12. leht 48-st

Postitatud: 05.04.2008 18:07
Postitas ahto10
Küsisin tevalost seal ei old ega tea millega asendada kuna pole andmeid selle kivi kohta

Postitatud: 05.04.2008 18:20
Postitas parm
tere,

http://www.glensgarage.com/catalog/igbt ... -p-99.html

näiteks need? vajadusel saan aidata tellimisel.

olavi

Postitatud: 05.04.2008 20:37
Postitas Mihkel
Minu kaudu saab süütekivisid Eestist kohapealt, kui huvi on.

USA-s saadaval nüüd ainult uuema tüübi kivid, mis vajavad isoleerimiskit-i.
Tõsi nad on veidi odavamad kui VB921-ed aga VB921 on mugavam kasutada.
Väike kogus veel kunagi tellitutest Eestis alles.

Postitatud: 05.04.2008 21:11
Postitas ahto10
kle ma sooviks kahte mis nad max maksavad?

Postitatud: 06.04.2008 10:50
Postitas KillFrenzy
Siin samas teemas kasutaja tehnika müüb 100.- tk.

http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?p=18951#18951

Postitatud: 17.05.2008 21:53
Postitas SharkRider
Mul on selline probleem MegaSquirt 'n' Spark I PCB v3.0-ga :( :
nimelt süütedriver läheb väga kuumaks, 10 min sõitu ja enam ei või katsudagi seda. Metallplaat on all kivil, mõtlen juba mingeid lisaradikaid sinna aga see ei ole ju ometi normaalne. Mul on MS-l plastkarp, see juba hakkab sulama vaikselt. Samuti lähevad seal äärmises reas alu-riba peal mõned kivid väga kuumaks, aga ei saa aru milline just. Ei julgegi pikemalt sõita, põleb veel midagi läbi. Süüde ja pritse muidu (veel) töötavad normaalselt. Ehk oskab keegi arvata, millest selline kuumenemine võiks tulla?

Postitatud: 17.05.2008 23:58
Postitas Molotov51
Poolid kokku kõrbend äkki, ehk takistus väikseks läinud või siis väike näpukas Dwell settingute all. Running Dwell pane 3.5 ja vaata, mis siis teeb käimise ajal, kui juba pole sinnakanti.

Postitatud: 19.05.2008 10:47
Postitas Astrona
Poolid ise ei lähe soojaks? Sul tahhokas kah poolide külge ühendatud? Võibolla tahhokas juhtmetes probleem - võta see proovimisajaks lahti.

Postitatud: 19.05.2008 13:35
Postitas SharkRider
Tahhot ei olnud küljes. Ühe pooli ja jagajaga proovisin, st. R6 moto ja seega 3 sädet pöördele, võibolla see oli liig ühele kivile. Pool iseenestest tundub korras olema, tehaseajuga sädeme probleeme pole. Aga ma proovin 3 kivi ja coilpackiga, kuidas sellega on. Dwell oli pandud muidu 50 %.

Postitatud: 19.05.2008 13:45
Postitas Mihkel
Seal su probleem ongi.
Sul ei ole ju inteligentset süütemoodulit vaid VB921 kivi, seega 50% dwell ei saa kasutada?
VB921 puhul pead ALATI dwelli millisekundites ise ette andma, muud valikud ei toimi.

Postitatud: 21.05.2008 22:39
Postitas jeff01
Täna püüdsin käivitada oma rebuilded mootorit aga tulutult. (Paar törtsu aga mitte käivitumise poolegi) Peale uurimist selgus et 1 süütepooli väljund kuuest ei tööta ja ühest aju väljundist tulenev signaal on normaalse süüte jaoks liiga olematu ja sellest tulenevalt kahel silindril ülinõrk säde. Kokku siis kolmel silindril kuuest säde kas üldse puudub või on se ülinõrk. Arvan et se oli 1 osa sellest, miks ma kaanetihendist jagu sain kuna jõud kadus tasapisi paari tunni jooksul ja koju jõudes kolm küünalt tilkusid bensiinist ja 3 olid ilusad helepruunid (Küünlad olid ka vahepeal kontrollides sellised et pooled märjemad ja teised korras aga kahtlustasin küünlaid)

Kui wasted sparki süütepoolil 1 väljund ei tööta aga temaga paaris olev töötab siis on läbi sekundaarmähis ja seda pole põhjustanud aju onju? st et ma ei peaks miskit seadistama, mis laadeaega vähendaks vms.

Kuna raha pole, kas võin kasutada kahte neljast fordi coilpacki :roll: Ise arvan et kui ühel poolil jääb 1 sisend ja 2 väljundit tühjaks siis peaks ju toimima samamoodi ja jääb varuressursse kui miskit veel läbi põleb.

Mis teha aga spark output C -ga ? Se säde seal on ikka vägagi vaevu märgatav ja kahtlen et se bensiini süütab? kas mingit takistit ei saa panna väiksemat et tuleks C-le samapalju powerit peale kui A ja B saavad? või kuidagi võimendada vms?

Kui teha ajule juurde D väljund ja wheel decoderis panna D süüde samale ajale mil C peaks olema ? kas saab siis asja võrdselt tööle?

Kiireks läheb :(

Postitatud: 21.05.2008 22:47
Postitas Mihkel
Aju softis süütekanaleid oma suva järgi ringi tõsta ei saa.
Saad numbrid kirjutada küll aga ei pidavat töötama normaalset nii, vähemalt sellist infot olen kuskilt lugenud.

Postitatud: 21.05.2008 23:22
Postitas nael
jeff01 kirjutas: Mis teha aga spark output C -ga ? Se säde seal on ikka vägagi vaevu märgatav ja kahtlen et se bensiini süütab? kas mingit takistit ei saa panna väiksemat et tuleks C-le samapalju powerit peale kui A ja B saavad? või ...
Mul sama probleem põhimõtteliselt. SparkC väljund ajul nõrgem kui A ja B.
Probleemi üritasin mitmeti lahendada. Ka aju vahetusega kuid ei aidanud.
Mihkel pakkus välja, et otsin nn pseudoprobleemi mis polegi probleem
Nimelt süütepooli jaoks ei ole oluline sisendi tugevus vaid see, et ta selle üldse saab. Loevad impulsid.

Tegin endal ümber jagaja ja SparkA peale, et saaks auto sõitma.
Järgmisena tuleb süütepooli kontroll.
Aga hetkel nihuke ajapuudus, et eks näeb millal seda teha saab.

Aga vaheta omavahel SparkB või A ja SparkC sisend ära poolile. Vaata kas loeb midagi, kui silma järgi sädet näed hinnata.

Postitatud: 21.05.2008 23:33
Postitas Mihkel
NO Tarmo ajul oli ka mõõtes spark C teistsugune aga auto peal küll vahet ei tunneta.
Kõik silindrid töötavad ilusti.

Lauri, sa pole uuesti nüüd coilpackiga proovinud, kui spark c on nagu ta on?

Postitatud: 22.05.2008 8:31
Postitas nael
Mihkel kirjutas: Lauri, sa pole uuesti nüüd coilpackiga proovinud, kui spark c on nagu ta on?
Enne kui tegin jagajale ümber sai ikka proovitud coilpacki.