Nissan Primera P10 Sr20de+T, Dc85

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Mihkel »

Mis asenduseks tuli siis?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Mardo »

GT35R kui nüüd õigesti mäletan.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
stk
Postitusi: 202
Liitunud: 17.04.2006 17:14

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas stk »

täpsem mudel siis oli gt3582r

hea kui sain aidata.

loodame siis et saad varsti sõitma ;)

Siim
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Aigo »

aga enne uue turbo peale panekut oleks siiski mõistlik õlitused ja muu jama ära kontrollida, et millest siiski vana turbo läks.
Sry, et kordan juba teiste juttu, kuid kordamine on tarkuse ema.
Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Astrona »

Seekord pean tunnistama, et Aigo tähelepanek on täiesti õige!
stk kirjutas:täpsem mudel siis oli gt3582r
Siim
Sa võibolla ei tea, aga ma päris mitmele öelnud, kust saab!

Tsiteerin:
traktorist kirjutas:sellest kaalikast mahub küll su katla sisu kenasti läbi.... :-D
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Mardo »

kui kaalikas taha ei tule, keeratakse pöördeid ülesse :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Astrona »

Mardo kirjutas:kui kaalikas taha ei tule, keeratakse pöördeid ülesse :lol:
Nu mul 1.8 peal oli 3. käik 5300 1bar ja hetk hiljem juba 1.8. See SR nats suurem, ja 5000 peaks 2bar üleval olema. Nu ma muidugi WG vedrude jms timmimiseni ei jõudnudki, rääkimata EBC'st, aga tunne on, et sealt üle 300rpm enam ei näpista kah.
Tähelepanek, selle turbo peale minnes oli see, et suht varakult tuleb vaakumist välja ja näiteks
0.5bar peal on ka tunne, et boost on taga a la 1.8 asemel 2.5 vahel. Ja u. selle 0.5barini jõudes lajatabki 0.2sekiga täisboosti üles. Nii et juba 0.3-0.5bar juures kui mingi olematu 200-300nm, tuleb roolist kahe käega kinni võtta :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

Tere tere.
Sain siis turbo peale ja vajalikud muudatused tehtud. Tagasilööke oli ja said needki korda tehtud. Üks asi mis jäi on see, et restriktori augu puurisin suuremaks. Sain aru, et õli vooliku võib otse turbo külge keerata, kuna seal vastav piiraja olemas, aga ikka ei või kyll. Õli satub nyyd sisselaskesse ja näha, et valgub tiba ka filtri poole peale. Hea kyll..
Hakkasin liiklema 0,8 bariga. Üllatus järgmine, et vana poolass otsustas lahkuda taas. Sai siis kiirelt ka teine pool täiesti uueks vahetatud. Okei.. peaks nagu kestma nyyd mõnda aega. Sõitsin taas ja liikus täitsa lõbusalt.. segu oli paigas täisgaasiga. Järsku kadus üks silinder tagant ära. Küünal põhimõtteliselt pooleks murdunud. Midagi susiseb/tiksub ka silindris nyyd. Uus küünal ka ei parandanud asja - säde olemas. Tundub, et pihusti ei tööta korralikult..Ehk klapid viga saanud jne Lähengi taas selle õnnetusega tegelema ja ehk toob enne lõuna selgust...
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Mardo »

uue turboga fuel mappi ka liigutasid? nagu aru sain sis uus turbo tulevat varem taha?
boosti algul segu lahjaks ei jäänud(deto) ?
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Astrona »

Dc85 kirjutas:...valgub tiba ka filtri poole peale. Hea kyll..
Õli sisselaskesse on piltlikult vastupidine asi "octane-boosterile".
Mis mõttes küünal pooleks? massi-elekrood ikka pooleks?
Kuidas sa kuuled et silindris susiseb? Eks ikka kuskil kollektoris või karteris see susin.
Kuidas kompressioonid on? Mõõda ka õli silindrisse valades, et kas läheb heaks?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

4ndas silindris siis üks väljalaskeklapi serv ära murdunud, arvatavasti küünla tükiga.. (küünlalt siis keraamika ka ära murdunud)
Edit: homme peaks korda saama kui cometic peab taas. Tundus olema korralik. Pihustid käisid kontrollis ja kõik oli OK
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Astrona »

Dc85 kirjutas:4ndas silindris siis üks väljalaskeklapi serv ära murdunud, arvatavasti küünla tükiga.. (küünlalt siis keraamika ka ära murdunud)
Edit: homme peaks korda saama kui cometic peab taas. Tundus olema korralik. Pihustid käisid kontrollis ja kõik oli OK
Kas selle variandi välistad, et klapiserv lõhkus küünla ära?
Kolb on pealt ilus?
CA'l on vabalthingaval teised väljalaskeklapid. Sul need VL klapid on turboka omad või on SR'il samad?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

Tundub, et ikka sulanud oli. Kolb oli ok.
Praegu sõidab jälle.
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas Dc85 »

Midagi eriti muutunud pole. Naudin lahjat pumpa ja pihusteid.
http://www.youtube.com/watch?v=vLXr7F93g9U :)
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Nissan Primera P10, Dc85

Postitus Postitas hents99 »

Sul on kasutuses ikka originaal CAS ?

Selle võiksid mingil ajal ringi teha, väntvõllilt lugemise peale.
Vasta