444cc vs mu 534cc tähendab tegelikult, et std bena rõhu juures tuleb 20% rikkam segu, aga samas tühikäigul oli sama nagu perse läind custom chip. Bena rõhk tuleks alla lasta, et 20% lahjemaks saada, ehk 3bar pealt 2 bar peale, aga siis oleks tähikäigul 1.4bar, mis vb ei toimigi. Noh ja kui ei saa paika, siis ei jää muud üle kui MegaSquirt käima tõmmata.
Asjad kokku ja tulin oma 40KW/645kg/7000EEK igiliikuriga, nagu Ako, kellelt aju sain, mu cidruni kohta ütles. Igastahes hommikul, ehk 3h pärast võtan garaazist püssi ja tulistan Karksi-Nuia poole.
Tra, elu on ikka seiklus.

Postitatud: 23.05.2008 8:21
Postitas jeff01
Astrona kirjutas: Bena rõhk tuleks alla lasta, et 20% lahjemaks saada, ehk 3bar pealt 2 bar peale, aga siis oleks tähikäigul 1.4bar, mis vb ei toimigi. Noh ja kui ei saa paika, siis ei jää muud üle kui MegaSquirt käima tõmmata.
Ei saanud nüüd hästi aru, kas sa mõtled tõesti nii, et lased kütuserõhku alla ja saad tühikäigu paika ja siis boostiga ei sula kokku ? Selliseid eksperimente on ju palju juba tehtud ja töötab, st et kolbe läheb kui leiba. Miks sa MSi kardad kasutada dataloggeri asemel juhtajuna? Kütuserõhuga seadistaded jäävad mingid vahed kindlasti valeks ja kui ei põleta pedaal põhjas kokku siis sulab näiteks maanteel cruisides ära. või tahad vaid ühe otsa paika saada ja ülejäänu selle imevidina abiga üle kirjutada? kui nii siis pane ikka pihustite töösurve õigeks ja kirjuta kogu kütte map üle :roll: Pikk küsimuste rida nüüd aga mis teha, mulle tundus et järjekordne sulanud nissan tulemas lihtsalt.

Postitatud: 23.05.2008 8:40
Postitas Raceboy
MS oleks pidanud esimene asi olema, mis tööle panna kui auto sõitma sai mitte viimane häda.