13. leht 48-st
Postitatud: 07.02.2008 14:03
Postitas pr8
Oluline on see, et vari tõmbaks raskuskeskme kõrguselt, muidu kergitab esi- või tagaotsa. Üsna põnev kui näiteks esirattad õhku tõmbaks.

Kiiremad autod võtavad veel tuule alla ja lennuvälja kasutatakse sihtotstarbeliselt ehk õhkutõusuks.
Arvesta, et varju avanemine võtab niiiii kaua aega, õige oleks juba enne finishijoont lahti tõmmata, aga pole hullu.
Ja kohe peale 2->3 vahetust pane käsi käepidemele valmis.
Postitatud: 07.02.2008 16:59
Postitas eclipse
Ei saa mainimata jätta, et kui peaksin nägema linnavahel autot, millel vari taga, siis esimese hooga ei jagaks vist matsu ära, et mis toimub..

Postitatud: 07.02.2008 20:08
Postitas pr8
Võib trahvi saada - varjab numbri ära.
Postitatud: 07.02.2008 20:12
Postitas Samvel
Pigem arvesta varju valimisel miili lõpukiirust, juhul kui muidugi plaanid seda sõita veel. 300kph+ pealt varju avamine peaks juba fun olema

Postitatud: 15.02.2008 14:09
Postitas tmac
Krt see TH 400 on ju meeletult raske minu teada ja ma ei julge küsidagi mis ülekanded sellele autole tulevad. Igatahes Edu ja kevadel näeme
Postitatud: 15.02.2008 14:16
Postitas RICE BURNER
Nagu ma varem olen öelnud, siis TH400 on kergem 300ZX omast. Lisaks kaob auto küljest hulk muid vidinaid, mis on seotud manualkäigukastiga.(õlipumbad, torud,sidur,silindrid ja pedaal)
Postitatud: 16.02.2008 4:57
Postitas eclipse
ja lisandub ju kasti õli-radikas.
Postitatud: 16.02.2008 9:36
Postitas RICE BURNER
KK õliringluspump kaalub samapalju, kui kolm radiaatorit.
Postitatud: 16.02.2008 14:11
Postitas AndresZ
Ma oleks sinuasemel ikka võtnud korraliku 2-käigulise kasti, nagu lauri ja erki kasutavad. Need odavamad ja peavad ikka rohkem vastu ka......
Lihtsalt tuli meelde, 2 aastat tagasi lauri õnnetus Alastaros, kui suutis oma th400 kasti 800hj. mootoriga liimipeal ära lõhkuda.
Samas kui sul praegu läks see kast oma 100 kilo maksma, siis 2 käigulise oleks saanud umbes 70 kiloga
Aga noh eks siin meieradadel peab see ka ilusti vastu

Postitatud: 16.02.2008 14:29
Postitas jeff01
Käigukast pidi olema nõrga mootori tunnuseks aga kas on ka mingi reegel, et mis jõudude korral mitut käiku tarvis läheb 400m võimalikult kiirelt läbimiseks

ise seda tiku-taku "Aksel" it näppides sain tulemuseks et ~170 km/h lõpetaval autol pole enam vahet kas sättida ülekanded nii et lõpetaks kolmanadaga või neljandaga.
Aga mida mina ka tean

