12. leht 24-st
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 02.10.2010 10:15
Postitas Mihkel
Mis asenduseks tuli siis?
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 02.10.2010 19:58
Postitas Mardo
GT35R kui nüüd õigesti mäletan.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 02.10.2010 22:55
Postitas stk
täpsem mudel siis oli gt3582r
hea kui sain aidata.
loodame siis et saad varsti sõitma
Siim
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 03.10.2010 8:51
Postitas Aigo
aga enne uue turbo peale panekut oleks siiski mõistlik õlitused ja muu jama ära kontrollida, et millest siiski vana turbo läks.
Sry, et kordan juba teiste juttu, kuid kordamine on tarkuse ema.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 03.10.2010 12:00
Postitas Astrona
Seekord pean tunnistama, et Aigo tähelepanek on täiesti õige!
stk kirjutas:täpsem mudel siis oli gt3582r
Siim
Sa võibolla ei tea, aga ma päris mitmele öelnud, kust saab!
Tsiteerin:
traktorist kirjutas:sellest kaalikast mahub küll su katla sisu kenasti läbi....

Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 03.10.2010 12:59
Postitas Mardo
kui kaalikas taha ei tule, keeratakse pöördeid ülesse

Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 03.10.2010 23:18
Postitas Astrona
Mardo kirjutas:kui kaalikas taha ei tule, keeratakse pöördeid ülesse

Nu mul 1.8 peal oli 3. käik 5300 1bar ja hetk hiljem juba 1.8. See SR nats suurem, ja 5000 peaks 2bar üleval olema. Nu ma muidugi WG vedrude jms timmimiseni ei jõudnudki, rääkimata EBC'st, aga tunne on, et sealt üle 300rpm enam ei näpista kah.
Tähelepanek, selle turbo peale minnes oli see, et suht varakult tuleb vaakumist välja ja näiteks
0.5bar peal on ka tunne, et boost on taga a la 1.8 asemel 2.5 vahel. Ja u. selle 0.5barini jõudes lajatabki 0.2sekiga täisboosti üles. Nii et juba 0.3-0.5bar juures kui mingi olematu 200-300nm, tuleb roolist kahe käega kinni võtta

Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 08.10.2010 8:44
Postitas Dc85
Tere tere.
Sain siis turbo peale ja vajalikud muudatused tehtud. Tagasilööke oli ja said needki korda tehtud. Üks asi mis jäi on see, et restriktori augu puurisin suuremaks. Sain aru, et õli vooliku võib otse turbo külge keerata, kuna seal vastav piiraja olemas, aga ikka ei või kyll. Õli satub nyyd sisselaskesse ja näha, et valgub tiba ka filtri poole peale. Hea kyll..
Hakkasin liiklema 0,8 bariga. Üllatus järgmine, et vana poolass otsustas lahkuda taas. Sai siis kiirelt ka teine pool täiesti uueks vahetatud. Okei.. peaks nagu kestma nyyd mõnda aega. Sõitsin taas ja liikus täitsa lõbusalt.. segu oli paigas täisgaasiga. Järsku kadus üks silinder tagant ära. Küünal põhimõtteliselt pooleks murdunud. Midagi susiseb/tiksub ka silindris nyyd. Uus küünal ka ei parandanud asja - säde olemas. Tundub, et pihusti ei tööta korralikult..Ehk klapid viga saanud jne Lähengi taas selle õnnetusega tegelema ja ehk toob enne lõuna selgust...
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 08.10.2010 16:08
Postitas Mardo
uue turboga fuel mappi ka liigutasid? nagu aru sain sis uus turbo tulevat varem taha?
boosti algul segu lahjaks ei jäänud(deto) ?
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 08.10.2010 17:20
Postitas Astrona
Dc85 kirjutas:...valgub tiba ka filtri poole peale. Hea kyll..
Õli sisselaskesse on piltlikult vastupidine asi "octane-boosterile".
Mis mõttes küünal pooleks? massi-elekrood ikka pooleks?
Kuidas sa kuuled et silindris susiseb? Eks ikka kuskil kollektoris või karteris see susin.
Kuidas kompressioonid on? Mõõda ka õli silindrisse valades, et kas läheb heaks?
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 08.10.2010 21:54
Postitas Dc85
4ndas silindris siis üks väljalaskeklapi serv ära murdunud, arvatavasti küünla tükiga.. (küünlalt siis keraamika ka ära murdunud)
Edit: homme peaks korda saama kui cometic peab taas. Tundus olema korralik. Pihustid käisid kontrollis ja kõik oli OK
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 09.10.2010 14:42
Postitas Astrona
Dc85 kirjutas:4ndas silindris siis üks väljalaskeklapi serv ära murdunud, arvatavasti küünla tükiga.. (küünlalt siis keraamika ka ära murdunud)
Edit: homme peaks korda saama kui cometic peab taas. Tundus olema korralik. Pihustid käisid kontrollis ja kõik oli OK
Kas selle variandi välistad, et klapiserv lõhkus küünla ära?
Kolb on pealt ilus?
CA'l on vabalthingaval teised väljalaskeklapid. Sul need VL klapid on turboka omad või on SR'il samad?
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 10.10.2010 22:29
Postitas Dc85
Tundub, et ikka sulanud oli. Kolb oli ok.
Praegu sõidab jälle.
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 09.11.2010 19:42
Postitas Dc85
Midagi eriti muutunud pole. Naudin lahjat pumpa ja pihusteid.
http://www.youtube.com/watch?v=vLXr7F93g9U 
Re: Nissan Primera P10, Dc85
Postitatud: 09.11.2010 22:13
Postitas hents99
Sul on kasutuses ikka originaal CAS ?
Selle võiksid mingil ajal ringi teha, väntvõllilt lugemise peale.