13. leht 14-st
Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 21.08.2013 9:46
Postitas Raceboy
Paar veidi värskemat pilti ka. Hetkel panin numbrid külge ja tegin kindlustuse ära ning liigun aegajalt sellega ringi silumaks välja pisihädasid. Samal põhjusel ka toonklaasiga luuk. Politseid olen mitu korda näinud, ebatervet huvi ei ole auto neis tekitanud

Esikoopaid oli vaja lõigata, muidu käis lisaflantsida RS vastu (ilma flantsita ei mahtunud velg pidurisadula ümber ära). Nädala lõpuks peaks saama ka sobivad D-Prod stiilis laiendid.
Õhu äravoolu ava jaoks tehtud õhusuunaja tegin kiirelt kapoti külge kinnitatavaks nii et enam pole teravat serva õhuvoolul ees:
Rihmade jaoks tegin kuumakilbi. Kuna keraamika oma tööd siiski teeb, ei pea kate olema liiga massiivne:

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 21.08.2013 11:31
Postitas jeff01
Niikaua, kui ülevaatust pole on kõik korras, niipea kui peaksid üevaatuse saama läheb asi kurjaks

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 21.08.2013 11:41
Postitas Raceboy
jeff01 kirjutas:Niikaua, kui ülevaatust pole on kõik korras, niipea kui peaksid üevaatuse saama läheb asi kurjaks

Seda muret, et ülevaatuse teeks, pole karta
Lihtsalt remargi korras meenutaks, et Ken-Marti Vaher sõitis ka päris kaua aega ilma ülevaatuseta, olles samal ajal justiitsminister

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 26.08.2013 20:03
Postitas Raceboy
Esitiivad said väikese laienduse, mis nüüd velgedega suht hästi istub:

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 27.08.2013 9:59
Postitas IvarR
Raceboy kirjutas:jeff01 kirjutas:Niikaua, kui ülevaatust pole on kõik korras, niipea kui peaksid üevaatuse saama läheb asi kurjaks

Seda muret, et ülevaatuse teeks, pole karta
Lihtsalt remargi korras meenutaks, et Ken-Marti Vaher sõitis ka päris kaua aega ilma ülevaatuseta, olles samal ajal justiitsminister

Sõitsin 3a ilma ylevaatuseta kihlveo korras tlna vahel keskmiselt 200km päevas ringi ja mitte kordagi ei tundnud keegi huvi, kui lollusi ei tee ja korralikult liikled ei noki keegi
Kust seda keraamikat saab millest juttu oli? Peaks ka proovima, siiani alukeraamika(et ei roostetaks teibi all)+teipi kasutanud ise. Peale piitsutamist võib käega kollest kinni hoida (va rx7 puhul, siis teip hõõgub

)
IvarR
Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 27.08.2013 10:18
Postitas Raceboy
Sõber ostis ühe suuremat sorti projekti jaoks, aga jäi üle paar purki ja andis mulle. On titaanikarva ja musta. Oma teise masina väljalaske lasin mustaga üle teha.
Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 28.08.2013 21:42
Postitas Raceboy
Auto kodus tagasi:

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 09.09.2013 12:26
Postitas Raceboy
Et vana aku vägisi pressis vastu ega soovinud enam voolu hoida ega anda, siis otsustasin tema piinad lõpetada ja tegin temast tänapäevase tehnoloogia abil veidi teravama vidina:

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 09.09.2013 17:02
Postitas mulk
Choppatud aku
Ei, aga mis akuga siis täpsemalt toimus?
Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 09.09.2013 18:15
Postitas Raceboy
Kasutusse läksid neli LiFePo4 elementi (20 Ah per cell), tegin trükkplaadi ühendamiseks, pakkisin vana aku korpusse ja ostsin ebayst balansseeritud laadija pistiku koos laadijaga, millega aegajalt elemente kontrollida.

Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 09.09.2013 22:32
Postitas murjam
Kas need kannatavad ka generaatori poolt laadimist või on selle jaoks mingi skeem seal vahel?
On see midagi oluliselt erinevat LiPo akust (mis eeldatavasti plahvataks otse generaatorilt voolu peale andes)?
Edit: netist uurides tundub, et LiFePo4 kannatab hästi ka ülelaadimist, kuigi head see kindlasti ei tee.
Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 10.09.2013 9:13
Postitas Truup
Palju see tegemine aega/raha võttis?
Lihtsam poleks võtta mingi Aliant liitiumaku, mis 1,2kg. Kannatab otse voolu ja muud tuhatüks imet.
Igaljuhul vinge ettevõtmine :D
Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 10.09.2013 9:30
Postitas Raceboy
Kannatab otse laadida, küll aga tasub kord kuus või harvem (sõltuvalt sõidutihedusest, minu puhul ilmselt kord aastas) balansseeritud laadija külge panna, et kõik elemendid ühtlaselt täis uuesti saaks.
Pingeregulaator peab olema 14.5v, et vähemalt 14v jõuaks akuni.
Kokku läks maksma ~150 euro kanti ja 20 Ah mahutavusega LiFePo4 akut sama raha eest valmistootena ei saa (200 euro eest saab ~6-7 Ah aku). Lisaks sobib selline aku standardsete akukinnitustega mitte ei pea midagi uut aretama.
Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 11.09.2013 11:23
Postitas KaroK
Eesti meeste oma aku:
http://liteplusbattery.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei oska praegu öelda, kuidas saadavusega lood on, kuid 20Ah maksab vist 590.-
Suurusjärk on sama, mis Aliant'il
Porsche kasutab lisavarustuse nimekirjas ca. 1500 Eurost akut.
Artikkel:
http://www.9magazine.com/new-lightweigh ... pyder.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Edendame pigem kodumaist majandust.
Terv
Re: Porsche 924S/931 2.0T "Gulf" '82, Raceboy
Postitatud: 11.09.2013 11:43
Postitas Raceboy
Liteplus saigi alguse minu ideest, kui Jaagule tema 993 tarbeks liitiumakut pakkusin

Ta sõitis prototüübiga eelmisel talvel igapäevaselt ringi (Jaguar S-Type R 4.0 supercharged).