Postitatud: 16.02.2008 19:32
Postitas RICE BURNER
Ma oleks sinuasemel ikka võtnud korraliku 2-käigulise kasti, nagu lauri ja erki kasutavad. Need odavamad ja peavad ikka rohkem vastu ka......
Lihtsalt tuli meelde, 2 aastat tagasi lauri õnnetus Alastaros, kui suutis oma th400 kasti 800hj. mootoriga liimipeal ära lõhkuda.
Samas kui sul praegu läks see kast oma 100 kilo maksma, siis 2 käigulise oleks saanud umbes 70 kiloga
Aga noh eks siin meieradadel peab see ka ilusti vastu
Loen ja imestan, kuidas inimesed pole kodutööd teinud,(alustuseks tuleks kogu teema läbi lugeda) kuid arvamusi tuleb varrukast. TH400 KK saab väga erineva sisuga ja hind kõigub kordades. Korralik kast ei maksa kunagi vähe ja kui sinna lisada veel hoorattad, kardaanid,padjad,käiguvalits ja nn. sidurikoja maksumus, siis kus sul selline 70kilo tuleb?
Kus ma kirjutasin, et kk läks 100kilo maksma? Olen kellegile suuliselt öelnud, et kogu KIT läks umbes nii. Siin on suur vahe.
Ära unusta, et minul on tänavaauto, mitte Lauri drag car.
Kui müüja garanteerib, et kestab kindlalt 1200hp 1200nm-ga Dragi sõita ja annab ka ametliku garantii, mis siis muu loba maksab.
Olen märganud, et kunagine Lauri äpardus on foorumilugejate mällu sööbinud. Mina aga teen enne korralikult kodutööd ja suhtlen erinevate inimestega, enne kui teen otsuseid. Soovitan teistelegi.
pole enam vahet kas sättida ülekanded nii et lõpetaks kolmanadaga või neljandaga.
Mida vähem käike ,seda sujuvam momendikõver peab autol olema, vastaseljuhul ei liiguks see auto eriti kiiresti. Abiks on alati korralik jõuvaru.
Minul on hetkel plaan lõpetada 3 käiguga, kuid hooaja jooksul proovin ka ülekannetega ära ka 2käigu lõpu. Muidugi, kui autol jõudu jätkub.
Postitatud: 16.02.2008 21:53
Postitas AndresZ
Nuu kui kõik kokku, gardaani ja muu juurdekuuluvaga läks umbes 100 kilo siis hea kindlasti

2 käigulise kasti hind siis 70 kilo jah, aga kui sa tahad sellega ka tänaval liigelda, siis saan aru miks sa 3 käigulise valisid

Postitatud: 17.02.2008 15:37
Postitas pr8
Noh, kõige tähtsam on ikkagi kohaltvõtt, natuke jama kui minek hakkab alles 100 m peal... Selle jaoks on ülioluline õige konverter. Ma ei imestaks kui see tuleb tagasi saata ümbertegemiseks.
PG puhul on jama see kui peale vahetust mootor kukub tühjale kohale, s.t. powerbandist välja. Jällegi oluline mootori kõverad ja konverter.
Erkki valis PG puhtalt selle pärast, et selle 1.76 ülekandega on juba raske gaasi põhja panna, mis siis veel TH400 2.48'st rääkida. Samuti on blowermootori momendikõver sirge nagu joonlaud, mitte pea vertikaalne nagu turbomootoril.
Kasti kaal ja jõukadu ei mängi mingit rolli.
Lõplik tõde selgub ikkagi sõites.
Postitatud: 17.02.2008 17:35
Postitas RICE BURNER
Noh, kõige tähtsam on ikkagi kohaltvõtt, natuke jama kui minek hakkab alles 100 m peal... Selle jaoks on ülioluline õige konverter. Ma ei imestaks kui see tuleb tagasi saata ümbertegemiseks.
Ega ma ise ka ei imestaks, kui pean konverteri tagasi saatama, kuid hetkel mehed võtsid arvesse eelmise aasta kõverat ja 830nm-it. Loodan, et 5500 on piisav, sest manualiga startisin ka umbes nii, ning läbilibisemist ei olnud ju. Automaadiga ilmselt on piisav, kuid alati saab NOS-iga aidata.
See mees, kes sõitis 9,4sek stardib 4700rpm ja kiidab takka. Minule on TH400 igaljuhul suur edasiminek ja kogemuste kogumiseks super. Eestis on kogemustega meestest alati puudus olnud.

Postitatud: 17.02.2008 18:48
Postitas pr8
Nagu ütlesin, eks sõitmine õpetab.
Lisaks on veel tingimused erinevad, Raadit teiste radadega võrrelda ei saa, samuti tuleb võistluse käigus kummi maha, ilm jaheneb jne.
Drag racing on väga olulises osas kogemuse värk, asjata ei ole tegijatel 30+ aastane kogemus.