13. leht 21-st
Postitatud: 23.08.2009 13:09
Postitas Mihkel
Sealt need ajad siis ka tulid, 60FT on küll kena.
Postitatud: 23.08.2009 13:20
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Nüüd siis kasutusel õiged drag-i slickid?
Nüüd õige burnout - auto kadus valge suitsu sisse ära

Hea ilm oli kah abiks! Ja stardialasse võis jalgupidi kinni jääda
Oled arvestanud, kas tuli EMV C klassi 4. kohta ära?
Postitatud: 23.08.2009 13:58
Postitas RFL
Tegelikult juba Tartus mu starter Andre Raud nõudis, et ma burniks teise käiguga, kuid kuna on ühe burni reegel per sõit, siis ei tihanud ma varem riskida auto väljasuretamisega.
Punktide pärast ei muretse, kuskil viie hulgas vist olen.
Postitatud: 23.08.2009 14:14
Postitas jeff01
kas panid sliki mõõdu ütlemisega puusse või on sinu nimetatud mõõdu kohta ülihead 60 feetid.
Palun kirjelda veidi oma starte. (Pöörded, wheelspin, boost jne)
Postitatud: 23.08.2009 14:16
Postitas Fog
Astrona kirjutas:Oled arvestanud, kas tuli EMV C klassi 4. kohta ära?
Polnud siis enam kohal, töristasin katkise kaanetihendiga tallinna poole, aga vist on õiged numbrid.
3-nda koha +50 punni pole see aasta kordagi antud, seega seda ei arvesta.
Ljahh: 914
Sikk: 715
Erkki: 616
Erich: 613
Pavelson: 512
Poom: 511
Kash: 510
Aasta siis:
Erkki: 2164
Sikk: 1845
Poom: 1747
Pavelson 1436
Erich: 1339
Postitatud: 23.08.2009 15:27
Postitas RFL
jeff01 kirjutas:kas panid sliki mõõdu ütlemisega puusse või on sinu nimetatud mõõdu kohta ülihead 60 feetid.
Palun kirjelda veidi oma starte. (Pöörded, wheelspin, boost jne)
Mõõt on õige. Stardin gaas põhjas 8100rpm, üle 0.5 bari on boost tänu pööretepiirajale. Launch controli ei kasuta, sest jebimist on siis liiga palju.
Postitatud: 23.08.2009 15:49
Postitas RFL

Leidsin netist ilusa pildi oma stardist Peeter Siku vastu, loodan, et omanik ei pahanda.
Kuigi sain stardis kõva edu (Siku esiots vaid paistab), siis lõpus jäin ikkagi 0,3 sekki alla toorele jõule.
Postitatud: 23.08.2009 16:08
Postitas jeff01
Siis tuleb tunnistada nissani ülikeerulises tagasillas ka miskit head....
Se on ikka räige pidamine kui nii kõrge pöördega lubab startida sest minu NA startis sama rehvimõõdu juures 3000-3600 rpm sest üle selle liigne wheelspin ja 60 feeti vaid 1,9
Kindlasti polnud asi ka liialt jahedates rehvides kuna kogesin ka slikkide üle kuumutamist

Postitatud: 23.08.2009 16:31
Postitas zoom1
Haapsalu on ikka sitaks hea rada. Ülelombi sõidetakse õigetel radadel just samu 1,6s 60f aegu sarnaste jõunumbritega. Suured õnnitlused, ilus lõpp hooajale, ja mis kõige tähtsam, tehnika pidas ilusti vastu

Postitatud: 23.08.2009 16:35
Postitas Fog
jeff01 kirjutas:Siis tuleb tunnistada nissani ülikeerulises tagasillas ka miskit head....
Se on ikka räige pidamine kui nii kõrge pöördega lubab startida sest minu NA startis sama rehvimõõdu juures 3000-3600 rpm sest üle selle liigne wheelspin ja 60 feeti vaid 1,9
Kindlasti polnud asi ka liialt jahedates rehvides kuna kogesin ka slikkide üle kuumutamist

Vaatasin ise siin hooaja sõite, ning RFL-i auto "istub ideaalselt maha" stardis.
Palju sul tagasilla kaal on? Palju spring-rate? kui pikad vedrud?
Postitatud: 23.08.2009 16:59
Postitas Kummitus
Tubli tulemus !
Postitatud: 23.08.2009 17:14
Postitas Raceboy
RFL kirjutas:
Kuigi sain stardis kõva edu (Siku esiots vaid paistab), siis lõpus jäin ikkagi 0,3 sekki alla toorele jõule.
Juba sõitu vaadates arutlesime sõbraga, et kui sa sõitnuks oma parima aja, siis oleks Sikk kaotanud sama stardiga.
Postitatud: 23.08.2009 18:12
Postitas Sassu
Teiselt poolt ka üks pildike, sõit Ken Kaschi vastu.

Varsti on esirattad maast lahti ja sumpapütt asendab wheeliebari

Väga kõva tulemus, keep it up!
Postitatud: 23.08.2009 19:18
Postitas RFL
Tagasilla kaalu ei tea, äkki Astronal on meeles, tal numbritega mingi imelik suhe

Koos minuga oli auto kaal 1290 vist.
Vedrud on lihtsalt Kilen -35mm ja amordid Koni kollased, esimesed keeratud keskmisele jäikusele ja tagumised nii pehmeks, kui saab.
Postitatud: 23.08.2009 19:36
Postitas Fog
RFL kirjutas:Tagasilla kaalu ei tea, äkki Astronal on meeles, tal numbritega mingi imelik suhe

Koos minuga oli auto kaal 1290 vist.
Vedrud on lihtsalt Kilen -35mm ja amordid Koni kollased, esimesed keeratud keskmisele jäikusele ja tagumised nii pehmeks, kui saab.
Selge. Mul lihtsalt plahvatas lõpuks mis jama mul startidega kogu hooaeg olnud on, kui istusin Q2-s sinu taga line-upis kui minema panid.
Keyword on spring-rate.