13. leht 32-st
Postitatud: 20.12.2007 1:04
Postitas Mihkel
Paar pildikest ka vahelduseks:
Nagu näha on toorik jooksnud nagu mahlakask.
Postitatud: 20.12.2007 1:32
Postitas Chris
Järelikult on pandud kõvasti puid alla kui ta veel elas

Postitatud: 20.12.2007 1:42
Postitas TõnuriCCE
heh
mul oleks ka neid siibreid vaja

aga edu igatahes
Postitatud: 20.12.2007 8:52
Postitas turbobmw
Kas ta on kergem ka kui m30b35 mootor? Plokk tundub sama 3.5 oma olevat.
Postitatud: 20.12.2007 10:35
Postitas veider
Mihkel kirjutas:Paar pildikest ka vahelduseks:
Nagu näha on toorik jooksnud nagu mahlakask.
Mul küs, et miks bmw mootorid enamjaolt just eestpoolt jooksma hakkavad? Enda M50b25 mootor hakkas ka samast kohast lekkima...
Postitatud: 20.12.2007 10:58
Postitas Reims
paras kolakas oli küll teda sikutades.
Postitatud: 30.12.2007 1:45
Postitas Mihkel
Ükspäev tegin prooviks endale kodukootud boost controlleri,
kuna aftermarket tooted pole ennast piisavalt õigustanud (MBC pean silmas siis).
Täna sai auto garaažist välja aetud, controller külge kruvitud ja aju veidi seadistatud.
Kerib edasi küll ja controlleriga ka väga rahul hetkel.
Nüüd siis algusest lõpuni hoiab ilusti 0.8-0.9bar ja naelte ning 3.73 visco diffriga
pole ka teise käiguga juba madalalt gaasi põhja surudes pidamist :D
Postitatud: 04.01.2008 11:54
Postitas Mihkel
Eile saabusid Wiechers Sport poleeritud alu strutbarid kohale (Made in Germany).
Ette üles ja taha üles siis.
Kaalusin asjad ära ka, esimene 1650g ja tagumine 600g.
Samas tunduvad ikka päris viisakad asjad, mitte nagu näiteks FK tooted õhukesel alumiiniumplekil.
Nüüd ei ole vähemalt süümekaid, et auto raskemaks tegin, kui neist kasu pole.
Saadaval need Keisei-Racingust.
Tegelikult on küll 2-est punktist kinnituvad strutid rohkem tänava/iluasjad, kui racing kraam.
Reaalset maximaalset kasu on sellisest strutist, mis moodustab kolmnurga ka tulemüüri külge.
Aga mul ei olnud hetkel huvi tulemüüri ümber ehitada ja Tallinna tänavatel jäiga vedrustusega vast kere ikka säästab.
Netist pildid:
http://www.auto-mark.com/img/w062006-e30-4-6cyl.jpg
http://www.auto-mark.com/img/w066004.jpg
Paar päeva tagasi sai ka aknapesupaak ajutiselt juhipoole installitud ja pasunale uus koht leitud.
Turbo installiga seoses polnud neid lihtsalt kuhugi paigutada enne.
Nüüd saab jälle esiklaasi vähemalt pesta.
Voolikud ja juhtmed tuli ka teisele poole autot pikendada.
Suvel teen vast esiosa juhtmestiku hoopis ümber, et osad juhtmed edasi-tagasi ninaosas ei jookseks ja tuled paremini näitaks.
Paak sai ajutiselt juhipoolse tule taha toeatud kuni sinna mingi asjalikuma paagi leiab.
Esituledega peab samuti midagi ette võtma, kuna reflektorid ilmselt suht otsas, ei näe lihtsalt normaalselt sõita.
Postitatud: 05.01.2008 22:45
Postitas Mihkel
Hetkel siis vanakooli plokikaanega 9.5:1 surveastmega mootorile 0.95bar pähe lajatatud ja tundub suht hea

Kohati on hetkeks detonatsioon kuulda aga krt öösel ei näe lihtsalt selle autoga sõita normaalselt ja talvekad ujuvad ka nagu purjus oleks.
Vaja valges paaris kohas kraad kaks süüdet hilisemaks tõmmata, sisi peaks hea olema.
Hiina cooleri kohta niipalju, et väljas -11 kraadi ja kollektori kõrval ilma vaheseinata paikneva
koonusfiltriga on vahetult enne segusiibrit IAT -8 kraadi, pole paha.

Talda andes läheb temp küll miinuskraadide algusotsa aga + kraade täna õhtul veel ei näinud.
Selle raha eest coolerit küll ja rohkem. Ka suve lõpus +15 kraadi juures ei olnud sisselasketemp tuntavalt üle välisrõhu.
Postitatud: 06.01.2008 17:23
Postitas einar
muidu ilus auto kuid üks asi häiris
aku mootoriruumis( UM-is pikk eest taha kaabel pluss aku kast koos kinnitusega mingi 1600 krooni)
saaksis eest kaalu vähemaks ja ka aknapesu paagile koha( 325 324td on aknapesu paak praegusel aku kohal)
aga muidu väga viis.
Postitatud: 07.02.2008 20:57
Postitas kristo.sy
olen teemat vaikselt sirvinud juba pikemat aega..eriti huvitavaks läks asi siis, kui esimesed pildid s38 motost tulid
liigub siis projekt selles suunas, et lähi aastatel näeb seda keret liikumas siis ülelaaditud s38 motoga?

Postitatud: 07.02.2008 22:36
Postitas Mihkel
Lähi aastatel kindlasti, lähi kuudel mitte

Postitatud: 07.02.2008 23:07
Postitas Mihkel
Täna sai DynoMax-i ka külastatud.
Juhtus ka nii, et oli võimalus dyno numbrite reaalsust kontrollida 2-e stock auto peal (Ibiza FR ja BMW 740) ning numbrid on täiesti reaalsed mis sealt pingist tulevad.
Minu tulemused siis sellised:
175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm
327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm
Ise olen tulemustega väga rahul.
Andis juurde motivatsiooni M10-nega 300hp lähedale püüelda.
Postitatud: 07.02.2008 23:15
Postitas Raceboy
See, et stock autodega võrdlus oli, on väga hea uudis, ja eriti see, et jõunumbrid reaalsed olid

Postitatud: 07.02.2008 23:33
Postitas v6
Mihkel kirjutas:
Minu tulemused siis sellised:
175kw/238hp mootorist (153kw/208hp rattast) @ 5800rpm
327nm mootorist (285nm rattast) @ 4600rpm
.
peaks vist sedasi olema!