Nissan 200 SX '91 RFL
Sealt need ajad siis ka tulid, 60FT on küll kena.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Polnud siis enam kohal, töristasin katkise kaanetihendiga tallinna poole, aga vist on õiged numbrid.Astrona kirjutas:Oled arvestanud, kas tuli EMV C klassi 4. kohta ära?
3-nda koha +50 punni pole see aasta kordagi antud, seega seda ei arvesta.
Ljahh: 914
Sikk: 715
Erkki: 616
Erich: 613
Pavelson: 512
Poom: 511
Kash: 510
Aasta siis:
Erkki: 2164
Sikk: 1845
Poom: 1747
Pavelson 1436
Erich: 1339
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Mõõt on õige. Stardin gaas põhjas 8100rpm, üle 0.5 bari on boost tänu pööretepiirajale. Launch controli ei kasuta, sest jebimist on siis liiga palju.jeff01 kirjutas:kas panid sliki mõõdu ütlemisega puusse või on sinu nimetatud mõõdu kohta ülihead 60 feetid.![]()
Palun kirjelda veidi oma starte. (Pöörded, wheelspin, boost jne)
Siis tuleb tunnistada nissani ülikeerulises tagasillas ka miskit head....
Se on ikka räige pidamine kui nii kõrge pöördega lubab startida sest minu NA startis sama rehvimõõdu juures 3000-3600 rpm sest üle selle liigne wheelspin ja 60 feeti vaid 1,9
Kindlasti polnud asi ka liialt jahedates rehvides kuna kogesin ka slikkide üle kuumutamist
Se on ikka räige pidamine kui nii kõrge pöördega lubab startida sest minu NA startis sama rehvimõõdu juures 3000-3600 rpm sest üle selle liigne wheelspin ja 60 feeti vaid 1,9
Kindlasti polnud asi ka liialt jahedates rehvides kuna kogesin ka slikkide üle kuumutamist

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vaatasin ise siin hooaja sõite, ning RFL-i auto "istub ideaalselt maha" stardis.jeff01 kirjutas:Siis tuleb tunnistada nissani ülikeerulises tagasillas ka miskit head....
Se on ikka räige pidamine kui nii kõrge pöördega lubab startida sest minu NA startis sama rehvimõõdu juures 3000-3600 rpm sest üle selle liigne wheelspin ja 60 feeti vaid 1,9
Kindlasti polnud asi ka liialt jahedates rehvides kuna kogesin ka slikkide üle kuumutamist
Palju sul tagasilla kaal on? Palju spring-rate? kui pikad vedrud?
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Juba sõitu vaadates arutlesime sõbraga, et kui sa sõitnuks oma parima aja, siis oleks Sikk kaotanud sama stardiga.RFL kirjutas: Kuigi sain stardis kõva edu (Siku esiots vaid paistab), siis lõpus jäin ikkagi 0,3 sekki alla toorele jõule.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Selge. Mul lihtsalt plahvatas lõpuks mis jama mul startidega kogu hooaeg olnud on, kui istusin Q2-s sinu taga line-upis kui minema panid.RFL kirjutas:Tagasilla kaalu ei tea, äkki Astronal on meeles, tal numbritega mingi imelik suheKoos minuga oli auto kaal 1290 vist.
Vedrud on lihtsalt Kilen -35mm ja amordid Koni kollased, esimesed keeratud keskmisele jäikusele ja tagumised nii pehmeks, kui saab.
Keyword on spring-rate.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233