Audi S2 - 2,2T - 1991 - ranz
On olemas tore programm nimega Motronic Editor, sellega näeb kõike graafilise liidese läbi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Täna sai siis ümber ehitatud tiba väljalaske süsteemi, nimelt siis hakkas WG hingama atmosfääri. Kuna toru just õiget kohe mul võtta ei olnud ning kätte juhtus miski masina osaliselt painutatud 50mm sumpatoru, siis seesama sinna kohandatud saigi. Kuna ruumi on seal ikka ulmeliselt vähe, siis see kohandamine tõi endaga kaas päris mitu lisapainutust erinevates suundades ning ka toru lapikuks pigistamisega mõnedest kohtadest. Küljes ta igatahel nüüd on ning päris "põnevad" hääled tulid sealt välja :P
Sai siis mindud testi sõidule... esimene asi mida silmasin oli see, et turbo rõhk on langenud 1,6 pealt 1,4 peale, teise asjana jäi silma segu mis kordagi ei ületanud 12 piirimaid (tuletan meelde, et ennist oli probleemiks lahja segu boosti tekkimisel), kolmandaks temp... see aga ikkagi tiba kõrgevõitu, 920C, eelistaksin kui ta oleks alla 900C.
Nüüd testin kuidas natuke lahjema seguga sõita on, püüan ta saada sinna 12,5 juurde ning vaadata mida sellejuures temp tegema hakkab.
Sai siis mindud testi sõidule... esimene asi mida silmasin oli see, et turbo rõhk on langenud 1,6 pealt 1,4 peale, teise asjana jäi silma segu mis kordagi ei ületanud 12 piirimaid (tuletan meelde, et ennist oli probleemiks lahja segu boosti tekkimisel), kolmandaks temp... see aga ikkagi tiba kõrgevõitu, 920C, eelistaksin kui ta oleks alla 900C.
Nüüd testin kuidas natuke lahjema seguga sõita on, püüan ta saada sinna 12,5 juurde ning vaadata mida sellejuures temp tegema hakkab.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mõni uuendus siis ka masina kohta, ei käi küll käsikäes antud foorumi kontekstiga kuid siiski.
Sai siis ehitatud lõpuni esikõlarite install mis sai alguse juba vist pea 2a tagasi, nüüd siis lõplik viimistlus ja install tehtud. Eelmise audi 80 B4Q-l sai ehitatud tweetrite kohad piilaritesse ning kuna selline lahendus siiski mulle meelt mööda ei olnud, sai antud masinas asi lahendatud hoopis teistmoodi, sai lõigatud originaal kõlari kattele sisse auk tweetri süvistatava kopsiku tarbeks ning kogu krempel kaetud carboniga:

Uste külge sai ehitatud kohad 8" elemenditele selliselt:



Kuna juba mõnda aega tagasi sai maha müüdud beckeri headunit, siis tema asemele istus armatuuri selline asi:

Loomulikult on elemendid läbi eraldiseisva võimu, võimendiks on NXS firmamärki kandev kaubamärk mis omab siis võimu sisest heli protsessorit, ehk siis seadistused käivad kõik läpakat tema järgi ühendades. Nagu iga protsessor ikka, omab ka tema aegviiteid, ekvalaiserit, filtreid jne asju. Mina olen igatahel heliga vägagi rahul
Lisaks siis pilt toruotsast mille teine ots istub siis ploki vastas ning vajaduse korral saab sinna kiirelt kohe klapid külge ühendada:

Ja klapid millega seda tekkida võivat detonatsiooni kuulata (siiamaani pole veel kuulnud õnneks :D):

Pilt ka roolisamba ukse poolsest küljest kus siis ülemine nupp on järeljahutus pumba ja ventika tööle panekuks ning alumine nupp lülitab sisse veakoodi lugemiseks lambi kelladeplokis ning punasest nupust lühistan otsi, et hakkaks näitama too lamp vilgukoodi:

Ja vilgukood tuleb selle all vasakus nurgas oleva tulega:

Mootori poole pealt siis väike pilt EGT asukohast:

Ning ka WG downpipest eraldi viimine:

Sai siis ehitatud lõpuni esikõlarite install mis sai alguse juba vist pea 2a tagasi, nüüd siis lõplik viimistlus ja install tehtud. Eelmise audi 80 B4Q-l sai ehitatud tweetrite kohad piilaritesse ning kuna selline lahendus siiski mulle meelt mööda ei olnud, sai antud masinas asi lahendatud hoopis teistmoodi, sai lõigatud originaal kõlari kattele sisse auk tweetri süvistatava kopsiku tarbeks ning kogu krempel kaetud carboniga:

Uste külge sai ehitatud kohad 8" elemenditele selliselt:



Kuna juba mõnda aega tagasi sai maha müüdud beckeri headunit, siis tema asemele istus armatuuri selline asi:

Loomulikult on elemendid läbi eraldiseisva võimu, võimendiks on NXS firmamärki kandev kaubamärk mis omab siis võimu sisest heli protsessorit, ehk siis seadistused käivad kõik läpakat tema järgi ühendades. Nagu iga protsessor ikka, omab ka tema aegviiteid, ekvalaiserit, filtreid jne asju. Mina olen igatahel heliga vägagi rahul

Lisaks siis pilt toruotsast mille teine ots istub siis ploki vastas ning vajaduse korral saab sinna kiirelt kohe klapid külge ühendada:
Ja klapid millega seda tekkida võivat detonatsiooni kuulata (siiamaani pole veel kuulnud õnneks :D):
Pilt ka roolisamba ukse poolsest küljest kus siis ülemine nupp on järeljahutus pumba ja ventika tööle panekuks ning alumine nupp lülitab sisse veakoodi lugemiseks lambi kelladeplokis ning punasest nupust lühistan otsi, et hakkaks näitama too lamp vilgukoodi:
Ja vilgukood tuleb selle all vasakus nurgas oleva tulega:
Mootori poole pealt siis väike pilt EGT asukohast:

Ning ka WG downpipest eraldi viimine:

Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Sai ka seda just proovitud, seda softi mida mina kahelt erinevalt kivilt olen maha kopeerinud see asjandus lugeda igatahel ei oska, näitab ainult file contents akent ning seal on sama numbrite jada nagu mõne spets progega toda faili avades, muud aknad on kõik tühjad.Raceboy kirjutas:On olemas tore programm nimega Motronic Editor, sellega näeb kõike graafilise liidese läbi.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Täitsa võimalik, ma olen siiani Porschede faile sellega uurinud ja modinud, kenasti toimetas nendega igatahes.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Täpselt nii ongi jah, täiesti tavalised klapid mis ilusti vastu pead toetuvad ning auk läbi ja toru sisse.siiim kirjutas:See süsteem detonatsiooni kuulamiseks paistab päris hea.
Kuhu sa selle vooliku mootori küljes täpsemalt ühendasid ja kuidas? Ega mitte originaal anduri asemele?
Ja klappidena kasutad siis tavalisi "traktorisit kõrvaklappe", kuhu on auk sisse puuritud ja voolik läbi torgatud?
Toru teine ots on vastu plokki kuskil seal 3 silindri läheduses, originaal andurid on ikka alles nii nagu nad seal olema peavad.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Sul on järelikult suht vaikne kapotti alune. Mul näiteks sceamer-pipe teeb 100m raadiuses lahtise toruga muude mürade leidmise keerukaks ja millele segavad vahele veel meh-tõukurid ja vali turbo müra. Pealegi lahtise otsaga olid klapid nii valjud, et ei saanud üle minuti peas hoida.ranz kirjutas:Ei ole, toru ots istub otse vastu plokki ja ma ei ütleks, et palju müra on... kõik vajalik on nagu ilusti kuulda.Astrona kirjutas:Kas vooliku otsas on kah midagi, näiteks tikkpolt vms? Muidu tuleb muud müra kole palju sisse ju.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kusjuures ma ka ise imestasin, et nii vaikne seal all on, selline mõnus mootori sahin on ainult :DAstrona kirjutas:Sul on järelikult suht vaikne kapotti alune. Mul näiteks sceamer-pipe teeb 100m raadiuses lahtise toruga muude mürade leidmise keerukaks ja millele segavad vahele veel meh-tõukurid ja vali turbo müra. Pealegi lahtise otsaga olid klapid nii valjud, et ei saanud üle minuti peas hoida.ranz kirjutas:Ei ole, toru ots istub otse vastu plokki ja ma ei ütleks, et palju müra on... kõik vajalik on nagu ilusti kuulda.Astrona kirjutas:Kas vooliku otsas on kah midagi, näiteks tikkpolt vms? Muidu tuleb muud müra kole palju sisse ju.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kuna ammu on olnud juba tahe omale saada "õigetpidi" sisselaske kolle, saigi selle valmistamisega algust tehtud.
Nagu ikka sai doonoriks võetud originaal sisselaske kollektor:

Kogu kollelt sai siis "pea maha saetud" ning edasi töödeldud järelejäänud jalgade osa millede küljest eemaldasin ka kütuserõhu regulaatori kinnituse jalad ning ka valu jäljed saavad maha lihvitud:

Peale seda sai lõigatud alumiinium plaadis esimene tükk jalgade peale ning ka too sinna kinni keevitatud:

Edasi tuleb oodata kuniks finants lubab soetada 3" toru, et jätkata juba seinade ning pealejooksu osaga.
Nagu ikka sai doonoriks võetud originaal sisselaske kollektor:
Kogu kollelt sai siis "pea maha saetud" ning edasi töödeldud järelejäänud jalgade osa millede küljest eemaldasin ka kütuserõhu regulaatori kinnituse jalad ning ka valu jäljed saavad maha lihvitud:
Peale seda sai lõigatud alumiinium plaadis esimene tükk jalgade peale ning ka too sinna kinni keevitatud:
Edasi tuleb oodata kuniks finants lubab soetada 3" toru, et jätkata juba seinade ning pealejooksu osaga.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Nüüd siis uuel koldel kõik vajalikud augud olemas ning sai too paar päeva tagasi pulber värvimisestkattest tagasi saadud ning ega jäänudki muud üle kui too ka peale installida (küll mul tuli ikka genereerida ideed, et mismoodi see asi nüüd välja peaks nägema, vaja oli ju teha paar RV keevitust ning vaja oli paar uut juppi... lõppkokkuvõte oli see, et sai masinaga pärnu kanti gararaazi tuldud ning lihtsalt teine kolle maha võetud ning uus asi peale installitud:P kui väga pikalt ette mõtlema hakata siis riiulile asi seisma kipubki jääma :P)
Vana nägi peal välja siis selline:

Uus aga juba selline:


Selgusid ka mõningad probleemid mida kartsin tulevat ning saidki tõeks. Gaasitrossi kinnitus istub suht kapote lähedal ning ei ole võimatu, et too ka vastu plekki miskist asendist ära käib
sama on ka IAT anduri kohaga, tolle olen lolli peaga teinud liialt kõrgele, oleks pidanud selle keevisõmbluse alla tegema, seal oli ruum ju ometi olemas... see aga on see kui teed asja nii, et kolle ei ole reaalset peal vaid proovid, et nu see sobiks siia ja see siia :P nii sai paika pandud ka tühikäigumootori toru, kuid see õnneks sai ideaalsele kohale :D
Samuti paistab, et tuleb kohe välja vahetada ka vaakum/rõhk torude ühendused jämedamate vastu, too peenike ei taha silikon üleminekute sisse väga kinni jääda, peab järgmise mõõdu võtma... kuna aga sees on kolles 1/8 tolli keere, ei ole see mitte miski probleem, uued niplid ja teine toru ja ongi kõik korras :D
Segusiiber asendus AANi oamga (laiem krae) ning vaja on mul veel jupp 50mm roostevaba toru ning üks 45 kraadi 60mm põlv ja üks törts keevitus ning saabki uuesti masina sõitma :D
Vana nägi peal välja siis selline:

Uus aga juba selline:


Selgusid ka mõningad probleemid mida kartsin tulevat ning saidki tõeks. Gaasitrossi kinnitus istub suht kapote lähedal ning ei ole võimatu, et too ka vastu plekki miskist asendist ära käib

Samuti paistab, et tuleb kohe välja vahetada ka vaakum/rõhk torude ühendused jämedamate vastu, too peenike ei taha silikon üleminekute sisse väga kinni jääda, peab järgmise mõõdu võtma... kuna aga sees on kolles 1/8 tolli keere, ei ole see mitte miski probleem, uued niplid ja teine toru ja ongi kõik korras :D
Segusiiber asendus AANi oamga (laiem krae) ning vaja on mul veel jupp 50mm roostevaba toru ning üks 45 kraadi 60mm põlv ja üks törts keevitus ning saabki uuesti masina sõitma :D
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.