12. leht 21-st

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 24.07.2013 10:09
Postitas valdz
Ei viitsinud teemat läbi lapata, aga kui suur see MAPi andur on?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 24.07.2013 13:42
Postitas Astrona
valdz kirjutas:Ei viitsinud teemat läbi lapata, aga kui suur see MAPi andur on?
Ma kah mitte, aga logi-piltidel näen MAF'i, tegemist mingit-sorti emulaatoriga, vast NisTune. Z32 MAF reageeris vist veel 500hj peale.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 24.07.2013 16:53
Postitas Dc85
Mul sr20´ga 1.4 bari oli 5700rpmi(3käik) , turboks GT35.
1.6bariga oli 442hp mootorist(teised nukad olid, portimata pea, liiga rikas segu). Kui sul 1.4bariga on 380-420hp mootorist siis on see lahja? Mul kestis kast 2 aastat, mis on loodud kuni 250hp jaoks, nyyd peale viimast miili läks 3käik, kui arvati jõudu olevat 550hp kandis, et selle kasti järgi ei saa kyll midagi arvestada. :)

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.07.2013 11:39
Postitas jeff01
Kas sul mitte fwd kast polnud? kui ratas ei saa tühja panna on ka mõjuvad jõud suuremad.
Kastide kestvuse näitena tooksin selle, et 40a vana volkari kasti lõhkusin mina 13s autoga pmt hetkega aga osa inimesi sõidab selle kastiga ka madalat 10s kuid vahetab peale kümmet starti laagreid ja poleerib hammasratta pinnad taas siledaks.....ehk et kõik sõltub seisukorrast. Kas ise viitsiks peale igat või igat teist etappi lahti võtta? kindlasti mitte....üsna pea tuleks tugevam kast soodsam kui oma tööd vähegi väärtustada.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.07.2013 16:16
Postitas Dc85
Jeff, lihtsalt eelmisel leheküljel oli juttu, et A´LA stock kast seisab koos veel, jäi mulje, et kui 400hp saavutatakse siis peaks prõks kohe katki minema. Point oli selles, et kindlasti võimalik sõita suurema jõuga, kui keegi kunagi mingid numbrid ette andnud kastile, iseasi, kui pikalt. AWD kast on juttude järgi kuni 400hp ja fwd kuni 250hp. Meil ei ole samad asjad ja ei võrrelnudki neid kahte kuidagi.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 25.07.2013 17:43
Postitas jeff01
My bad, sorry

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 04.08.2013 23:12
Postitas twist
Dc85 kirjutas:Jeff, lihtsalt eelmisel leheküljel oli juttu, et A´LA stock kast seisab koos veel, jäi mulje, et kui 400hp saavutatakse siis peaks prõks kohe katki minema. Point oli selles, et kindlasti võimalik sõita suurema jõuga, kui keegi kunagi mingid numbrid ette andnud kastile, iseasi, kui pikalt. AWD kast on juttude järgi kuni 400hp ja fwd kuni 250hp. Meil ei ole samad asjad ja ei võrrelnudki neid kahte kuidagi.
OT, aga ma olen kuulnud, et V6 Hyundai Coupe kast pidi mingit moodi SR20 otsa sobima ja veel suurema jõuvaruga olema?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 11.08.2013 13:12
Postitas DioX
twist kirjutas:
Dc85 kirjutas:Jeff, lihtsalt eelmisel leheküljel oli juttu, et A´LA stock kast seisab koos veel, jäi mulje, et kui 400hp saavutatakse siis peaks prõks kohe katki minema. Point oli selles, et kindlasti võimalik sõita suurema jõuga, kui keegi kunagi mingid numbrid ette andnud kastile, iseasi, kui pikalt. AWD kast on juttude järgi kuni 400hp ja fwd kuni 250hp. Meil ei ole samad asjad ja ei võrrelnudki neid kahte kuidagi.
OT, aga ma olen kuulnud, et V6 Hyundai Coupe kast pidi mingit moodi SR20 otsa sobima ja veel suurema jõuvaruga olema?
Pole sellist asja veel kuulnud !
Tean ,et inglased on sr20det-ile istutanud Evo kastid ja Audi S3/TT kastid mis on kestnud rohkem kui Pulsari orig. kast


Väike Update:
Sai siis paigaldatud uus 6 labaga siduri kettas mis sai soetatud UK-st http://www.clutch-specialists.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilt

Kasti ja vahekasti maha saamine oli suht lihtne välja arvatud see ,et see kogu kupatus on ülimalt raske ja maha võtmisel oleks see meil sõbraga äärepealt maha kukkunud aga õnneks saime ta kinni hoiutud . Tagasi panek oli aga raskem ning oli vaja kindlasti kolmandat meest , õnneks leidsime töökojas mootori toetamis rakkise ning kolmandaks käeks oli meil jalaga pumbatav kk tugi (sokk) tänu millele me saime lõpuks kasti külge (aega läks selline 9h (kast maha + peale) . Orgaaniline kettas oli ikka suht hästi põletada saanud ja ka korvil ning hoorattal olid kerged põlenud saarekesed mida sai siis maha lihvitud.
Uus siduri kettas istus ilusti külge ja korv jäi siis vana tugevdatud (clamp load peaks olema 1050 kg kandis).
Peale siduri sisseõitu sai siis eile proovitud mis ta teeb full loadi all ja vahe on ikka sees ,perse düno järgi tõmme tundub nüüd oluliselt parem ja kiirus kasvab mehiselt.
Turbo lag on ikka alles mis on suht häiriv tänaval ja mõtted liiguvad ikkagi rohkem tänava sõbraliku turbo poole kas hx35 super või gt28-30.
Eks annan teada mis ja kuhu poole asjad hakkavad liikuma. :bb

