12. leht 15-st
Postitatud: 01.06.2010 17:39
Postitas $upr@
Kui kellelgi on Tiali suur kollane vedru kuskil vedelemas, siis ma võtaks ära

Too on siis 0.6 barine.
Võin ka vahetada suure rohelise vastu, mis on 0.8bar.
Postitatud: 01.06.2010 17:41
Postitas Carshop.ee
500.- EEK tk saab tellida ja kõik värvid saada

Postitatud: 01.06.2010 20:51
Postitas RICE BURNER
Üllatus, üllatus! Auto sai uued pihustid ja 1,3-1,4bar rõhku ja 7500rpm pole enam mingi probleem. Kütust jagub ja mingit anomaaliat enam ei esine.
Ma ei kujuta ette, kuidas saab selle auto 2.0bar,i peale seadistada, sest selja dyno ütleb, et 680-700hp on seal kindlasti 1,4 laadega juba olemas.

Teisipäevaks uus dyno aeg pandud ja loodame, et saab korralikult piirajani seadistatud.
Sain esimest korda tundma, kuidas Supra mootor ikka väga kergelt hobused toodab.

Postitatud: 01.06.2010 21:58
Postitas Mihkel
Ühesõnaga need peal olnud pihustid ei olnud siis nii suured kui eeldati?
Postitatud: 01.06.2010 22:03
Postitas RICE BURNER
Kontrollisin ja koodi järgi olid 750cc precision pihustid. Aga tundub, et need olid ikkagi max lahti.
Postitatud: 01.06.2010 22:06
Postitas Mihkel
Kui duty oli 100+% aju järgi, siis järelikult nad nii palju lahti olidki.
Antud mootori BSFC on siis järelikult veidi kõrgem kui teistel, millega eelmiste pihustite eeldatavat tulemust võrreldi.
Postitatud: 01.06.2010 23:43
Postitas $upr@
Ülemine rõhk saab siis nii palju pandud, kui turbo lubab või dünos effektiivne paistab. Tänavarõhk nii madal, kui kannatab.
Teisipäeval näeb

Postitatud: 01.06.2010 23:54
Postitas Maik
Ikka uhkelt venitab supra välja küll.. kadedaks teeb, kadedaks teeb. Kahju ainult,et need twinturbo suprad tavalistest nii 100+k võrra kallimad olid,siis kui autot valisin. Ega preagu vist olukord muutunud pole.
Kuid ühest asjast ma pole siiani aru saanud - miks erinevad seaded tänava-dragi jaoks? Kui moto kannatab miks mitte jätta üks seade koguaeg?

Ise mõtlen küll,et tahaks maksimumi ja suhteliselt safet samal ajal. Et poleks eri resiime nagu vaja. On nagu on. Samas paljud kasutavad nagu eri resiime .
Kuidas pidamisega lood on ?
Postitatud: 02.06.2010 0:06
Postitas RICE BURNER
natuke ohtlik on, kui teed näiteks nn lõdvarandmega möödasõitu ja 700hp,d lajatab selga ja pidamine võib kaduda hetkega, sest turboauto on veidi üllatava loomuga

Seega on hea, kui saad kulgemisel liikluses sõita näiteks 400hp,ga.
Postitatud: 02.06.2010 0:11
Postitas Maik
Sellepeale ma otseselt ei mõelnud, boost controllerist saan aru aga kas fuel-mapid jäävad paika kui rõhk oluliselt madalam (pean silmas,et kas igakord peab flashima kui tahad seadet muuta?)
Järeldus : mul on lahja auto ,3 käik ja 90-ne pealt käest ära ei tõmba - sellegipoolest on möödasõite lausa lust sooritada nagu tartu-tln maanteel hiljuti testisin :P
Postitatud: 02.06.2010 5:49
Postitas mulk
$upr@ kirjutas:Ülemine rõhk saab siis nii palju pandud, kui turbo lubab või dünos effektiivne paistab. Tänavarõhk nii madal, kui kannatab.
Teisipäeval näeb

