No ma arvan, et sellel diisli omal ka ikka plastik vannid. Kunagi A caris olid võileiva hinnaga need disla omad aga hetkel ei näita mulle enam ühtegi radiaatorit fiatile :D. See radiaator käib lihtsalt sealt eest. Selle alumise tala keerad lahti 2polti ja tuleb alla välja.Martinez kirjutas:Jäi endalegi praegu silma, et UK's diisli omasid kasutatud. Miks selle kasuks otsustatud ei tea. Ma kardan, et minu lühikese IC torud jääksid ette.
Laiemal oli hind ka 65€ kõrgem kui ma õigesti mäletan.
Diisli radikal ka plastik vannid või metallist?
Igatahes tuleb nina nüüd uuesti lahti kiskuda. Kätte ma ta sealt sain aga tagasi monteerimiseks on sooja kohta ja rohkemat aega vaja.
Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Nagu öö ja päev:

See uus radikas ei mahuks IC torude vahele siis ka ära kui otsavann ära vahetada.
Ehk on kellelgi pakkuda järgnevate mõõtudega radikat:

Võib olla ka lühem, peaasi, et lõdvikud ja temperatuuri anduri saaks ilusti ära ühendada.

See uus radikas ei mahuks IC torude vahele siis ka ära kui otsavann ära vahetada.
Ehk on kellelgi pakkuda järgnevate mõõtudega radikat:

Võib olla ka lühem, peaasi, et lõdvikud ja temperatuuri anduri saaks ilusti ära ühendada.
Viimati muutis Martinez, 28.01.2012 19:48, muudetud 1 kord kokku.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Pilt tundus tuttav, kiire otsing ja nisseni 62351 ehk Lada Samara.Martinez kirjutas:Nagu öö ja päev:
See uus radikas ei mahuks IC torude vahele siis ka ära kui otsavann ära vahetada.
Ehk on kellelgi pakkuda järgnevate mõõtudega radikat:
Võib olla ka lühem, peaasi, et lõdvikud ja temperatuuri anduri saaks ilusti ära ühendada.
Ma ostsin sellise peletisele vahejahuti vee jahutamiseks, oli ka mõõdujärgi vaja ning otsad ühel pool.
Tempi anduri pead teisele poole juhetama vaid.

Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
http://www.db-hp.ee/shopnew/?jahutus,399" onclick="window.open(this.href);return false;
Neil pole otsi küljes ehk siis saad ise õige kohapeale kõik otsad jne panna, kork/täiteava on ainult küljes. Võta sealt kõige väiksem näiteks, Racing radiaator 20"x12". Radiaatori mõõtmed on 320mm x 555mm X 60mm. Radiaatori kärje suurus on 270mm X 410mm. Otsad võid ka lasta neil külge keevitada jne ja vent ka lisaks, teevad parema hinna ka tavaliselt kui oskad rääkida.
IvarR
Neil pole otsi küljes ehk siis saad ise õige kohapeale kõik otsad jne panna, kork/täiteava on ainult küljes. Võta sealt kõige väiksem näiteks, Racing radiaator 20"x12". Radiaatori mõõtmed on 320mm x 555mm X 60mm. Radiaatori kärje suurus on 270mm X 410mm. Otsad võid ka lasta neil külge keevitada jne ja vent ka lisaks, teevad parema hinna ka tavaliselt kui oskad rääkida.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Ehk sobivasse kohta avad lõigata ja vajaliku diameetriga otsad külge keevitada?IvarR kirjutas:http://www.db-hp.ee/shopnew/?jahutus,399
Neil pole otsi küljes ehk siis saad ise õige kohapeale kõik otsad jne panna, kork/täiteava on ainult küljes. Võta sealt kõige väiksem näiteks, Racing radiaator 20"x12". Radiaatori mõõtmed on 320mm x 555mm X 60mm. Radiaatori kärje suurus on 270mm X 410mm. Otsad võid ka lasta neil külge keevitada jne ja vent ka lisaks, teevad parema hinna ka tavaliselt kui oskad rääkida.
IvarR
Treimis- ja freesimistööd
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Homme lähen teen Tartule ringi peale.
Esialgu oleks vaja sõbra garaaž vabastada.
Ühe variandina (kas või ajutise ja kõige püsivama lahendusena) saaks kasutada golf 2 radikat mille saadavus peaks tunduvalt parem olema ja hind ka 3x odavam kui originaalil.
Golf:

Originaal:

Vajalikud augud kõigel pool ja õige suurusega.
Homme olen loodetavasti targem.
Esialgu oleks vaja sõbra garaaž vabastada.
Ühe variandina (kas või ajutise ja kõige püsivama lahendusena) saaks kasutada golf 2 radikat mille saadavus peaks tunduvalt parem olema ja hind ka 3x odavam kui originaalil.
Golf:

Originaal:

Vajalikud augud kõigel pool ja õige suurusega.
Homme olen loodetavasti targem.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Kasutusse läks Golf 3 1.6 radikas:

Tegin vendi jaoks kinnitused:


Radikas istus ilusti ette. 5L jahutusvedelikku jõi ka ilusti ära. Kuna auto all loiku ei näinud tõin tanklast juurde ja läks veel 3L ära. Mõtlesin, et veidi palju aga sai maksimumini ja ehk ok.
Auto ei käivitunud ning paisupaagist kadus vedelik summuti kaudu
Järelikult andis tihend vms järgi, lõi jahutusvedelikusüsteemi surve ning radikal vanni lõhki.
Kergelt siiiiiiber

Tegin vendi jaoks kinnitused:


Radikas istus ilusti ette. 5L jahutusvedelikku jõi ka ilusti ära. Kuna auto all loiku ei näinud tõin tanklast juurde ja läks veel 3L ära. Mõtlesin, et veidi palju aga sai maksimumini ja ehk ok.
Auto ei käivitunud ning paisupaagist kadus vedelik summuti kaudu

Järelikult andis tihend vms järgi, lõi jahutusvedelikusüsteemi surve ning radikal vanni lõhki.
Kergelt siiiiiiber

B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Sul ei vea nagu vabseeeeeeee selle autoga
Mul üks plokikaane tihend riiulis olemas, kui vaja võime kaupa teha.
Ebays müüakse metalltihendit ka aga stck sisuga pole sellel pointi vist eriti.

Mul üks plokikaane tihend riiulis olemas, kui vaja võime kaupa teha.
Ebays müüakse metalltihendit ka aga stck sisuga pole sellel pointi vist eriti.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Ei joppa jah.
Üritan täna auto Roidu ära lohistada ja ehk on neljapäeval aega karu kõhtu piiluda.
Panen tihendi pakkumise kõrva taha, tänud!
Üritan täna auto Roidu ära lohistada ja ehk on neljapäeval aega karu kõhtu piiluda.
Panen tihendi pakkumise kõrva taha, tänud!
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Kaanetihend oli mu esimene pakkumine ka, enamasti ei lähe radikas asja eest teist taga puruks.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Moto lahti ja tundub, et kannatada saanud ainult tihend.
Enne:

Kannatada saanud kõigi silindrite juurest:



Pildil tihend valepidi
Piisab ehk uuest tihendist ja poltidest ning kaane puhastamisest.
Enne:

Kannatada saanud kõigi silindrite juurest:



Pildil tihend valepidi
Piisab ehk uuest tihendist ja poltidest ning kaane puhastamisest.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Selle momentvõtme võiks igaks juhuks üle kontrollida, millega eelmisel korral poldid pingutati.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Kui laupäevaks uue tihendi ja poldid saan siis oleks vaja kuskilt võtit laenata. Eelmine kord sai ka laenatud kuna töökojas olev võti algab 70st.Raceboy kirjutas:Selle momentvõtme võiks igaks juhuks üle kontrollida, millega eelmisel korral poldid pingutati.
Kui mälu mind ei peta siis tuli selle masina puhul jõud rakendada 40N + 2x90 kraadi.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
miks sa metall tihendi ei kasuta ???
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Stock sisu hetkel, ei näe vajadust. Metall tihendi korral oleks kahjud kindlasti suuremad olnud. Midagi pidi selle ju põhjustama. Süütetabel tuleks kriitilise pilguga üle vaadata.stryk3r kirjutas:miks sa metall tihendi ei kasuta ???
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