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 13.08.2013 17:14
Postitas zoom1
Millal ta sul siis vaakumist välja tuleb ja millal 1,4bar saavutab?
Nagu ma vaatan, siis pole tegu kkd hx35 12cm kojaga, miskilt rekalt sisese wg turbo on kasutusel? Kas oled kindel, et see on ikka 12cm2 kuumkoda? Tundub nagu oleks 16/18 (rekadel kombeks)
edit: Kui sul see sisene wg on kinni pandud, näiteks keevitades, siis seal võib olla leke või mis iganes heitgaaside ebaloomulik voolavus tingitud sisese wg sulgemisest, mis takistab oluliselt spoolup´i.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 13.08.2013 18:27
Postitas DioX
zoom1 kirjutas:Millal ta sul siis vaakumist välja tuleb ja millal 1,4bar saavutab?
Nagu ma vaatan, siis pole tegu kkd hx35 12cm kojaga, miskilt rekalt sisese wg turbo on kasutusel? Kas oled kindel, et see on ikka 12cm2 kuumkoda? Tundub nagu oleks 16/18 (rekadel kombeks)
edit: Kui sul see sisene wg on kinni pandud, näiteks keevitades, siis seal võib olla leke või mis iganes heitgaaside ebaloomulik voolavus tingitud sisese wg sulgemisest, mis takistab oluliselt spoolup´i.
3 käiguga tuleb vaakumist välja 2,5k rpm juures edasi 3,5-4k on 0,7bar ja 5-5,5k rpm on 1,4bar lõpuni.
Turbo on pärit cumminsi 5,9 manuali pealt millel on kindlalt 12 divided koda kasutusel sisese wg-ga. WG on kinni pandud nii ,et turbiini väljalaske flantsile pandud polt mis siis hoiab wg klapi kinni. Klapp on kindlalt kinni ise asi kui tihe see klappi ja koja pind on .

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 13.08.2013 19:27
Postitas zoom1
Julgen arvata, et see 35w turbo lihtsalt ei saavutagi varem full boosti sellel mootoril, isegi kui vähe lekib wg klapi vahelt oleks lisa 100-200rpm.
Niipalju kui netiavarustest uurinud olen, siis analoogne kkd 35 divided ja super oleks siis vastavalt sinu mootori puhul full boost 4-4500 ja 3,8-4300rpm. Muidugi 35 divided on potensiaali mõttes parem, kuna suurem kuum koda.

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 13.08.2013 20:20
Postitas DioX
Ise kaldun kah super-i poole rohkem ! Aga mis arvate kui panna olemasolevale hx35-le garretti t3 0.63ar kuumakoda (mida kasutatakse ka superil) kas tasub proovida või lihtsam minna üle kohe superile ?

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 13.08.2013 22:17
Postitas jeff01
WG on korrektselt lahendatud nii nagu split entri koda seda nõuab? ja tihedalt sulgub lõpuni?
Sisselaskele on rõhutest tehtud?
Veidi saab spooli paremaks ka seadega kui aju timmitav oleks...

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 13.08.2013 22:23
Postitas DioX
jeff01 kirjutas:WG on korrektselt lahendatud nii nagu split entri koda seda nõuab? ja tihedalt sulgub lõpuni?
Sisselaskele on rõhutest tehtud?
Veidi saab spooli paremaks ka seadega kui aju timmitav oleks...
WG ava ei ole eraldatud vaheseinaga kahe koja vahel :roll: kas see mõjutab väga ? WG on uus ja sulgub tihedalt.
Sisselaskele rõhutest tehtud ja lekked ei ole.
Aju on timmitav saab timmida kõike mida võimalik. :)

Re: Nissan Pulsar 2.0 GTI-R 4x4 RNN14

Postitatud: 14.08.2013 8:37
Postitas jeff01
Tegelikult pole kogemust vaheseinata entry puhul wastegate´i aga usun, et seal võib peituda mõningane vahe spoolupis...sinu divided entryga kuumkoda ei saa enam konkreetseid pulsse sest need need kaotavad osa rõhust. Huvitav oleks muidugi teada kui palju see mõjutab nii, et võiksid teiste knowhow nimel selle töö ette võtta :-D
Võiksid proovida rohkem kütet ja hilisemat süütenurka alas kus spoolib :)
Aga jah enne ja pärast katsed võiksid teha siis võimalikult samades tingimustes ja täpselt meelde jättes.
Usun, et 200 -300 pööret allapoole tuua on suht reaalne.