Superi tootlikus kasvab 3 barini välja ja tema magusaim ala jääbki sinna 2-3 bari vahele.
Maik kirjutas:Ikka uhkelt venitab supra välja küll.. kadedaks teeb, kadedaks teeb.
Maik peab omale sobiva "poolturbo" panema, soomes sõitis C5 vette 330kmh miilil laupäeval, supra ja sabimehed saavad natuke aega üritada enne kui see tulemus ületatud saab

Postitatud: 02.06.2010 9:01
Postitas RICE BURNER
Ega see turbo suuremaks ei veni ju!? 2-3 bar sõidavad autod, mille kaas ei voola, mitte aga suprad, millel on turbo lagi saavutatud juba näiteks 1,4-1,6bar juures.
Õhukogus on tähtis, mitte rõhk! Minu autol on 1,4bar juures näiteks umbes 870-900hp,d ja turbo on tõesti võimeline puhuma kuni 3bar,i , kuid milleks !?
Postitatud: 02.06.2010 10:21
Postitas taxu
Kaardi järgi saavutab see kompressor maks õhuvoolu PR2,7 juures. Kõrgemal PR-il hakkab see jälle vähenema, või siis viskab labad minema.
Postitatud: 02.06.2010 10:43
Postitas Astrona
RICE BURNER kirjutas:Kontrollisin ja koodi järgi olid 750cc precision pihustid. Aga tundub, et need olid ikkagi max lahti.
Mul samad pihustid, ja algul lasti nendega 1 kolb ära, kuna 1 pihusti oli lihtsalt 10-15% väiksem (650 vs 750 vms). Siis telliti uus komplekt, ja 8 pihusti peale nelja ühesuurust ei suudetud kokku komplekteerida. Telliti veel 1 komplekt, ja siis sai 4 head kokku.
RICE BURNER kirjutas:natuke ohtlik on, kui teed näiteks nn lõdvarandmega möödasõitu ja 700hp,d lajatab selga ja pidamine võib kaduda hetkega, sest turboauto on veidi üllatava loomuga

Seega on hea, kui saad kulgemisel liikluses sõita näiteks 400hp,ga.
Mõnes mõttes suure turboga auto jällegi ei üllata - või noh üllatab siis kui seda ootad
. Kui gaasi põhja ei vajuta, ei juhtu midagi, ja kui vajutad, siis peadki ju 800hj masinga 100kmh pealt olema valmis külg-ees möödumiseks, ja kui ikka väga rajult spoolib, siis võib ju poole gaasiga kah 400hj rahulikult ilma suitsuta mööduda
Suure vabalthingavaga võib pühapäeva hommikul tudiseva jalaga kogemata juhtuda, et läheb 15% tps mitte 5% nagu plaanitud ja 1500rpm tahhokal liigud läbi vastassuuna kraavi poole
Samas märja ilma jaoks võiks olla küll eraldi seade, sest valdavalt on ka rehv all, mis pole märjale mõeldud, Selliste ilmadega ma vaakumist väga välja ei roni, ja 3L mootoriga oleks ka 0bar juures ettevaatlik. Aga jah, kui boostkontrollerist nupu-vajutusega saab vastavalt olukorrale boosti valida, siis oleks lihtsam sõita küll - manuaalne veojõukontroll
No tore et nii kiirelt korda saite - põhimõtteliselt siis nüüd 1 kiire auto veel juures

Postitatud: 02.06.2010 10:56
Postitas mulk
taxu kirjutas:Kaardi järgi saavutab see kompressor maks õhuvoolu PR2,7 juures. Kõrgemal PR-il hakkab see jälle vähenema, või siis viskab labad minema.
Näita mulle ka seda mapi.
Selle mapi kohaselt, mida mina superi kohta näind olen, kasvab tootlikus kahelt baarilt kuni kolmeni ja päriselus olen seda sama t6denud, mul on oma autol super peal ja 2 bari juures 624hj, 2.5 barise r6huga on tootlikus nii persedyno kui ka pihusti duty kohaselt tunduvalt suurem.