

Kui torusid ja 6-punkti rihmasid pole, siis ei tohi vist isegi laepolstrit ära võtta. Ja keret lõdimaks küll ei hakka tegema.rookierice kirjutas:Oi kaalu teema on sydamelähedane.
Asju mida ma ei märgand seal lehel nimekirjas on palju muidugi. Näiteks sisselaskekolle karbonist - 5kg kanti võib saada.
Katus on ka asi kus kergus kunagi kahjuks ei tule, ikkagi kõige kõrgem koht ju (otse sõites muidugi ei mängi nii palju rolli).
Hoiame pöialt
ajasin sassi(nägin vaid värvi,kuna jalgpalliga olin ametis).häält oli kaugelt kuulda,aga auto jõudis veits hiljem kohale koos .kena hääl oli:D rohkem ei jõudnud vaadata.Astrona kirjutas:Ei aga õhtul käisin Astangu kandis küllPaap kirjutas:Kui tema ei sõitnud siis ilmselt ajasid minu toyotaga sassi.Rommi kirjutas:ega sina täna Assakult läbi ei sõitnud?
Kui asi käpas, soovitan NA vahele jätta, jamasin nendega pikalt, neil maksab iga hobune rohkem, aga mis mina tean, ja Viperi vabalthingav hingab vist päris tugevalt. Üldiselt on NA'd oma massi kohta lahjad, kui välja arvata paremad tsikkli mootorid. Vana formel 1 oli ju 1.5L ja 1000hj ja vist 4 bar boostiheints kirjutas:Kahjuks mul vabalthingav, aga olen otsingutel
Ei saanud nüüd hästi aru, kas sa mõtled tõesti nii, et lased kütuserõhku alla ja saad tühikäigu paika ja siis boostiga ei sula kokku ? Selliseid eksperimente on ju palju juba tehtud ja töötab, st et kolbe läheb kui leiba. Miks sa MSi kardad kasutada dataloggeri asemel juhtajuna? Kütuserõhuga seadistaded jäävad mingid vahed kindlasti valeks ja kui ei põleta pedaal põhjas kokku siis sulab näiteks maanteel cruisides ära. või tahad vaid ühe otsa paika saada ja ülejäänu selle imevidina abiga üle kirjutada? kui nii siis pane ikka pihustite töösurve õigeks ja kirjuta kogu kütte map üleAstrona kirjutas: Bena rõhk tuleks alla lasta, et 20% lahjemaks saada, ehk 3bar pealt 2 bar peale, aga siis oleks tähikäigul 1.4bar, mis vb ei toimigi. Noh ja kui ei saa paika, siis ei jää muud üle kui MegaSquirt käima tõmmata.